Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 20 april 2017 @ 22:34:

[...]





Tuurlijk!!! Dat is nu net het enige voordeel aan een tweeling. Grijp er maar eentje, dan plak ik die andere wel dicht.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 21 april 2017 @ 13:51:

[...]





Helemaal mee eens.



Jeroen is een stugge, maar goed ik vind wel dat hij het juist heeft wat Jessie en Boyd betreft.



Die 2 voelen zich daar de koning.

Penthouse, golfbaan, massage stoel, beugel, en de rest mag op een houtje bijten.



Die lelijke cr*ckho*r van 'm nu weer een neuscorrectie, en Romy smeken om een paar nageltjes.



Machtswellustelingen zijn het, gadver als ik ergens een hekel aan heb.



Echt eruit met die vent, en zijn snol er achteraan.

Lekker bij PA&MA intrekken en die verder het leven zuur maken.......

Bah wat een miesgassers..
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 21 april 2017 @ 13:36:

[...]





Die Jessie moeten ze eruit trappen. Al de zoveelste keer dat ie een publieks-stem krijgt. Vind ook dat een publieks-stem zwaarder moet wegen. 3 x en dan opdonderen. Samen met die achterlijke Boyd. Het irritante aan deze figuren is dat ze zichzelf onmisbaar achten. Boyd omdat hij toevallig matig een kunstje kent waarmee hij een paar pegels naar binnen brengt. En Jessie omdat het zijn maatje is en zogenaamd een zakelijk wonderkind is. Met een grote groep vaste kijkers kun je zelfs poep verkopen, dus ben je niks speciaals.

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk zit er een meid met ''ballen'' bij, die de hufter eruit trapt......



Ik ben bang dat de nieuwkomers het echt niet durven........

Helemaal na het warme BFF onthaal van Misses Jessie.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 21 april 2017 @ 16:19:

[...]





Jessie had altijd een incasso bureau. Daar past hij qua karakter prima in. Een beetje hautain mensen op hun fouten en/of tekortkomingen wijzen met die arrogante smoel van hem. En daarvan ook nog genieten en proberen er een extra slaatje uit te slaan. De harde zakenjongen uithangen in een schemerwereldje met zijn pauperporem. Zolang hij maar niet fysieke arbeid hoeft te verrichten, anders breekt het prinsje........

Pauperporem, je kan mij wegdragen hier !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 20 april 2017 @ 22:55:

Dat gezegd hebbende, hoop ik toch wel dat Jeroen naar huis gaat. Die mag met zijn foto onder "negatief tot op het bot" in het woordenboek.



Ik zal het ook niet als een groot gemis ervaren, .

Heb echter nog wel een andere kandidaat op het oog .
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 21 april 2017 @ 20:34:

[...]

Pauperporem, je kan mij wegdragen hier !Zo noemen wij dat type hier. Typisch geval van wannabee rich, wonend in een flatje in het Gooi, rijdend in een 2e hands wijven Mini Cooper net alsof hij van je vrouw is maar is je enige auto, zaterdag golftas achterin en dan 16 rondjes door Naarden vesting en Laren toeren, lesje volgen en weer naar huis.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 22 april 2017 @ 12:42:

[...]





Zo noemen wij dat type hier. Typisch geval van wannabee rich, wonend in een flatje in het Gooi, rijdend in een 2e hands wijven Mini Cooper net alsof hij van je vrouw is maar is je enige auto, zaterdag golftas achterin en dan 16 rondjes door Naarden vesting en Laren toeren, lesje volgen en weer naar huis.





Ja en dan niet te vergeten even ''aanwippen'' bij Arjan en Anita van Grand Cafe Bistro-rant 't Langenbaergh voor een overheerlijke Latte, in je golfbroek van C&A..



Wat een malloot.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Rob naar huis....dus



Dan zal jeroen snel volgen, want Jessie en Boyd hadden al voornemens om hem dan weg te pesten
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 24 april 2017 @ 14:22:

Rob naar huis....dus



Dan zal jeroen snel volgen, want Jessie en Boyd hadden al voornemens om hem dan weg te pesten Gestuurd door de nieuwe bewoner of zelf conclusies getrokken?
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 24 april 2017 @ 14:43:

[...]





Gestuurd door de nieuwe bewoner of zelf conclusies getrokken?Naar huis gestuurd door nieuwe bewoonster Beau.
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 24 april 2017 @ 15:34:

[...]





Naar huis gestuurd door nieuwe bewoonster Beau.



OHHHHHH, en Romy2 ook weggestuurd, wat een naaierij weer.

Ik heb wel een donkerbruin vermoeden wie hier een stevige vinger in de pap heeft gehad.



Binnenkort te bewonderen op het vernieuwde Zandpad.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Jessie en de kleurplaat (naam kwijt) zouden 22.000 per maand binnenslepen. Waarmee?

Ik zie echt niet wat ze doen wat geld opbrengt. Een tattoo zetten? Een shirt verkopen? 22.000 per maand?
Alle reacties Link kopieren
Romy tegen Cemal: probeer niet de hele tijd dingen bij mij neer te leggen". Whuuuuuuut

Wat een slapjanus is het toch ook dat hij telkens zo weinig terug zegt tegen haar. Bleh.



Heftig tussen Billy en Renee. Waarom wordt ze niet kwaad op Boyd en jessie? Zij hebben de boel toch ook maar de boel gelaten. Mafketel die Billy!



Ik vind Renee met de dag knapper worden. Hij heeft echt wel iets.
Alle reacties Link kopieren
quote:multomap schreef op 24 april 2017 @ 19:40:

Jessie en de kleurplaat (naam kwijt) zouden 22.000 per maand binnenslepen. Waarmee?

Ik zie echt niet wat ze doen wat geld opbrengt. Een tattoo zetten? Een shirt verkopen? 22.000 per maand?Dankzij gratis tv reclame en veel Tokkies die het niet erg vinden om de rest van hun zielige leven met een matige tattoo rond te lopen kun je best wel 1000 euro per werkdag binnen halen. Moet je wel aardig door werken, maar het kan wel. Buiten Utopia is de concurrentie veel te groot dus kan hij hier ervaring opdoen en er nog voor betaald worden ook. Slimme zet van hem. Maar Djiezus Kraist, wat worden paupers vervelende kapsoneslijers als ze denken rijk te zijn..........

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat Ramona met alle geweld een buikwandcorrectie er door probeert te drukken terwijl ze nog helemaal niet genoeg is afgevallen. Het is natuurlijk harstikke knap dat ze al 50 kilo kwijt is, maar ze is nog steeds meer dan 100 kilo.

Heeft natuurlijk met geld te maken maar als ze daarna nog meer af wil vallen kan ze nog een keer.

En dat eeuwige geklaag en gedram van dat wijf, boos worden op Bas omdat ze verliefd op hem is.

Alles moet altijd maar om haar draaien, en die kop die ze trok toen die tweeling die mail kreeg van FHM was ook niet mals.



En die trainer die daar speciaal voor haar komt is geloof ik net hartstikke ziek geweest (of nog steeds, weet het niet precies maar hij had kanker) en het eerste wat ze doet als ze hem ziet is klagen of dat ze zich niet zo lekker voelt!
Alle reacties Link kopieren
Ramona heeft aangegeven naar huis te willen.

Ze vertelde het tegen Billy, maar die mocht het niet doorvertellen.



Denk dat ze inziet dat de buikwand correctie niet gaat lukken, project Bas kan ze ook naar fluiten dus heeft ze daar niets meer te zoeken.



Om eerlijk te zijn vind ik Dramona best leuk, ze lacht veel en aanstekelijk, en ik vind haar wel eerlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosepudding schreef op 25 april 2017 @ 11:54:

Ik snap niet dat Ramona met alle geweld een buikwandcorrectie er door probeert te drukken terwijl ze nog helemaal niet genoeg is afgevallen. Het is natuurlijk harstikke knap dat ze al 50 kilo kwijt is, maar ze is nog steeds meer dan 100 kilo.

Heeft natuurlijk met geld te maken maar als ze daarna nog meer af wil vallen kan ze nog een keer.

En dat eeuwige geklaag en gedram van dat wijf, boos worden op Bas omdat ze verliefd op hem is.

Alles moet altijd maar om haar draaien, en die kop die ze trok toen die tweeling die mail kreeg van FHM was ook niet mals.



En die trainer die daar speciaal voor haar komt is geloof ik net hartstikke ziek geweest (of nog steeds, weet het niet precies maar hij had kanker) en het eerste wat ze doet als ze hem ziet is klagen of dat ze zich niet zo lekker voelt!



Wat een z**kwijf, het is net nog steeds een v*tkl*p, met haar gezeur. Hoe durft ze. tegen een van kanker ''genezen'' man zo te klagen over haar eigen gedoetje.. Walgelijk!

En dan met haar leugens : ''ik heb migraine'', dat stomme rund weet niet wat ze zegt.

Met migraine kun je niet staan/lopen/praten/iemands hand schudden. Ja het kan wel, maar dan spuug je na je hele maaginhoud vervolgens je longen uit je lijf !



Moven met die bitch, en die buikwandcorrectie? daar gaat ze in de echte wereld maar eens keihard voor werken en netjes voor sparen.

Van de zorgverzekeraar gaat ze 'm echt niet krijgen.

Ja eerst nog 40 kilo eraf, en een vetschort tot op haar dijen, en dan heul misschien
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 25 april 2017 @ 14:51:

Ramona heeft aangegeven naar huis te willen.

Ze vertelde het tegen Billy, maar die mocht het niet doorvertellen.



Denk dat ze inziet dat de buikwand correctie niet gaat lukken, project Bas kan ze ook naar fluiten dus heeft ze daar niets meer te zoeken.



Om eerlijk te zijn vind ik Dramona best leuk, ze lacht veel en aanstekelijk, en ik vind haar wel eerlijk.



Ik zie haar vnlijk boos praten, met haar linkerbovenlip achterlijk scheef omhooggetrokken.

Bah wat een wief.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ze gaat naar huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pluisi schreef op 25 april 2017 @ 22:36:

Ze gaat naar huis.Echt? eerst die poort uit dan geloven heb de reguliere uitzending nog niet gezien.

Ik had een etentje met vrienden..



Sorry Fooks
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Pluisi schreef op 25 april 2017 @ 22:36:

Ze gaat naar huis.



Yeahhhhhhh



Nu bezig met afscheidsspeech, straks Cemal met alfabet



Rotti

Aardbeienijs

Moksi Meti

Oorlog in combinatie met dubbele patat enz enz







Wat een mooie dag vandaag, en dat was het al



Ze huilt van geluk, ik ook !!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Nog even een afscheidstattoo van Boyd, en dan snel naar Mama die buiten de

poort staat te wachten met een Big Mac



Oh ja, en ze neemt haar bed mee



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Bollie zit te roken terwijl haar slavinnen haar zooi inpakken, (buswaardig)

Ze komt binnen en grist nog snel kledingstukken uit de winkel( voor haar moeder)



Dit aso wief is niets beschaafds bij te brengen, heerlijk opzouten.

Lekker met mama aan de chips,......



Tot zover uw speciale verslaggever live uit de krochten van Utopia.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 26 april 2017 @ 13:08:

Bollie zit te roken terwijl haar slavinnen haar zooi inpakken, (buswaardig)

Ze komt binnen en grist nog snel kledingstukken uit de winkel( voor haar moeder)



Dit aso wief is niets beschaafds bij te brengen, heerlijk opzouten.

Lekker met mama aan de chips,......



Tot zover uw speciale verslaggever live uit de krochten van Utopia.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven