Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren




Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ff iets anders: ziener Manon meijers in rtl boulevard ( nieuwe liefde van Guus meeuwis, nou ja, nieuw...) en ik vind haar enorm op Priscilla Presley lijken......heb ik medestanders hier?? Kan helaas geen plaatjes plakken.....
Zie net bedoel ik
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje schreef op 20 april 2017 @ 18:45:

Ff iets anders: ziener Manon meijers in rtl boulevard ( nieuwe liefde van Guus meeuwis, nou ja, nieuw...) en ik vind haar enorm op Priscilla Presley lijken......heb ik medestanders hier?? Kan helaas geen plaatjes plakken.....Ja zie ik ook wel. In de verte heeft ze wel wat weg van Priscilla. Ik vind Manon een beetje.. tja.. raar ofzo.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 20 april 2017 @ 17:17:

Hoe je zelf bent, hoe je in het leven staat en hoe je relatie is heeft niets te maken met of je iemands naam wel of niet aanneemt. Alsof je de ultieme, onafhankelijke feministe bent als je je eigen naam houdt. Het 1 is ook niet beter dan het ander.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren




Deze is echt niet flatteus van haar
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Jeetje wat een enge foto. Lijkt wel alsof er tja... veel aan dr hoofd is gedaan.
Heb nog geen enkele flatteuze foto van die Manon gevonden....



Dit is Guus' ex:







Qua uiterlijk gaat hij er niet bepaald op vooruit zeg maar.
Nou die foto kan beter in een ander topic
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 20 april 2017 @ 20:41:

[...]





Dankje lieve Soetkees
Alle reacties Link kopieren
quote:maylina schreef op 20 april 2017 @ 07:36:

[...]





In mijn omgeving kiezen de meeste bruiden er voor om niet de naam van hun echtgenoot te gebruiken. Om zich vervolgens door hun vader te laten weggeven bij de bruiloft. De ene ouderwetse traditie wordt ingeruild voor een net zo ouderwets gebruik met een misschien nog wel onfeministischere boodschap.



Oh echt verschrikkelijk vind ik dat. Ik heb dat bewust niet gedaan, hoewel het in het land waar ik woon wel de norm is.

Ik heb wel de achternaam van mijn man aangenomen, niet uit een of andere conservatieve gedachte maar omdat mijn achternaam slecht bekt in het land waar ik woon en zelfs als ik het spel gaat het nog verkeerd.
quote:minnimouse schreef op 20 april 2017 @ 17:17:

Hoe je zelf bent, hoe je in het leven staat en hoe je relatie is heeft niets te maken met of je iemands naam wel of niet aanneemt. Alsof je de ultieme, onafhankelijke feministe bent als je je eigen naam houdt. Het 1 is ook niet beter dan het ander.Amen
quote:soetkees schreef op 20 april 2017 @ 20:43:

[afbeelding]



Deze is echt niet flatteus van haarEr zijn prachtige foto's van haar.

Alle reacties Link kopieren
quote:Lamis schreef op 20 april 2017 @ 21:59:

Heb nog geen enkele flatteuze foto van die Manon gevonden....



Dit is Guus' ex:



[img]http://www.lindanieuws.nl/wp-content/up ... 364781.png[/img]



Qua uiterlijk gaat hij er niet bepaald op vooruit zeg maar.Nou Guus trekt zelf ook geen volle zalen ( met zijn uiterlijk dan)
Alle reacties Link kopieren
Weer eentje die kennelijk His Royal Dick achterna loopt.... (Bron: AD)



Mexicaanse presentatrice: Prins Albert wilde het bed met mij delen



Prins Albert II van Monaco ligt flink onder vuur nadat twee Mexicaanse presentatrices hem hebben beschuldigd van seksuele avances in een luxe hotel in Stockholm. Volgens een van hen, Montserrat Oliver, bleef Albert maar op haar deur kloppen, omdat hij het bed met haar wilde delen.



Volgens het Duitse blad Bunte bespraken de twee dames het incident in hun talkshow. Het duo beweert dat het echt om prins Albert gaat. ,,Zijn argument voor seks was dat hij heel mooie kinderen maakt”, verklaarde Oliver.



De presentatrices schakelden de hulp van de receptie in, waarna de politie poolshoogte kwam nemen. ,,Maar toen ze eenmaal zagen om wie het ging, wilden ze hem niet meenemen”, beweerde Oliver.



Buitenechtelijk

Prins Albert II heeft twee buitenechtelijke kinderen, van vóór zijn huwelijk met de 20 jaar jongere Charlène. Nadat hij zijn vader opvolgde, bleef het op buitenechtelijk vlak lange tijd stil rondom de prins. Het Monegaskische hof heeft nog niet gereageerd op de aantijgingen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 20 april 2017 @ 23:52:

[...]





Er zijn prachtige foto's van haar.

[afbeelding]Dit is zeker een betere foto van haar. Maar ik vind haar nog steeds niet mooi hier.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Yesss medestanders. Nee ik vind haar een beetje eng en plastic. Ze is misschien heel aardig hoor, maar er klopt iets niet. En ze lijkt op Priscilla dussss
HIer met Thijs Willekes waarmee ze een programma heeft gedaan. Ik vind het net broer en zus en dat is niet echt een compliment.

Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een lelijk mormel, past prima bij Guus.
quote:soetkees schreef op 21 april 2017 @ 21:01:

[...]





Dit is zeker een betere foto van haar. Maar ik vind haar nog steeds niet mooi hier.



Ik wel.

Geen doorsnee uiterlijk, wel mooi.

En nou ja, als Guus haar maar mooi vindt, het is zíjn vriendin
quote:Eleonora-1 schreef op 22 april 2017 @ 07:49:

[...]





Ik wel.

Geen doorsnee uiterlijk, wel mooi.

En nou ja, als Guus haar maar mooi vindt, het is zíjn vriendin Niet? Ik vind juist van wel. Zo'n Amerikaans real housewives hoofd ofzo.
Neuh, vind ik niet.

Voor Nederlandse begrippen heeft ze sowieso een bijzonder gezicht.
quote:Eleonora-1 schreef op 20 april 2017 @ 23:52:

[...]





Er zijn prachtige foto's van haar.

[afbeelding]Ik vind dit nog steeds geen mooie foto. Er is iets met haar ogen. Ze kijkt heel duf ofzo.
Ik vind haar iets heel mannelijks hebben misschien door haar markante kaaklijn , bijzonder ja mooi mwah .

Maar idd zolang Guus haar maar mooi vindt.
Er is op iedereen wel wat aan te merken.
quote:Eleonora-1 schreef op 22 april 2017 @ 08:55:

Er is op iedereen wel wat aan te merken.Oh ja dat is zeker zo .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven