Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, Boyd was verschrikkelijk. Plaatsvervangende schaamte
Ik vond de roast heel leuk om naar te kijken. Een keer wat anders dan alleen dat gezeik van Jessy en Boyd over de minimalisten.

Boyd was idd slecht zeg. Hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat ik bijgepraat hoef te worden na 3 gemiste afleveringen? Same old same old zo te lezen....
...
Alle reacties Link kopieren
Die Jessie he...ik heb nu even de stream aan, die loopt heel de dag in zijn pakkie dassie.

Echt hoe belangrijk kan je jezelf voelen
Alle reacties Link kopieren
En ik begin Ramona geloof ik leuk te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ja haha.wat ging die boyd af zeg,sloeg helemaal nergens op die roast van hem,zelfs niet als hij nuchter was geweest. Maar nu..zwalkend en met dubbele tong....haha,echt voor schut!!
.
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 09 februari 2017 @ 13:19:

Die Jessie he...ik heb nu even de stream aan, die loopt heel de dag in zijn pakkie dassie.

Echt hoe belangrijk kan je jezelf voelen Te erg. En niemand van dat bedenkelijke clubje die hem even goed corrigeert. Met gratis continue reclame via tv en internetstreams kan iedereen van alles verkopen. Als je daar al niet goed in slaagt ben je m i gewoon zwakbegaafd.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Nee waarom, cemal.. Waarom!
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 10 februari 2017 @ 01:26:

Nee waarom, cemal.. Waarom!Wat met Cemal?
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 10 februari 2017 @ 01:26:

Nee waarom, cemal.. Waarom!Wat,wat,wat??
.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er met Cemal?
...
Wss dat hij weer in de klauwen van Reums loopt....?
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 10 februari 2017 @ 07:01:

[...]





Wat met Cemal?Dat hij toch weer verder gaat met Romy Ik snap het niet! Jammer dat hij zo weinig ruggengraat heeft, toch wel een minpuntje hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:atjuuh schreef op 10 februari 2017 @ 11:01:

Wss dat hij weer in de klauwen van Reums loopt....?Yes
Alle reacties Link kopieren
De volgende Mol-streek van Rob --->

Loopt buiten zogenaamd gezellig en niets-0m-het-lijf-hebbend te keuvelen met Britt. "Ik heb steeds meer zo'n ontzét-ten-de hekel aan al het geroddel en geklaag, Echt. Het zit me tot híer, al dat geroddel en geklaag. Weet je wat? We maken een klaagmuur. We hangen twee grote vellen op, waarop iedereen lekker mag roddelen en klagen. Waarop Britt hem (och arme) een enthousiaste high-five geeft en nog net niet hijgend en kwispelend twee vellen op gaat hangen. Britt he. Niet Rob-met-de-schone-handjes.



En die vellen gaan natuurlijk helemaal niet de sfeer extra naar de kloten helpen. Maar da's natuurlijk niet Robs pakkie an. Dan.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 10 februari 2017 @ 13:58:

[...]





Dat hij toch weer verder gaat met Romy Ik snap het niet! Jammer dat hij zo weinig ruggengraat heeft, toch wel een minpuntje hoor

Heb jij Cemal ooit op enig moment kunnen betrappen op iets van een ruggengraat? Ik niet eigenlijk.



VC, dat zeg ik, slimme jongen die Rob.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 10 februari 2017 @ 15:57:

[...]





VC, dat zeg ik, slimme jongen die Rob.

Euhm. Nee, dat zeg ik niet.

Ik zeg dat hij de Mol is. Met een meegekregen opdracht en script.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 10 februari 2017 @ 16:00:

[...]



Euhm. Nee, dat zeg ik niet.

Ik zeg dat hij de Mol is. Met een meegekregen opdracht en script.Inderdaad. Rob is verre van slim. Slimme mensen laten zich hier niet voor lenen.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 10 februari 2017 @ 16:00:

[...]



Euhm. Nee, dat zeg ik niet.

Ik zeg dat hij de Mol is. Met een meegekregen opdracht en script.Een script hebben ze allemaal. En een redelijk populair iemand voor je karretje spannen vind ik best slim. Persoonlijk.
...
quote:Djessy schreef op 10 februari 2017 @ 10:45:

Wat is er met Cemal?

Cemal is een lieverd.

Maar wel dom.

Kan hij ook niks aan doen
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 10 februari 2017 @ 16:18:

[...]



Een script hebben ze allemaal. En een redelijk populair iemand voor je karretje spannen vind ik best slim. Persoonlijk.

Maar zie je dan niet dat hij het om de beurt bij iedereen doet?

Kijk jij eigenlijk wel?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 10 februari 2017 @ 17:28:

[...]



Maar zie je dan niet dat hij het om de beurt bij iedereen doet?

Kijk jij eigenlijk wel? Roosje kijkt met hele andere intenties; zij geilt een beetje op types als Robbie. Door die verliefdheid is ze blind geworden voor al de ontelbare gebreken van deze gozer......

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
O god, Romy, ze probeert zo interessant te doen en intelligent te wezen, maar wat een IQ.... Alleen Jessy en Boyd, wat een misselijke gasten, zeg.
Ik denk dat Rob in Utopia zit om te laten zien hoe snel je een groep in twee kampen kan laten ontstaan. Ik hoop dat het zo is en dat hij dit snel bekend maakt. Wat hebben Boyd en dictator Jessie zich dan laten opnaaien.



Wat doet Jessie eigenlijk heel de dag?

En zijn Billy en Jessie eigenlijk nog/weer bij elkaar?
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 10 februari 2017 @ 17:28:

[...]



Maar zie je dan niet dat hij het om de beurt bij iedereen doet?

Kijk jij eigenlijk wel?

Af en toe. Ik ambieer het kroegfilosoferen over een eigenlijk belachelijk programma niet echt. In mijn optiek zitten er allemaal best heel gewone mensen die 24 uur per dag gescript gefilmd worden en ik verwonder me over het feit dat men op dit topic zich zo druk loopt te maken om de utopiafutiliteiten.

Naar mijn idee is Vic gewoon een ietwat zweverige goedbedoelende mevrouw, Cemal een dommig sukkeltje met looks en Rob een best wel slim zakenmannetje waar ik het bed niet mee wil delen maar waar ik gerust een zakelijk idee van zou overnemen. Met zijn allen gewoon uit de maatschappij geplukt zeg maar, niks bijzonders.

En dat is het wel zo ongeveer.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven