Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!



Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
De vriendin van Joey heeft in een brief laten weten dat hun relatie voorbij is. Ze had wel het een en ander van hem verwacht maar niet al na anderhalve maand. Verwende Lot is er als de kippen bij.

Verstandige meid die, inmiddels ex, van Joey
Chocola laat je kleding krimpen
Alle reacties Link kopieren
Wat een irritante vent is die Dennis, meneer '' ik weet alles beter"" gatver, opzouten met die gast, en kwasten Robin hup er achter aan.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Dennis is idd zwaar irritant! Weg ermee!
Is Joey er verdrietig over of vindt hij het wel oké? Tja, ik geef zijn vriendin beslist geen ongelijk, van mij had hij ook de laan uit gekund.
Ze zijn sowieso nog veel te jong voor 'n lange relatie en als je aan dit soort uitspattingen begint (jaartje weg uit de buitenwereld en dagelijks op tv) dan kun je het zien aankomen dat dat geen stand houdt.
Alle reacties Link kopieren
Gut die Lot is behoorlijk aan het roddelen over Robin en duikt bovenop vrijgezelle Joey! Zo bang dat Robin hem afpakt! De roddel gaat dat Joey in het bubbelbad aan Robin's borsten heeft gezeten...
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Bij Nicolien beginnen de schellen van haar ogen de vallen....



Gesprek met Isa over moeite hebben met Rienk's superieure gedrag:

http://www.youtube.com/watch?v=-HUua7sZ7E8
Only dead fish go with the flow
quote:Dreamglasses schreef op 19 april 2014 @ 15:20:

Bij Nicolien beginnen de schellen van haar ogen de vallen....



Gesprek met Isa over moeite hebben met Rienk's superieure gedrag:

http://www.youtube.com/watch?v=-HUua7sZ7E8Dat zou tijd worden. Nicolien is veel te leuk voor Rienk.
quote:Dreamglasses schreef op 19 april 2014 @ 15:20:

Bij Nicolien beginnen de schellen van haar ogen de vallen....



Gesprek met Isa over moeite hebben met Rienk's superieure gedrag:

http://www.youtube.com/watch?v=-HUua7sZ7E8Dat zou tijd worden. Nicolien is veel te leuk voor Rienk.
Alle reacties Link kopieren
Nicolien is idd veel te leuk voor Rienk. Ik vind hem een engerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik word altijd helemaal kriebelig van die nieuwe utopianen die dan zeggen welke doelen ze hebben, waarom zeg je niet gewoon '' Dit en dit kan ik, ik wil me hiervoor inzitten, hopelijk lukt dat, en verder hoop ik dat we een gezellige en mooie tijd hebben '' Al die doelstellingen is bij nog geen één nieuwe utopiaan iets van gekomen dus dat zou ik ook niet meer zo geloven als ik in utopia zat.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Met enige voorkeur voor Dennis maakt het mij niet écht uit wie er mag blijven. Wanneer het gaat om de 'actieve fysieke houding' van Dennis, zie ik een combinatie van betrokkenheid én industriële doofheid.



Ondertussen gesmuld van een interessante, enigszins grappige, ook wel wat ziekelijke act/dialoog/interactie tussen Ruud en Billy. Degenen die het vol kunnen houden om de hele video te bekijken, worden op het eind mogelijkerwijs verrast door de feedback die Billy aan Ruud vraagt en haar misschien enige zelfkennis zal gaan opleveren. Voor de rest blijft het wel wat 'pappen en nathouden', maar bedoelt de boy het eigenlijk allemaal helemaal niet zó slecht.



https://www.youtube.com/watch?v=3p0Ji6TRlcU
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 19 april 2014 @ 15:20:

Bij Nicolien beginnen de schellen van haar ogen de vallen....



Gesprek met Isa over moeite hebben met Rienk's superieure gedrag:





Niet dat dit gesprek nu zoveel waarde toevoegt voor Nicolien.

Bakvis Isabel heeft het intellect niet om een Rienk überhaupt te kunnen volgen in zijn denkwereld. Daarbij toont ze weinig tot geen respect voor Nicolien door haar stelselmatig niet uit te laten praten. Isa wil namelijk graag haar eigen opgeblazen mening presenteren die van een heel ander niveau is dan die van een inhoudelijke Nicolien ...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat Robin zo fantastisch leuk met Rienk zijn gezever omgaat. Zij zou van mij best nog een maandje mogen blijven.
Alle reacties Link kopieren
Dennis en Mike erin.

Andrea, Vanessa en Isabel eruit.
Alle reacties Link kopieren
Aardig gek ... of hoe krijgen de programmamakers het voor elkaar? Billy zou aanvankelijk voor Dennis kiezen, maar nu blijkt Dennis in hetzelfde huis/pand gewoond te hebben als waar haar ex-vriend woont/woonde. Dit toeval doet bij Billy allerlei herinneringen en emo opwaaien waardoor ze eigenlijk wil dat Dennis weer naar huis gaat.



Ruud wil juist wel op Dennis stemmen omdat hij hem wel okee vindt en omdat hij hem niet naar huis zou sturen. Billy: 'Als jij voor Dennis kiest, kies ik ook voor Dennis.'



Alle reacties Link kopieren
Ter verduidelijking: hij is Dennis; hem is Ruud.
Alle reacties Link kopieren
Whahahahaha .... dat wordt nooit niet meer duidelijk ....

In het eerste deel van die zin is het namelijk andersom.



Muggenzifterij misschien ..... maar toch ... voor de criticus.

Zoals ikzelf.
Alle reacties Link kopieren
Billy billenshow terwijl haar mond zich bezig houdt met lullen.

Dat mens spoort niet.

En vraagt totaal géén aandacht.

Heeft haar portie Ritalin vergeten te slikken of de medicijnen gebruikt van Isa.



Alle reacties Link kopieren
Voor de liefhebbers:



https://www.youtube.com/watch?v=46oPRWFHcXs
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=CjQcZQ7NsFw



Wat kost die gleuf een berg energie zeg.



'Of vind je dat ik nu onzin praat?'





JAAAAAAAAA !!!



Billgirly, psychiatrisch geval !

Lult veertig slagen in de rondte .... met 'r irritante stemmetje, neptranen en ingestudeerde riedeltje ellende.

Zooooooooo vermoeiend ... en zo te zien ook voor Ruud.



Billy

Controlfreak

in de rol van

claimend slachtoffer



Ruud gaat het nog wel een keertje goed aanpakken, hoop en vermoed ik.



Dan maar oorlog.

Na oorlog komt vrede.
Alle reacties Link kopieren
@Dragoneye; herken jij jezelf soms in Billy?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 20 april 2014 @ 22:37:

@Dragoneye; herken jij jezelf soms in Billy? Scherrup.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 20 april 2014 @ 22:37:

@Dragoneye; herken jij jezelf soms in Billy?



Interessante vraagstelling Calvijn1.

Wat is de reden dat je graag persoonlijk wordt naar mij toe ?
Alle reacties Link kopieren
quote:hqop23a10 schreef op 20 april 2014 @ 17:35:

Ik vind dat Robin zo fantastisch leuk met Rienk zijn gezever omgaat. Zij zou van mij best nog een maandje mogen blijven.Helemaal mee eens. Ze gaat echt op onderwerpen door. Leuk is dat.
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven