Entertainment alle pijlers

U2 2017, wie ook?

23-01-2017 10:19 50 berichten
Wie staat er nog meer in de wachtrij bij ticketmaster? Ik ga er vanuit dat het me niet lukt om er op tijd doorheen te komen, maar ach, ik probeer het gewoon. Iemand hier al kaarten? Voorpret?
Mijn pa probeert kaartjes te scoren. Maar ben bang dat het hem weer niet gaat worden.
Ik moet ook gewoon eens een keer lid worden van U2.com.

Vroegah ging ik gewoon lekker voor het postkantoor liggen, man wat een toptijd was dat. En ik had altijd kaartjes!
Alle reacties Link kopieren
ik heb al kaarten voor 29/7 (pre-sale want al tig jaar lid fanclub) maar sta nu in de rij voor 30/7 voor vriendin van me.. Kijken of het lukt..



Eerste kaarten staan al op MP en Ticketswap.. Echt. dat ze daar niet wat aan doen..
Alle reacties Link kopieren
quote:DeKenau schreef op 23 januari 2017 @ 10:27:

Ik moet ook gewoon eens een keer lid worden van U2.com.

Vroegah ging ik gewoon lekker voor het postkantoor liggen, man wat een toptijd was dat. En ik had altijd kaartjes!het loont.. het kost dacht ik 50 dollar voor nieuwe leden (vorige week was de pre sale voor de 30e). Je had direct toen bekend werd dat er een 2e concert kwam lid kunnen worden en pre sale code kunnen krijgen voor donderdag.. Daar is nogal veel om te doen op de fanclub fora maar he.. ze bieden het aan .. dus tip voor volgende tour
Ik begrijp dit wachtrij systeem niet zo goed, ik zie op Twitter dat mensen er al vanaf 9u inzitten, maar het begon toch pas om 10u? En blijkbaar zijn er al heel veel doorheen gekomen? Ik ben nog niet eens halverwege. Ik ben hier echt te oud voor denk ik
quote:poldervrouw schreef op 23 januari 2017 @ 10:28:

[...]





het loont.. het kost dacht ik 50 dollar voor nieuwe leden (vorige week was de pre sale voor de 30e). Je had direct toen bekend werd dat er een 2e concert kwam lid kunnen worden en pre sale code kunnen krijgen voor donderdag.. Daar is nogal veel om te doen op de fanclub fora maar he.. ze bieden het aan .. dus tip voor volgende tour



Ja, achteraf gezien had ik dat gewoon moeten doen. Ik dacht dat het al niet meer kon, maar blijkbaar toch wel. Volgende tour ga ik dat zeker doen!



Dan maar kaartjes via MP scoren of winnen (dat is me al eerder gelukt



Wil toch wel erg graag bij die JT tour zijn, ookal ben ik niet meer zo'n diehard fan als vroeger.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week kaarten gescoord voor de 29e. Inderdaad ook al vanaf 9 uur in de wachtrij en om 5 over 10 er door. Toen waren alleen nog maar dure kaarten of de goedkoopste. Het gaat dus heel hard, ik vrees dat jullie er nu ook niet meer doorkomen. Uiteindelijk maar de goedkoopste gedaan. We zitten zo ongeveer bovenin de Arena, maar we zijn er wel bij!
quote:maaike_92 schreef op 23 januari 2017 @ 10:36:

Ik heb vorige week kaarten gescoord voor de 29e. Inderdaad ook al vanaf 9 uur in de wachtrij en om 5 over 10 er door. Toen waren alleen nog maar dure kaarten of de goedkoopste. Het gaat dus heel hard, ik vrees dat jullie er nu ook niet meer doorkomen. Uiteindelijk maar de goedkoopste gedaan. We zitten zo ongeveer bovenin de Arena, maar we zijn er wel bij!



Oh shit, dus je kunt wel al veel eerder in de wachtrij komen? Ik heel braaf om 10 uur inloggen :(

Super dat jullie erbij zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vond dit toen ook al wat vreemd. Bij mumford & sons twee jaar geleden was dit namelijk niet zo. Daar kon ik pas om 10 uur op het knopje drukken voor kaarten. Het zal er wel aan liggen dat er zoveel mensen kaarten willen, dat zelfs het knopje om kaarten te kiezen al niet meer bereikbaar was oid.
Alle reacties Link kopieren
Ze zéggen dat het pas vanaf 10.00 uur zin heeft.. maar ik heb de ervaring dat ik idd al om 9 uur inlog en dat ik er dan meestal wel door kom.. Al hoewel het mij bij Bruno Mars niet gelukt is helaas.. Daar had ik graag heen gewild.. Adele had ik pre sale code, kwam er door maar vond toen de kaarten achterlijk duur.. en niet gekocht.. Ik had er flink winst op kunnen maken als ik ze had doorverkocht maar ik heb daar zo vreselijke de schurft aan.. Ik vis ook wel eens achter het net en ben dan blij dat ik voor een redelijke prijs kaarten kan scoren .. dus ik koop nooit meer dan nodig en als ik ze al door verkoop reken ik eigenlijk niets extra. Ik koop wel altijd papieren kaarten, nooit e-tickets sinds er zoveel mee gefraudeerd wordt.
Heel apart systeem hoor. Ik lees nu dat het al uitverkocht is, dat verklaard vast mijn stagnerende rondje. Helaasch :( Ik ga mijn kind ophalen en verder met de dag. Bleeegh.
Alle reacties Link kopieren
o een tip.. maak een account aan op Zootopia (forum van U2 fanclub) en dan kan je via daar ook nog wel aan kaarten komen voor nette prijs
Alle reacties Link kopieren
quote:DeKenau schreef op 23 januari 2017 @ 10:44:

Heel apart systeem hoor. Ik lees nu dat het al uitverkocht is, dat verklaard vast mijn stagnerende rondje. Helaasch :( Ik ga mijn kind ophalen en verder met de dag. Bleeegh.onthoud.. iedere keer als iemand een kaart krijgt toegewezen heb je 18! minuten om je bestelling af te ronden.. dus na kwartiertje komen er iedere keer kaarten vrij.. Dus wacht gerust nog even.. dan kan je zomaar nog kaarten kopen .. als je mazzel hebt..
Alle reacties Link kopieren
Vriendin zat er net in. Maar er waren geen kaartjes meer. Ik sta vanaf 9.10 ingelegd en sta nog steeds in de wachtrij.
Alle reacties Link kopieren
echt.. wacht.. die kaarten komen om de haverklap vrij.. ik heb net kaarten van 300 nog wat euro laten gaan.. ik moet veld kaarten..dus ik zoek weer.. en weer en weer.. iedere 10/15 minuten komen er kaarten los van mensen die om wat voor reden ook niet meer willen
Alle reacties Link kopieren
Het zal dus niks meer opleveren, maar het blijft een stom systeem. Zit al een eeuwigheid naar een blauwe pagina te kijken met een rondje waar niks meer wijzigt. Je krijgt ook geen melding: stop maar het is Op!
Alle reacties Link kopieren
twitter laat het ook zien.. mensen die nu as we speak nog kaarten scoren.. dus heb geduld.
Alle reacties Link kopieren
quote:haantje69 schreef op 23 januari 2017 @ 10:50:

Het zal dus niks meer opleveren, maar het blijft een stom systeem. Zit al een eeuwigheid naar een blauwe pagina te kijken met een rondje waar niks meer wijzigt. Je krijgt ook geen melding: stop maar het is Op!



jawel.. nu staat er in mijn wachtrij van mijn telefoon (ben er door op mijn laptop maar heb nog geen kaarten die ik wil)



de show van u2 is uitverkocht. Er kunnen nog enkele tickets terugvallen. Daarnaast zijn er nog platinum tickets beschikbaar



dus.. geduld..
Alle reacties Link kopieren
ah.. erdoor op mijn telefoon..



eens zien wat er nog is..
Ik heb 10 minuten geleden 2 kaartjes gescoord. Maar staan was niet meer mogelijk. Net als naast elkaar zitten.



Er zullen nu misschien nog een paar kaartjes terug komen door mensen die te lang in het bestelproces zijn blijven hangen maar dan houd het wel ver op denk ik.
Alle reacties Link kopieren
grootste blok aangrenzend is 1 ha ha.. oke.. en nog maar klik op zoek best beschikbaar..
Jaaaa, wij gaan!!! wel de allergoedkoopste kaarten, maar soit, we gaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowLemon schreef op 23 januari 2017 @ 10:53:

Ik heb 10 minuten geleden 2 kaartjes gescoord. Maar staan was niet meer mogelijk. Net als naast elkaar zitten.



Er zullen nu misschien nog een paar kaartjes terug komen door mensen die te lang in het bestelproces zijn blijven hangen maar dan houd het wel ver op denk ik. Ik kreeg net hele dure kaarten (vip) en nu dus niet naast elkaar (die ik weer heb laten gaan).. Ik zoek voor vriendin 4 x veld (kansloos maar goed.. ik heb haar beloofd te zoeken).. ben nu toch thuis
Alle reacties Link kopieren
quote:smart79 schreef op 23 januari 2017 @ 10:55:

Jaaaa, wij gaan!!! wel de allergoedkoopste kaarten, maar soit, we gaan!





Jeuj !



idd.. gaan is gaan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven