Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 08 maart 2017 @ 17:35:

[...]





Dat denk ik ook. Na de test van René liep Talpa weer te highfiven van 'WE HEBBEN ER WEER ÉÉN', champagneflessen werden weer ontkurkt, en in huize Kroegfilosoof zit iedereen weer te grinniken voor de televisie.







We zien eerdaags wel de ambulance's af en aan rijden.

Wat ik je brom....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 08 maart 2017 @ 19:04:

[...]



Wacht maar, Rob is met een come back bezig. Gaat helemaal goed komen met mijn Robje, echt.Volgens mij heeft Rob een midlifecrisis tijdens zijn midlifecrisis. Gelukkig heeft hij z'n scheermes aan Victoria gedoneerd, dat bespaart dan weer geld
Alle reacties Link kopieren
quote:niekchic schreef op 09 maart 2017 @ 10:47:

[...]

Volgens mij heeft Rob een midlifecrisis tijdens zijn midlifecrisis. Hij werd binnen gehaald als Djiezus Kraist himself, alleen nu blijkt dat hij toch maar een ondernemer is van lik me dikke vinger. Koffiebonen, gebrand op succes......Een beetje ondernemer verzint wel iets anders dan de overdosis clichés dat wat er nu over de kijker wordt uitgestrooid. Verder dan een modelijntje komen ze niet. Ze denken écht dat een snoepkraam met een obeet achter de toonbank winstgevend is.....En dan die Jessie, mislukt in real life, die een erectie krijgt van een stapel briefjes van 50 euro en die heel stoer gaat zitten tellen als een veehandelaar met speed op......Zo verspeel je de belangrijke gunfactor en willen mensen dat je honger lijdt.......

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 09 maart 2017 @ 14:18:

[...]





Hij werd binnen gehaald als Djiezus Kraist himself, alleen nu blijkt dat hij toch maar een ondernemer is van lik me dikke vinger. Koffiebonen, gebrand op succes......Een beetje ondernemer verzint wel iets anders dan de overdosis clichés dat wat er nu over de kijker wordt uitgestrooid. Verder dan een modelijntje komen ze niet. Ze denken écht dat een snoepkraam met een obeet achter de toonbank winstgevend is.....En dan die Jessie, mislukt in real life, die een erectie krijgt van een stapel briefjes van 50 euro en die heel stoer gaat zitten tellen als een veehandelaar met speed op......Zo verspeel je de belangrijke gunfactor en willen mensen dat je honger lijdt.......









Die Jessie is met zijn gedoe werkelijk een ''schandvlek'' voor zijn familie en andere '' bekenden''.

Als hij enig idee heeft hoe zijn houding, en/ of afschildering daarvan nog een hele tijd als een molensteen om zijn nek zal hangen, sprong hij waarschijnlijk met steen en al het zwembad van Utopia in.



Bij de weg, is die René een ex-junk of zo.?

Ik heb een poos met die lui gewerkt maar zie toch heel veel herkenbaars betreffende die materie in zijn enge performance.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 09 maart 2017 @ 14:18:

[...]





Hij werd binnen gehaald als Djiezus Kraist himself, alleen nu blijkt dat hij toch maar een ondernemer is van lik me dikke vinger. Koffiebonen, gebrand op succes......Een beetje ondernemer verzint wel iets anders dan de overdosis clichés dat wat er nu over de kijker wordt uitgestrooid. Verder dan een modelijntje komen ze niet. Ze denken écht dat een snoepkraam met een obeet achter de toonbank winstgevend is.....En dan die Jessie, mislukt in real life, die een erectie krijgt van een stapel briefjes van 50 euro en die heel stoer gaat zitten tellen als een veehandelaar met speed op......Zo verspeel je de belangrijke gunfactor en willen mensen dat je honger lijdt.......





Candyshop, 3 bakjes voor een tientje



Typisch dat daar geen klandizie voor is
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 09 maart 2017 @ 16:32:

[...]

Bij de weg, is die René een ex-junk of zo.?

Ik zie ook bij hem die rare arrogantie die je bij heroïneverslaafden weleens ziet. Een soort grootheidswaanzin die nergens op gebaseerd is. Ik weet het niet, maar als ik bij mijn dagelijkse training weer langs Utopia kom zal ik eens kijken of er net buiten het hek misschien een methadonbus staat. Wat een griezel !!!!

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
quote:Eindeloos schreef op 08 maart 2017 @ 15:44:

[...]





Ik vind hem ronduit ENG!



Naar, onberekenbaar ventje....... heb je die ogen gezien op een gegeven moment tijdens de discussie met Vic. ?



Die blik zie ik heel vaak in horrorfilms, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



Ja echt van die gloeiende kolen! Engerd. En ook dat agressieve gemompel in zichzelf. Hij gromt dan ook echt een beetje.



Ik schrijf nog niet zo lang mee en kijk ook nog niet zo lang, dus misschien is dit allang aan de orde gekomen, maar zijn jullie wel eens naar een evenement geweest? Lijkt me zo'n troosteloos gebeuren. Ongezellige TL verlichting in de loods.



MAAR, ik ben dan stiekem ook wel een beetje geïntrigeerd.................
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 10 maart 2017 @ 08:52:

[...]





Ik zie ook bij hem die rare arrogantie die je bij heroïneverslaafden weleens ziet. Een soort grootheidswaanzin die nergens op gebaseerd is.



Ga je lekker?

Leek.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 10 maart 2017 @ 10:58:

[...]

Ga je lekker?

Leek.Sorry expert.....
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Dat hardop lachen van hem (ook wanneer hij alleen is) vind ik ook wel een beetje vreemd hoor. Vreemde man...

Jeroen vind ik meevallen, leuk dat hij tegen Jessie en Rob ingaat en niet met iedereen meelult.

Hij lijkt me redelijk normaal
Alle reacties Link kopieren
Ramona : ik ben de grondlegger van een fession lijn
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
En Bill krijgt haar nieuwe neusje
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 10 maart 2017 @ 20:07:

En Bill krijgt haar nieuwe neusje Ze kunnen dat geld beter besteden aan goede psychologische hulpverlening. Of lobotomie zodat ze samen met René in een caravan kan gaan hokken als een soort Bonnie Parker en Clyde Barrow.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 12 maart 2017 @ 11:01:

[...]





Ze kunnen dat geld beter besteden aan goede psychologische hulpverlening. Of lobotomie zodat ze samen met René in een caravan kan gaan hokken als een soort Bonnie Parker en Clyde Barrow.

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik moet (!) bijkijken, te druk gehad als voorzitter bij de verkiezingen.

Pfffff, ik mis mijn Utopiaanse familie
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Stomme Rob. Wil als één groep dingen ondernemen. Die 2 groepen waren zijn idee!! Oetlul.



En René moet weg hoor, die verpest mijn kijkplezier.



Zo, peace out.
Oh en Romy roept steeds zo hard dat ze niet jaloers is, maar als Billy en Ramona gaan hokken, voelt ze zich gepasseerd. En nu staat de caravan in de achtertuin. Zou ik niet 1 seconde als vriendin kunnen verdragen.



Nu peace peace out.
Alle reacties Link kopieren
René is verschrikkelijk inderdaad. Denk telkens dat het niet erger kan maar René is nu dan toch het dieptepunt, niks leuks aan Ongelooflijk, waar halen ze ze vandaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 16 maart 2017 @ 13:57:

Ik moet (!) bijkijken, te druk gehad als voorzitter bij de verkiezingen.

Pfffff, ik mis mijn Utopiaanse familie Prioriteiten stellen !!! Dit is veel belangrijker dan je eventuele bijdrage voor dat nep-parlement !!!

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Rene kijkt soms alsof hij s nachts iedereen zou kunnen afslachten met een bijl, terwijl hij een mantra neuriet en erna de bijl zorgvuldig schoonmaakt en er brandhout mee gaat hakken.....



Of sla ik nu door?
Alle reacties Link kopieren
Neeeee Reneetje moet blijven, vind zo fijn al die gekken erin, houdt het een beetje boeiend



Want het is een uitzonderlijke hoor, jeetje Silence of the lambs zoals die psycho daar doet dat slissen met dat tongetje dat doet mijn man nu ook als hij toevallig meekijkt en Rene in beeld is.



En Rob is afgegleden zeg, mennn grote muil toen hij binnenkwam over iedereen wat te zeiken. En nu zit kneus met zijn baardje bij de minimalisten.



Verder vind ik het allemaal niet zo heel spannend meer. Denk eraan om mijn abonnement op te zeggen kijk er nooit naar, en het kost me toch een hele knaak per maand.
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 17 maart 2017 @ 10:20:

[...]





Prioriteiten stellen !!! Dit is veel belangrijker dan je eventuele bijdrage voor dat nep-parlement !!!

Ik vind de eliminatiestemmingen bij Utopia al spannender
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 17 maart 2017 @ 10:57:

[...]





Ik vind de eliminatiestemmingen bij Utopia al spannender
Alle reacties Link kopieren
Ohohoh Arme, arme Bill.



Die gaat 't besterven, zoveel vrouwelijk schoon



Ramona haar kansen bij Bas gaan ook weer krimpen







http://www.telegraaf.nl/p ... _altijd_in_een_bed__.html
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven