Entertainment alle pijlers

Tori Spelling"s Bed + Breakfast

15-05-2007 11:37 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren voor het eerst op TV, een soort realitysoap waarin Tori Spelling en Dean McDermott op zoek gaan naar de B&B die ze willen starten in Californië.

Iemand gezien?



Ik heb me ontzettend geërgerd aan haar, wat een muts zeg.....
Alle reacties Link kopieren
Gaat ze naar de gyn omdat ze denkt dat het badwater te heet was en daarom haar ongeboren baby is gestorven.... :o..

Sorry hoor.....



En dan die sale waar al haar spullen te koop werden aangeboden omdat ze "maar" 800.000 dollar heeft geërfd... ze lijkt wel een karikatuur van zichzelf...
Alle reacties Link kopieren


Gaat ze naar de gyn omdat ze denkt dat het badwater te heet was en daarom haar ongeboren baby is gestorven.... :o..

Sorry hoor.....



En dan die sale waar al haar spullen te koop werden aangeboden omdat ze "maar" 800.000 dollar heeft geërfd... ze lijkt wel een karikatuur van zichzelf...
Ik zag bij RTL een voorstukje waarin ze naar de gynaecoloog ging omdat ze dacht dat de baby een hartaanval had gekregen en was gestorven na een potje stevig seks.

Ik geloof dat ik dat soort dingen van wie dan ook hoef mee te beleven...
Alle reacties Link kopieren




Blij dat ik niet gekeken heb !



Alle reacties Link kopieren
Ik geloof NIET dat ik dat soort dingen van wie dan ook wie meebeleven, bedoel ik dus.:$
Hhaha, dat klinkt gewoon als een comedyshow! Is die ergens terug te zien? :P
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook alleen dat voorstukje van die hartaanval gezien..wat een doos, zo dom...Maar dat is juist leuk om te zien hoor, dat achterlijke gedoe, vind ik...
Alle reacties Link kopieren
En daarbij is ze ook nog eens flink in omvang toegenomen.



Misschien dat het er ooit nog af gaat, maar ze is echt aangekomen, vroeger was ze best mager.
Alle reacties Link kopieren
Aha, dus als je aankomt en niet meer mager bent dan word je dom?



Of........ ehm, alleen blijven kijken om te zien of ze dikker of magerder wordt?



Affijn,

 ik snap de "daarbij-opmerking" van vorige poster niet helemaal geloof ik.
Alle reacties Link kopieren


En daarbij is ze ook nog eens flink in omvang toegenomen.



Misschien dat het er ooit nog af gaat, maar ze is echt aangekomen, vroeger was ze best mager.
Is het niet zo dat elke vrouw aankomt als ze zwanger is? Of heb ik dat verkeerd begrepen ;)
Alle reacties Link kopieren
nee?

Ze is zwanger

En

dikker?

tsssssssssss! :D

(Ik heb niet gekeken en van alles gemist merk ik al!)
Alle reacties Link kopieren


Aha, dus als je aankomt en niet meer mager bent dan word je dom?





Shit. Dan ben ik toch 20 kilo verstand verloren tijdens mijn zwangerschap.



Trouwens, dat van dat badwater vind ik niet eens zo dom (alhoewel, het moet wel heel erg heet geweest zijn), want je baby kan het wel degelijk veel te warm krijgen in de baarmoeder. Mede daarom is in de volle zon met blote buik tijdens zwangerschap ook niet goed.
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren


Aha, dus als je aankomt en niet meer mager bent dan word je dom?



Of........ ehm, alleen blijven kijken om te zien of ze dikker of magerder wordt?



Affijn,

 ik snap de "daarbij-opmerking" van vorige poster niet helemaal geloof ik.
Dat zijn jouw woorden.
Alle reacties Link kopieren




quote: toetje reageerde



Aha, dus als je aankomt en niet meer mager bent dan word je dom?



Of........ ehm, alleen blijven kijken om te zien of ze dikker of magerder wordt?



Affijn,

 ik snap de "daarbij-opmerking" van vorige poster niet helemaal geloof ik. Dat zijn jouw woorden.



Klopt, in een poging jouw woord "Daarbij" uitgelegd te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Heb me echt kostelijk vermaakt.
Alle reacties Link kopieren




quote: Lynn1973 reageerde





quote: toetje reageerde



Aha, dus als je aankomt en niet meer mager bent dan word je dom?



Of........ ehm, alleen blijven kijken om te zien of ze dikker of magerder wordt?



Affijn,

 ik snap de "daarbij-opmerking" van vorige poster niet helemaal geloof ik. Dat zijn jouw woorden.





Klopt, in een poging jouw woord "Daarbij" uitgelegd te krijgen.

Kun je lang wachten.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig! :)
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, dat van dat badwater vind ik niet eens zo dom (alhoewel, het moet wel heel erg heet geweest zijn), want je baby kan het wel degelijk veel te warm krijgen in de baarmoeder. Mede daarom is in de volle zon met blote buik tijdens zwangerschap ook niet goed.
Ja, maar dan moet het idd heel heet zijn..

Het was gewoon de manier waarop ze daar zat, eerst na die sex en dan weer na het bad... die gyn moet toch ook wel denken..



En dan die rare kop die ze soms trekt, van "duh!" als ze iets niet snapt of raar vindt. Ik ga echt NIET meer kijken, heb me zo geërgerd!



Zie je haar al een B&B runnen? Ze heeft - en dat werd letterlijk gezegd - nog nooit een koffiekopje afgewassen..
Alle reacties Link kopieren
Daarbij zou toch ergens naar moeten verwijzen. Waarbij? Daarbij!
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren




quote: Stardusty reageerde





Trouwens, dat van dat badwater vind ik niet eens zo dom (alhoewel, het moet wel heel erg heet geweest zijn), want je baby kan het wel degelijk veel te warm krijgen in de baarmoeder. Mede daarom is in de volle zon met blote buik tijdens zwangerschap ook niet goed. Ja, maar dan moet het idd heel heet zijn..

Het was gewoon de manier waarop ze daar zat, eerst na die sex en dan weer na het bad... die gyn moet toch ook wel denken..



En dan die rare kop die ze soms trekt, van "duh!" als ze iets niet snapt of raar vindt. Ik ga echt NIET meer kijken, heb me zo geërgerd!



Zie je haar al een B&B runnen? Ze heeft - en dat werd letterlijk gezegd - nog nooit een koffiekopje afgewassen..







Die heeft ze nou eenmaal zo laten maken ;).



Over dat dikker worden trouwens; vind het haar een stuk beter staan.
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
Die heeft ze nou eenmaal zo laten maken ;).



Over dat dikker worden trouwens; vind het haar een stuk beter staan.

Ze zei nog, tijdens een echo : heeft ie mijn neus? Ik heb trouwens geen idee meer hoe mijn eigen neus eruit zag.!
Alle reacties Link kopieren
Huhh? Heeft ze "maar" 800.000 euri geerfd van papa Spelling? Die is toch multi multi miljonair??
Alle reacties Link kopieren
quote: Tely reageerde

Ze zei nog, tijdens een echo : heeft ie mijn neus? Ik heb trouwens geen idee meer hoe mijn eigen neus eruit zag.!





Dat vind ik dan wel weer een goeie grap van d'r! :D

Ik ben wel nieuwsgierig geworden na jullie posts, misschien ga ik de volgende keer ook kijken. Ik vind Tori trouwens altijd iets zieligs/sneus hebben.
Alle reacties Link kopieren
Huhh? Heeft ze "maar" 800.000 euri geerfd van papa Spelling? Die is toch multi multi miljonair??
Ja, ze lag blijkbaar niet meer zo goed bij pa en ma, waren niet echt meer on speaking terms, zeg maar. Heb gehoord dat ze een e-mail van haar moeder kreeg waarin haar werd verteld dat haar vader was overleden. Maar of dat waar is, geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me ook erg vermaakt...  en ik vind haar vent geweldig! Als je vooraf alleen maar foto's van het stel ziet zou je nog kunnen denken dat het om haar geld gaat. Laten we wel wezen, ze is ronduit lelijk! Maar ik vind haar nu iets aandoenlijks hebben.Ze is toch wereldvreemd opgegroeid denk ik, en is erg onnozel wat de zwangerschap betreft. En die B&B, ja een leuk idee maar er zal haar nog iets te wachten staan, en dat maakt het voor ons weer zo leuk om te kijken.

Maar met die vent heeft ze geboft hoor.... tsssss zo lief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven