Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 04 februari 2017 @ 11:38:

Dat hele prinsessen-gebeuren was mijn ding ook echt niet, maar ergens begreep ik het nog wel. Er zijn wel vaker in Utopia van die dingen geweest waar iemand volledig in de belangstelling werd gezet. Maar ben ik nou de enigste die het gedrag van Billy, Jessie en Boyd walgelijk vond tijdens dat feest? Hoe ze daar zaten te roddelen en iedereen belachelijk te maken... Het mooiste vond ik nog wel dat Jessie zei dat Gina een gespleten persoonlijkheid heeft! De mafkees. En dan later hoe hij zich uitlaat over Britt en Bas, tegen Ramona, over alle minimalisten eigenlijk, wat denkt die verschrikkelijke vent wel niet?

Maar echt, die Rob... om te kotsen die man (tegen Britt: "wat goed, jij merkte het ook?"). Alles is bruut en lijpe shit. Samen met Boyd en Jessie is het gewoon een vreselijk smerig trio, gatver! Wat mij betreft alledrie eruit. Respect voor Cemal, die niet geassocieerd wil worden met dat irritante stelletje. Hoop dat ie zijn poot stijf houdt....

Nee, het moet allemaal wel één grote komedie zijn, want het is haast niet meer om aan te zien. Ik begin zelfs warme gevoelens voor Vic te krijgen, wie had dat gedacht....



Dat belachelijk maken van het feest van Gina vond ik ook ergerlijk! Haar gedrag op het prinsessenfeest valt in het niet bij het gedrag van Billy en Jessie.. Snap niet hoe juist zij het zo hoog in hun bol kunnen hebben. Juist zij zouden zich de ogen uit hun kop moeten schamen voor hun gedrag de laatste maanden.

De houding van Jessie t.o.v. de minimalisten is ook walgelijk. Wat een ei

Wanneer zijn de stemmingen? Hoop dat hij enorm is gezakt in de peilingen en dat zijn arrogante houding dan eens afneemt Erger me kapot aan het zelfingenomen gedrag en dat in zichzelf praten de hele tijd
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 03 februari 2017 @ 16:35:

[...]



Ik wil ook zo'n prinsessenjurk.!

Ik wil het,ik wil het,ik wil het.!

Jij bent altijd een Prinses, in pyama, in spijkerbroek, joggingpak.......

Altijd....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 03 februari 2017 @ 17:08:

[...]





Als je werkelijk zo slim bent ga je écht niet in Utopia de zakenman uithangen met allerlei management clichés uit een boekje. Om vervolgens fokking koffiebonen te gaan verkopen en paupertjes af lopen bitchen alsof hij zelf zo goed gelukt is. Djiezus, wat haat ik dit soort griezels !!! En dan als verhuurmakelaar net doen alsof het je eigen pandjes zijn........



Ik heb maar 1 kwalificatie voor Rob,



Stumperige Loser.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 04 februari 2017 @ 14:22:

[...]



Ik heb maar 1 kwalificatie voor Rob,



Stumperige Loser.Het is een lijpe bruut!
Alle reacties Link kopieren
quote:sistermoon schreef op 04 februari 2017 @ 22:26:

[...]





Het is een lijpe bruut! Leipe shit Bruut
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 03 februari 2017 @ 19:01:

Liegen en bedriegen mag tegenwoordig gewoon, net als tegenstrijdigheden verkondigen en meer van zulks moois, het is geen teken meer van zakelijke onbetrouwbaarheid, kijk maar naar Trump. Er is zelfs een term voor maar die ben ik even vergeten.

Ik weet niet uit wat voor soort achterstandswijk jij komt, maar dit gedrag is nergens acceptabel. Wanneer domheid pijn zou doen lag jij middels een infuus continu aan de anti pijn medicatie.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Oh please! Weg met Jessie. Wat een smerig pestventje.
quote:Rooss4.0 schreef op 04 februari 2017 @ 12:47:

Vic is heel oké, ik snap de commentaren op haar niet zo goed. Haar taal is wellicht wat wollig maar als je alle overbodige woorden er uithaalt snijdt haar gedachtengang echt wel hout. Zij is één van de weinigen die nog het besef heeft dat ze in een groep leeft. Ik vrees alleen dat haar missie door het riool gaat, samen met de tampons.mwah, ze laat zich ook inpakken door Rob. Daarbij snap ik niet waarom ze zich als de woordvoerder van minimalisten opwerpt. Ook al is dat misschien wel omdat de rest steeds bij haar klaagt maar tijdens centraal niks meer durft te zeggen.
quote:KroegFilosoof schreef op 05 februari 2017 @ 15:45:

[...]





Ik weet niet uit wat voor soort achterstandswijk jij komt, maar dit gedrag is nergens acceptabel. Wanneer domheid pijn zou doen lag jij middels een infuus continu aan de anti pijn medicatie.

Ga je lekker??
quote:harrods schreef op 06 februari 2017 @ 06:35:

Oh please! Weg met Jessie. Wat een smerig pestventje.Hij heeft af en toe wel humor. Maar zijn vertrek zou wel mooi zijn. Rob laat hem alle kastanjes uit het vuur halen. En Boyd stelt zonder Jesse ook niet veel meer voor. Benieuwd hoe de ondernemers het zonder Jessie gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
De Roast was erg leuk........



Iemand wel eens 2 lachende heksen gezien



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Even spoileren:



Ramona over Rob: '' het enige wat jij ooit bloot geeft is de achterkant van je hoofd "



Of Rob het leuk vond?



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 06 februari 2017 @ 08:29:

[...]



Hij heeft af en toe wel humor. Maar zijn vertrek zou wel mooi zijn. Rob laat hem alle kastanjes uit het vuur halen. En Boyd stelt zonder Jesse ook niet veel meer voor. Benieuwd hoe de ondernemers het zonder Jessie gaan doen.



Inderdaad maar hij is ook erg droog, bot, egocentrisch en lijkt soms een beetje wereldvreemd ofzo.

Heb ook wel de neiging om hem een stempeltje te geven, hoewel ik normaal niet zo van de stempeltjes ben
Alle reacties Link kopieren
Haha, die zit Mooi dat ze dat ook door heeft.
Alle reacties Link kopieren
Wat is Rob toch met die psychologische testjes aan het doen????
Alle reacties Link kopieren
Gewoon interessant doen denk ik. Snap niet dat de anderen daarin meegaan
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, het is toch ook vreselijk om te zien hoe Jessie over zijn medebewoners praat! Wat denkt dat vreselijke mannetje wel niet? Hij denkt volgens mij dat hij slim is, intelligent. Maar man, ik heb in tijden niet zo'n verschrikkelijk stompzinnig en irritant kereltje gezien. Het is allemaal onzekerheid, volgens mij, hij probeert te verbloemen hoe dom hij eigenlijk is. Hij is echt gewoon helemaal niks. Weg met die gast.
Jessie mag van mij wel blijven. (hij laat zich meeslepen) Als Rob maar weggaat.

Wat een vals eng mannetje. Hij liegt en draait en schuift alles af op Jessie (en Boyd)

Met z'n griezelige testjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit met zoveel walging gekeken dan op dit moment...die vreselijke rob met zn idiote mind spelletjes,ik snap echt niet dat iedereen daar zomaar aan mee doet hoor. En jessie en boyd met hun achterlijke gepraat over de anderen over dat t goeie schoenen zijn om ze mee te schoppen enz....echt vreselijk walchelijk is het op t moment.
.
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je dan van Boyd die zegt dat de minimalisten huisdieren zijn?

Ik begrijp niet dat zo een hele groep zich zo laat sturen.

Dit kan toch geen stand houden, wanneer komt de opstand?
Alle reacties Link kopieren
quote:malty schreef op 07 februari 2017 @ 06:54:

Ik heb nog nooit met zoveel walging gekeken dan op dit moment...die vreselijke rob met zn idiote mind spelletjes,ik snap echt niet dat iedereen daar zomaar aan mee doet hoor. En jessie en boyd met hun achterlijke gepraat over de anderen over dat t goeie schoenen zijn om ze mee te schoppen enz....echt vreselijk walchelijk is het op t moment.Dit dus! Echt vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook voor t eerst sinds jaren dat ik niet meer kijk, teveel irritatie, weinig humor.
Alle reacties Link kopieren
En het is ook nog eens super kinderachtig, allemaal.... Zitten ze te discussiëren of Romy bij het groepje mag. En een eed afleggen
Alle reacties Link kopieren
Go Vic, go!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 06 februari 2017 @ 18:03:

De Roast was erg leuk........

Ik vond de roast van Ramona boven verwachting goed. Maar Boyd .......

zo dronken als een kanarie, met dubbele tong.....wat een stuk stront is het dan. Een blamage voor het mannelijke geslacht. Een wandelend kladblok.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven