Entertainment alle pijlers

Utopia 3 (spoiler alert !!!)

03-01-2015 18:50 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic Eindeloos



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!
Never give up hope.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nog steeds niet meer maar Nicoline is er dus uit? Dan is er ook echt geen reet meer aan daar toch? Dat was de enige die nog een beetje nadacht over een écht utopia..
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Ah, hier! Ik ben benieuwd naar die nieuwe Christelijke... leuk voor de interactie en dynamiek enzo...
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic!



Ik had echt verwacht dat er wel meer mensen zouden vertrekken dan alleen Vanfles en Lot en Nicoline.



Pat&Col weer ruzie,echt ik zei het al eerder dit is toch niet leuk meer om naar te kijken?





Ik ben benieuwd of Nicole en Naomi nu wat meer laten zien,nu de mensen die best bepalend waren(Lot en Vanes) weg zijn..
Alle reacties Link kopieren
Ik loop al zo'n vijf uitzendingen achter, misschien kijk ik niet meer in het nieuwe jaar. Blijf hier wel lezen natuurlijk!



PS Wat stom dat het gesloten topic in je rijtje blijft staan hè?
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic!
Alle reacties Link kopieren
@Eindeloos: Miss.Innuendo in "Napraattopic 18"
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Laura B. Denkt dat ze zwanger is.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Ook niet slim om niet aan de pil te zijn dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:denachtzuster schreef op 04 januari 2015 @ 10:14:

Laura B. Denkt dat ze zwanger is.heeft ze het al tegen yo verteld? lau nog liefdes verdriet
Alle reacties Link kopieren
quote:denachtzuster schreef op 04 januari 2015 @ 10:14:

Laura B. Denkt dat ze zwanger is.Ow jee...maar dat hadden we eerder ook met Billy. Zal vast wel in opdracht van de zenderkamer zijn om dat er in te gooien want zwangerschap scoort. Ik vind het allemaal wel leuker worden nu Vanflessa eruit is en Lot. Die twee verpestten de sfeer behoorlijk met dat dominante gedoe van ze. Nicolien vind ik echt jammer dat zij weg is. Dat was mijn favoriet die wilde echt betekenis geven aan Utopia en was eerlijk. Dat Gio gewonnen heeft vind ik wel net goed omdat zijn "maten" hem gewoon hebben laten vallen. Ben heel erg benieuwd hoe ze huishouden etc gaan aanpakken nu. Eigenlijk zou het wel lachen zijn als het een grote puinhoop wordt maar die credits gun ik Vanflessa dan ook weer niet. Die zit dan thuis met een paar flessen wijn en slof sigaretten gniffelend de streams te kijken en te zeggen: "Nou wa seg ik je, ze kenne mij nie misse, ik het altijd alles gedaan en veur iedereen gesorgd". Nee Vanflessa je hebt dat huishouden op je genomen omdat je verder niets had waar je goed in was EN om te zorgen dat ze min of meer afhankelijk van je zouden worden.
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuwe; Björn. Pin me nergens op vast, het is slechts een Colindaatje, maar volgens mij is het een vriendje van Huub.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Laura heeft al verklapt dat ze er in april uitgaat. Weten we dat ook vast.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
quote:denachtzuster schreef op 04 januari 2015 @ 16:34:

Laura heeft al verklapt dat ze er in april uitgaat. Weten we dat ook vast. Mooi, dan kunnen we gaan aftellen
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 04 januari 2015 @ 10:19:

Ook niet slim om niet aan de pil te zijn dan.Loos alarm. Ze heeft een spiraaltje en ze checkt altijd eens in de zoveel maanden.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Heb net pas de aflevering van de verdeling van de stemmen gekeken, oh oh wat een matennaaier streek van Ivan en Joey!

Nu gun ik het Gio des te meer.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
wat doet Naomi eigenlijk? Af en toe foto's maken maar verder niets toch?
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, ze brengt nu (haar) spierziekte onder de aandacht.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
quote:vivadiva85 schreef op 04 januari 2015 @ 19:41:

wat doet Naomi eigenlijk? Af en toe foto's maken maar verder niets toch?Zich de hele dag opmaken.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het jammer dat sbs6 de late herhaling nu pas om 00:00 doet ipv om half 12. Volgens mij keken er meer mensen naar de late herhaling dan naar de reguliere uitzending om 19:30. Nu moet ik of vroeg voor de tv gaan zitten of maar hier lezen hoe het daar vergaat.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsje78 schreef op 05 januari 2015 @ 17:08:

Ik vind het jammer dat sbs6 de late herhaling nu pas om 00:00 doet ipv om half 12. Volgens mij keken er meer mensen naar de late herhaling dan naar de reguliere uitzending om 19:30. Nu moet ik of vroeg voor de tv gaan zitten of maar hier lezen hoe het daar vergaat.kan je het niet opnemen of programma gemist
Alle reacties Link kopieren
ze mogen 2x per jaar familie bezoek en als ze kinderen hebben komen daar 2x bij, Nominatie is om de 8wkn, 1e nominatie is 24-2. Dat vind ik wel jammer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven