Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Nou een reden om de streams aan te zetten

Jeeeee wat een mooie meisjes en wat lijken ze op elkaar.

1 voor Boyd 1 voor Jessie ik zet lijn geld eroo
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 20 maart 2017 @ 12:35:

Nou een reden om de streams aan te zetten

Jeeeee wat een mooie meisjes en wat lijken ze op elkaar.

1 voor Boyd 1 voor Jessie ik zet lijn geld eroo S U P E R
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:atjuuh schreef op 17 maart 2017 @ 10:36:

Rene kijkt soms alsof hij s nachts iedereen zou kunnen afslachten met een bijl, terwijl hij een mantra neuriet en erna de bijl zorgvuldig schoonmaakt en er brandhout mee gaat hakken.....



Of sla ik nu door?
Oh guttegut, ik zie Billy en die andere van Cemal al groen van jaloezie worden.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahahahaha de E.T. tune bij de oma van Bas......
Alle reacties Link kopieren
Oh ja Romy! Wat een onvolwassen gedrag heeft dat kind. Zo blind van jaloezie constant! Ik vind Billy steeds leuker worden
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 21 maart 2017 @ 21:24:

Ik vind Billy steeds leuker worden Wacht maar tot haar neusjob klaar is. Dan heeft ze eindelijk het uiterlijk wat ze verdient..

Ze zal dan niet langer in Utopia blijven rondhangen. De aanbiedingen uit Hollywood zullen binnenstromen en zij zal dan vanaf een afstand op het Nederlandse gepeupel neerkijken. Zij gaat van blow-job, nose-job naar top job. En wij kijkers mochten daar vanaf het prille begin getuige van zijn.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Stel he...gewoon even een gedachten kronkel, stel dat je in Utopia zou zitten.

Wie van de mannen zouden jullie daar kiezen als je al 2 jaar droog staat.



Geen 1 is geen optie he...niet zo flauw doen.



Mijn man zou trouwens voor Ramona gaan
quote:mafalda schreef op 22 maart 2017 @ 08:38:

Stel he...gewoon even een gedachten kronkel, stel dat je in Utopia zou zitten.

Wie van de mannen zouden jullie daar kiezen als je al 2 jaar droog staat.



Geen 1 is geen optie he...niet zo flauw doen.



Mijn man zou trouwens voor Ramona gaan Boyd! Heeft humor, is recht voor z'n raap en is best lief. Netjes dat hij gisteren ook even sorry tegen Ramona zei (op tv).
Alle reacties Link kopieren
Ja Boyd?

Mmmmmm zag hem gister even in zijn blote bast en ik moet toegeven dat het niet heel vervelend was.

Maar ik zou hem dan doen voor een wild nachtje met 100 bier op denk ik.

Voor het serieuze werk zou ik voor Bas gaan. Die vind ik toch nog het meest alles op een rijtje hebben.
Oh nee bah. Bas heeft een rare huidskleur en ik vind hem te verwijfd. Maar hij mag op het misschien-lijstje. Op de absolute Nee-lijst staan bij mij alleen Jeroen (afschuwelijk accent en gluiperd) en Rob (oppergluiperd).
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 22 maart 2017 @ 09:49:

Oh nee bah. Bas heeft een rare huidskleur en ik vind hem te verwijfd.) Silvana, kom er maar in................

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
quote:KroegFilosoof schreef op 22 maart 2017 @ 10:05:

[...]





Silvana, kom er maar in................

Ja sorry, hou niet van groen-gelige mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 22 maart 2017 @ 09:49:

Oh nee bah. Bas heeft een rare huidskleur en ik vind hem te verwijfd. Maar hij mag op het misschien-lijstje. Op de absolute Nee-lijst staan bij mij alleen Jeroen (afschuwelijk accent en gluiperd) en Rob (oppergluiperd).



Ik ga ze ff op een afwerklijstje zetten.

1 bas

2 Boyd

3 cemal ( mag hij niet praten)

4 Jessie

5 Rob

6 Jeroen

7 René

8 die lange waarvan ik zijn naam niet meer weet , maar die toch niet met mij wil.

9 zie 8
quote:mafalda schreef op 22 maart 2017 @ 10:43:

[...]





Ik ga ze ff op een afwerklijstje zetten.

1 bas

2 Boyd

3 cemal ( mag hij niet praten)

4 Jessie

5 Rob

6 Jeroen

7 René

8 die lange waarvan ik zijn naam niet meer weet , maar die toch niet met mij wil.

9 zie 8

Ik weet hun namen ook niet ;)

1.Boyd

2.Cemal

3.Jessie

4.Bas

5.Die dansjongen

6.Die lange

7.Rene

8.Jeroen

9.Rob
quote:KroegFilosoof schreef op 22 maart 2017 @ 10:05:

[...]





Silvana, kom er maar in................

Kon er maar in met jouw lijstje Kroegfilosoof.
Alle reacties Link kopieren
Mijn Mol-theorie betreffende Rob wordt alleen maar bevestigd. Hij voert een geraffinneerd en doordacht spel van aantrekken en afstoten uit, loopt ineens over van het ene naar het andere kamp, heeft nu weer Jeroen voor zijn samenzweringskarretje gespannen. Ondergaat gedwee en haast geamuseerd de antipathie die dit veroorzaakt. En de verdeeldheid en spanning binnen de hele groep nemen alleen maar toe, mede (of voornamelijk) door zijn gekonkel.

Ik weet ook zeker dat hij door zijn Mol-functie achter de verdwenen flessen wijn zit.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 22 maart 2017 @ 10:49:

[...]



Kon er maar in met jouw lijstje Kroegfilosoof.Qua fuckability ?

1 - Billy

2 - Marjet

3- Billy

4 - Billy



BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 22 maart 2017 @ 14:42:

[...]





Qua fuckability ?

1 - Billy

2 - Marjet

3- Billy

4 - Billy



Billy dus?
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 22 maart 2017 @ 12:00:

Mijn Mol-theorie betreffende Rob wordt alleen maar bevestigd. Hij voert een geraffinneerd en doordacht spel van aantrekken en afstoten uit, loopt ineens over van het ene naar het andere kamp, heeft nu weer Jeroen voor zijn samenzweringskarretje gespannen. Ondergaat gedwee en haast geamuseerd de antipathie die dit veroorzaakt. En de verdeeldheid en spanning binnen de hele groep nemen alleen maar toe, mede (of voornamelijk) door zijn gekonkel.

Ik weet ook zeker dat hij door zijn Mol-functie achter de verdwenen flessen wijn zit.



Echt? Oh ik geloof juist dat Rob nu heel erg door de mand valt.

Hoe hij binnenkwam met al zijn plannetjes hoe laag hij dacht en sprak over de minimalisten.



En nu met hangende pootjes zit hij ineens bij dat groepje.



Dus jij denkt dat dit een mollen aktie is?
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 22 maart 2017 @ 08:46:

Ja Boyd?

Mmmmmm zag hem gister even in zijn blote bast en ik moet toegeven dat het niet heel vervelend was.

Maar ik zou hem dan doen voor een wild nachtje met 100 bier op denk ik.

Voor het serieuze werk zou ik voor Bas gaan. Die vind ik toch nog het meest alles op een rijtje hebben.



Ja heerlijk lichaam heeft Boyd. Al heb ik Ramona horen zeggen dat hij een kleintje moet hebben omdat je nooit iets van een bobbel in z'n jogginbroek zou zien, ja dat zei ze echt.. Alsnog wil ik van alle Utopia-mannen het liefst hem in m'n bed aantreffen, voor de afwisseling.

En dan op:

2 Jacco

3 Bas

4 Cemal

5 Jessie

6 Kevin



De rest hoef ik niet
BAS! En daar hoef ik zeker niet twee jaar seksloos voor te zijn geweest: als hij morgen de poort uitloopt, is hij (incl. eendjes en kuikens) zeer welkom hier
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 22 maart 2017 @ 17:39:

[...]

Ja heerlijk lichaam heeft Boyd. Ik als heteroseksuele man kan eigenlijk geen mening hier over hebben, maar ik begrijp niet dat vrouwen op zo'n invalide rariteit kunnen vallen. Rariteit omdat het net een wandelend kladblok is met al die rare tekeningen, zijn torso en armen zijn het gevolg van gericht licht trainen met behulp van anabole steroïden. Hij ziet er daarom uit als een sportman, maar kan nog geen deuk in een pakje boter slaan en heeft hij volgens mij een conditie als een oud wijf. Dus na een keer hard rampetampen moet ie meteen aan de hart-long-machine.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
.
Wauw ja wat was Romy vervelend zeg. Wowwww. Zou me helemaal kapot schamen als ik dat eens terug zou zien. Hoop zo dat het uit blijft voor Cemal.

Al vond ik het van Billy heel hypocriet om nu ineens Romy niet meer te steunen. Hoevaak vertelt zij dat gezeik van Jessie wel niet..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven