Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Gatverdamme die rob is echt eng. Ik snap niet dat die bewoners dat niet zien
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een griezel die rob.. brrr



Ik kijk niet de streams maar vind het hilarisch hier mee te lezen.
Ik herinner me toch dat Mark een keer seks had in Utopia, ik zie die zwarte sokjes nog onder het dekbed uit piepen. Met wie was dat dan? Met Vanessa? Ik denk dat het wel gaat gebeuren tussen Boyd en Gina, hij zich dat gekriebel ook rustig aanleunen (aflevering van vandaag nog niet gezien trouwens en ook geen UG bijgelezen, dus wie weet mis ik inmiddels al wat...).
Bizar dat iedereen zo tegen die griezel opkijkt. Ieder loopt maar te slijmen en in z'n straatje te lullen. En als een puppy zo blij als de Grote Rob een complimentje geeft. Snap er niks van.
Ik vind Jacco weer leuk!
Alle reacties Link kopieren
Echt.... wat - een - gestoord - wijf
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarhill schreef op 12 januari 2017 @ 13:18:

Wat een vreselijke vent die Rob zeg! Wat een kwallebal. Hij doet me denken aan mijn nieuwe collega; 'Ik ben Paul, ik ben nieuw, en we doen t vanaf nu op mijn manier'



Bah! Mijn nekharen gaan overeind staan! (Die heb ik niet hoor! Voor dat jullie schrikken)Oh dat soort types
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 12 januari 2017 @ 10:57:

[...]



Volgens mij heeft ze dat toendertijd met mark regelmatig gezegd dat types als mark haar type niet zijn.

Boyd is overduidelijk wel haar type.

Jammer dat het niet wederzijds is

Boontje komt altijd om zijn loontje
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nou niet of ik het jammer vind dat Boyd geen trek in Gina heeft of juist leuk.



En die Billy die is gewoon gek joh echt.. .
Alle reacties Link kopieren
Rob is een betweter. Met dat misselijke tsjakka toontje van hem. Heb me nog nooit zo hard gestoord aan een inwoner als aan Rob! Alsjeblieft Rob ga naar huis, je kunt het, top, ga ervoor, maak er iets moois van, een grande depart, het mooiste en grootste vertrek van 2017, geen gemaar, hup Victoria mag onderhand ook wel naar huis. Toen ze vorig jaar Rob nomineerde was ik eigenlijk al klaar met dat valse secreet. Ze wil bij de ene groep maar vraagt Rob om hen 'inspirerend' toe te spreken. WTF? Ze willen niet, laat die mensen met rust. Als Ramona lekker een boekie wil lezen in bed, laat haar. Zij bepaald zelf wel hoe ze haar tijd indeelt en wanneer ze wel of niet sport.

Wow Jessie, knap om niet terug te schreeuwen als er iemand op 5 centimeter van je gezicht zo hard loopt te gillen als Billy. Heb van Jessie geen hoge pet op, alleen al dat hij zo protserig met die broche loopt. Bah. Maar ik vond het knap van hem dat hij zo rustig bleef. En hij had ook gewoon gelijk natuurlijk..



Aaaaah man, ik had het leuk gevonden om een Bouquet romannetje te zien tussen Gina en Boyd En dan die arme -poep in de broek lopende- Mark thuis huilen op de bank. Terwijl heel Nederland behalve Mark zag dat Gina geen passie voelde voor hem. Een beetje knuffelen om de tijd te doden, dat was het. Niet meer en niet minder. Wel sneu voor Mark, helemaal voor niks rozen uit je vliegmachine gegooid. Maar Boyd wil niet met Gina. Had hij meteen moeten zeggen toen Gina over zijn arm zat te aaien. Wat is dat voor slappe hap?!

Net goed voor Gina die Mark en zijn blauwe ballen al die tijd al aan een niet bestaand lijntje loopt te houden.



Dat gezicht van Cemal toen Boyd het over die DNA test had, je zag hem gewoon denken. Hmm, dat was misschien wel een slim idee geweest (ook al zagen wij de gelijkenis ook wel). Voor hetzelfde geld is het zijn oom haha.



I luv Jacco. Eigenlijk al vanaf het moment dat ik hem op de stream door de loods zag lopen en hij ineens uitschalde 'kerstfeest te viereeeeeeheeeeheeen' om vervolgens weer stil te zijn. Dat was zo droog en zo grappig.



Sorry dat ik soms lelijk doe over die mensen maar het is af een toe te belachelijk voor woorden
Alle reacties Link kopieren
Smileklik, heerlijk geschreven



Ik vind die Rob ook eng, wat een zelfingenomen dominant mannetje.

Denk dat er binnenkort echt een flinke opstand komt.

Dan wordt het kamp Rob en Jessie tegen de rest .



Hoe vinden jullie Do trouwens de laatste tijd?

Ik vind dat ze het goed doet, ze komt echt wel in verzet bv tegen die hysterische broches.
Alle reacties Link kopieren
Net de aflevering van gisteren teruggekeken. God, wat is die Rob verschrikkelijk. Baaaah, die speeches van hem, die irritante intonatie. Wat heb ik me geërgerd aan die arrogante Rob..

Ik vind Do ook leuker worden Mafalda! En Jacco vind ik tegenwoordig ook leuk
Alle reacties Link kopieren
Wat ik trouwens ook leuk vind aan Do is dat ze vrij weinig roddelt/ praat over anderen. Bijv. toen Rob haar vertelde dat Ramona expres de afspraak om te sporten vergeten was, reageerde ze met :'Ze is een vrij mens..' Om vervolgens door te gaan met haar eigen ding. Was me al vaker opgevallen, ze lult niet zomaar met iedereen mee.
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen in Utopia, waar gisteren een zeer geslaagde LIDL was, met een ubervals zingende Jacco, een keihard werkende Britt, en een drooggeiler genaamd Jessie, die zijn ogen niet van Britt af kon houden.

Alle vrouwen met relatie over de zeik......... maar het is weer goed gekomen......



Britt en Boyd hebben een heerlijke klik



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ouwe lul kapitalist Robbie zijn make-up aanbrengt:



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 15 januari 2017 @ 18:04:

Ondertussen in Utopia, waar gisteren een zeer geslaagde LIDL was, met een ubervals zingende Jacco, een keihard werkende Britt, en een drooggeiler genaamd Jessie, die zijn ogen niet van Britt af kon houden.

Alle vrouwen met relatie over de zeik......... maar het is weer goed gekomen......



Britt en Boyd hebben een heerlijke klik



[img]https://i.gyazo.com/09de3ab9da26a7c9afd ... 20428a.gif[/img]Wie is Britt? Nieuwe inwoonster??
Alle reacties Link kopieren
Degene die gisteren de kantjes er af hebben gelopen, al de gehele (!) dag op hun nest liggen te stinken:



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:aardbei_ schreef op 15 januari 2017 @ 18:16:

[...]





Wie is Britt? Nieuwe inwoonster??



Yep, een model ik plak wel even plaatje, beeldschoon kind....



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren










Billy zei:, het kon mijn jongere zusje wezen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Romy heeft gisteren van jaloezie de verkering met Cemal uitgemaakt, is stom en stomdronken geworden .

Vanmorgen wilde ze Cemal weer terug, echter zonder sex

Cemal trapt er wederom in, nu heerlijk met Britt achter de PC, maar Romy is uit bed gekomen en is nu haar zenuwen aan het weg dampen...... oh oh oh

Hoezo onzeker?



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Jessie was zò eng gisteravond, de PV lange jas ontbrak.......













Maar Boyd en Britt zijn close



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 15 januari 2017 @ 18:24:

[afbeelding]









Billy zei:, het kon mijn jongere zusje wezen





Hahahahah wat een zelfoverschatting

Gisteren een klein stukje gezien van het feest in Utopia en het gesprek tussen Boyd en Britt. Vind ze leuk bij elkaar passen, vind Britt leuker dan ik op het eerste gezicht had verwacht, er bloeit vast wel wat tussen die twee
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 15 januari 2017 @ 18:58:

[...]





Hahahahah wat een zelfoverschatting

Gisteren een klein stukje gezien van het feest in Utopia en het gesprek tussen Boyd en Britt. Vind ze leuk bij elkaar passen, vind Britt leuker dan ik op het eerste gezicht had verwacht, er bloeit vast wel wat tussen die twee



Leuk he Chanella?,



Wat heeft Britt gisteren hard geknald niet?, hele avond achter de bar, glazen halen, na sluit bar en alles schoonmaken en daarna een bakkie doen met zijn allen.

Nou ja allen, Boyd ,Britt, Karin en Jacco



De rest lag uitgevloerd in bed. moe van het niksdoen......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wel armje van Boyd om Britt heen, dat heeft hij volgens mij nog bij geen enkele vrouw daar gedaan.

Wat zullen die andere gleuven daar jaloers zijn zeg.



Zag stukje van het bezoek van de familie van Do, waar komt haar moeder vandaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 15 januari 2017 @ 20:28:

Wel armje van Boyd om Britt heen, dat heeft hij volgens mij nog bij geen enkele vrouw daar gedaan.

Wat zullen die andere gleuven daar jaloers zijn zeg.



reken maar van Yes



Zag stukje van het bezoek van de familie van Do, waar komt haar moeder vandaan?



Dàt heb ik helaas niet meegekregen, niets heb ik er van gezien.

Moet op de reguliere uitzending wachten,,.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven