Log nu in om te reageren
  1. :rolling: Lees weer mee :rolling:
  2. Gut ja, Victoria op dat bed... Echt weer zo'n geval van 'de koningin ontbiedt haar onderdanen' en Jessie kan naar boven komen lopen (sjok, sjok). Die mag wel een anti-decubitus matrasje op haar bed hebben, misschien kan Max dat ook mogelijk maken.. X-D

Not all those who wander are lost.
  3. Maar man, wat is die Bas veranderd.... Toen hij binnenkwam was hij lekker recalcitrant, echt een boefje. En nu? Nu is het een ouwe sok, een gezapige vent die het constant voor zijn vriendinnetje opneemt (denkt ie nou echt dat ze een blijvertje is???). En dat gezemel over die dieren komt me ook metersver mijn keel uit.
  4. quote:
    VesperLynd schreef op 21 december 2016 @ 23:43:
    Gut ja, Victoria op dat bed... Echt weer zo'n geval van 'de koningin ontbiedt haar onderdanen' en Jessie kan naar boven komen lopen (sjok, sjok). Die mag wel een anti-decubitus matrasje op haar bed hebben, misschien kan Max dat ook mogelijk maken.. X-D
    X-D

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
  5. quote:
    mendy schreef op 21 december 2016 @ 18:23:
    [...]

Ja dat verandert inderdaad per seizoen
    Thanks. Non-issue, ik weet het. Maar het viel me laatst op en ik heb het geduld niet om te wachten op het volgende seizoen ;-)

manamana...tutuutududu
  6. quote:
    vivamien schreef op 21 december 2016 @ 23:43:
    Maar man, wat is die Bas veranderd.... Toen hij binnenkwam was hij lekker recalcitrant, echt een boefje. En nu? Nu is het een ouwe sok, een gezapige vent die het constant voor zijn vriendinnetje opneemt (denkt ie nou echt dat ze een blijvertje is???). En dat gezemel over die dieren komt me ook metersver mijn keel uit.

Zag je hoe hij vandaag verhaal ging halen voor Do.
    Alsof ze dat zelf niet kan pffff.
    Wat je zegt, ik ken de Bas die binnen kwam ook helemaal niet meer. Wat een leuke vent was dat, nu een kleffe , dweepzieke , onder de plak zittende angsthaas.
    Halsband ontbreekt :rolling:

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
  7. quote:
    lady_dana schreef op 21 december 2016 @ 23:55:
    [...]

Thanks. Non-issue, ik weet het. Maar het viel me laatst op en ik heb het geduld niet om te wachten op het volgende seizoen ;-)
    Ik heb vanavond opgelet, het sneeuwde ;-)

8. Van deze heldere koffie krijg je geen aanslag op je tanden

Zonder koffie zijn sommige dagen wel erg lang. Maar daarnaast zorgt ons bakkie wel voor aanslag en een gelige kleur op je tanden. Daar hebben twee Slowaakse broers iets op gevonden.

Lees verder

9. Bas was Zooooo leuk! Ik had echt een beetje een crush op hem met zijn ondeugende koppie. Maar nu inderdaad.... :sigh:

Als het zand te zacht is, zodat je geen fort meer bouwen kan... Maak er dan in godsnaam maar een luchtkasteeltje van
  10. quote:
    wiezel schreef op 21 december 2016 @ 23:58:
    Bas was Zooooo leuk! Ik had echt een beetje een crush op hem met zijn ondeugende koppie. Maar nu inderdaad.... :sigh:
    Supergoeie streken haalde hij uit, echt leuk !

11. quote:
    Eindeloos schreef op 22 december 2016 @ 00:02:
    [...]

Supergoeie streken haalde hij uit, echt leuk !
    En zo lekker ondeugend lachen. Nu lacht hij helemaal niet meer...
  12. quote:
    vivamien schreef op 22 december 2016 @ 00:10:
    [...]

En zo lekker ondeugend lachen. Nu lacht hij helemaal niet meer...

Precies, zijn hele gezichtsuitdrukking is ook veranderd. En als hij lacht, lachen zijn ogen niet mee.
    Doodzonde.
    Eindeloos wijzigde dit bericht op 22-12-2016 00:14 met 11%

13. Bas was echt 'n schalkje. Zit er vast nog wel ergens... ;-]

Not all those who wander are lost.
  14. Ik lees graag weer mee. Ik post eigenlijk nooit iets, omdat ik meer dan een maand achterloop. Maar ik heb alles opgenomen :facepalm:

Ik ben erg slecht in het 'lezen' van mensen, dus ik ben altijd erg blij met jullie inzichten. Soort van leermomentje X-D
  15. quote:
    VesperLynd schreef op 22 december 2016 @ 00:16:
    Bas was echt 'n schalkje. Zit er vast nog wel ergens... ;-]

Deze Bas idd :heart:
    Ik had trouwens een interview gezien met zijn moeder waarin gevraagd werd naar Do. Ze antwoordde dat ze het leuk lijken te hebben samen maar dat ze het ook moeilijk vindt om alleen te kunnen kijken. Ze wil haar tentakels het liefst overal hebben, zich overal mee kunnen bemoeien en kunnen ingrijpen als het nodig is.
    Ze heeft niets negatiefs over Do gezegd hoor, maar het lijkt mij als moeder best lastig om je kind zo te zien veranderen. Van een zorgeloos ouwehoertje tot de saaie Bas onder de duim van Do. Hij doet het zichzelf aan natuurlijk maar het blijft zonde
  16. quote:
    chanella1 schreef op 22 december 2016 @ 18:04:
    [...]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Deze Bas idd :heart:
    Ik had trouwens een interview gezien met zijn moeder waarin gevraagd werd naar Do. Ze antwoordde dat ze het leuk lijken te hebben samen maar dat ze het ook moeilijk vindt om alleen te kunnen kijken. Ze wil haar tentakels het liefst overal hebben, zich overal mee kunnen bemoeien en kunnen ingrijpen als het nodig is.
    Ze heeft niets negatiefs over Do gezegd hoor, maar het lijkt mij als moeder best lastig om je kind zo te zien veranderen. Van een zorgeloos ouwehoertje tot de saaie Bas onder de duim van Do. Hij doet het zichzelf aan natuurlijk maar het blijft zonde
    Helemaal eensch, verstandige moeder ook :-]

17. Volgens mij is Boyd een acteur
  18. Ik denk niet dat hij een acteur is, wel dat hij instructies krijgt (zoals het omgooien van de loods)
  19. Djessy, Tòch wil ik wel met Boyd in de stoomcabine naar de sterrenhemel kijken in het Penthouse........ :rolling:

Mooie Gouden Kalf op de schoorsteenmantel :rofl:

20. quote:
    chanella1 schreef op 22 december 2016 @ 20:14:
    Ik denk niet dat hij een acteur is, wel dat hij instructies krijgt (zoals het omgooien van de loods)
    Dat moet toch haast wel, dat kunnen ze toch niet op eigen houtje doen :)

21. Ruud met zijn Bender truien 45.000 :rofl: elke uitzending wordt het meer :facepalm:

Ruud ziet ze vliegen.....

22. quote:
    Eindeloos schreef op 22 december 2016 @ 20:19:
    Ruud met zijn Bender truien 45.000 :rofl: elke uitzending wordt het meer :facepalm:

Ja, hij ziet zichzelf als dé redder van Utopia.
  23. quote:
    Eindeloos schreef op 21 december 2016 @ 23:57:
    [...]

Ik heb vanavond opgelet, het sneeuwde ;-)
    Haha ja ik keek vandaag de uitzending van gisteren terug en zag het nu ook.

manamana...tutuutududu
  24. quote:
    Eindeloos schreef op 22 december 2016 @ 20:19:
    Ruud met zijn Bender truien 45.000 :rofl: elke uitzending wordt het meer :facepalm:

En hij doet ook zo lekker veel voor die truien @-( :facepalm:
  25. Oh gaan we hier verder!;) geinig hoe boyd bij iedereen zit te slijmen om een stem. Wat is Billy toch rustig sinds Boyd er is. Ze is liever en rustiger. En het lijkt echt over te zijn he tussen haar en Jessie. Gelukkig maar....
  26. quote:
    mendy schreef op 22 december 2016 @ 21:52:
    [...]

En hij doet ook zo lekker veel voor die truien @-( :facepalm:
    Verhip , daar is hij natuurlijk oververmoeid van , hij werkt :cheer: