Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz

28-03-2013 07:48 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Roddel hier mee over de liefdeslevens van bekende en minder bekende mensen.
maleficent wijzigde dit bericht op 17-03-2014 10:45
Reden: *smiley heeft een storing, weggehaald*
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Lieke van Lexmond wordt gelinkt aan RTL topman Matthias Scholten, die in scheiding ligt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zou hij dan eindelijk beet hebben, Mattho..Matthias!
Alle reacties Link kopieren
quote:MilaDila, 23 minuten geleden

Zou hij dan eindelijk beet hebben, Mattho..Matthias!



Lieke doet een 'Wendy' . Over een tijdje is Lieke ook niet van de buis af te slaan.....
En Wendy was toch ooit met Matthias op tv in Over de rooie?
Alle reacties Link kopieren
Owja. Toen had ik óók al een hekel aan Wendy.



Maar Lieke kán toch helemaal niets?
Alle reacties Link kopieren
Nou, Lieke zal best wat kunnen, al is het maar tussen de lakens toch?
quote:meryan schreef op 28 maart 2013 @ 10:16:

Nou, Lieke zal best wat kunnen, al is het maar tussen de lakens toch? Ze is in ieder geval goed in rijke mannen haar bed in te slepen, doet ze best goed
Alle reacties Link kopieren
In Hilversum zijn de twee al maanden het gesprek van de dag, meldt Weekend. Afgelopen zomer werd Matthias met Lieke gespot op het feesteiland Ibiza en sindsdien zouden de vermeende tortelduifjes het erg gezellig hebben samen. En nu is ook nog eens bekend geworden dat Matthias gaat scheiden van zijn vrouw...



De manager van Lieke bevestigt dat de twee elkaar regelmatig zien. "Het klopt dat ze weleens iets drinken samen, als goede vrienden." Van een relatie zou dus geen sprake zijn.



Maar diverse bronnen in Hilversum weten wel beter. Over Matthias: "Hij is helemaal haar type. Hij heeft een mooie carrière, hij is knap én ze vinden elkaar leuk. Hier is meer aan de hand."



Lieke's laatste relatie was met Jurriaan Oerlemans, de broer van tv-producent Reinout Oerlemans.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Wie zegt dat het waar is/
Miladila...
Alle reacties Link kopieren
quote:lieveanna schreef op 28 maart 2013 @ 14:29:

Wie zegt dat het waar is/Niemand, lees de OP nog eens, dit is een RODDELtopic
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:lieveanna schreef op 28 maart 2013 @ 14:29:

Wie zegt dat het waar is/Waar rook is, is vuur. En de ervaring leert dat geruchten over Lieke en rijke (oudere) mannen meestal waar zijn. Maar ik ben waarschijnlijk gewoon jaloers op zoveel gold-diggin. Ik kop hem er zelf maar alvast in.
Ik dácht al, waar kén ik die Matthias toch van!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 28 maart 2013 @ 13:02:





Maar diverse bronnen in Hilversum weten wel beter. Over Matthias: "Hij is helemaal haar type. Nah, als je al haar exen op een rij zet kan je niet echt zeggen dat ze op een bepaald type valt. Ze lijken niet op elkaar. Het enige wat ze allemaal gemeen hebben met elkaar is dat ze niet onbemiddeld zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
Was die Jeroen (die nu met Linda gaat) dan ook zo onbemiddeld door dat getingeltangel op zijn piano?



Wel jammer, doordat hij nu met Linda gaat en dus nu ook voor miljonair door kan gaan als man van Linda, is hij er vast alleen maar aantrekkelijker op geworden voor Lieke....Zielig!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet daar stiekem nog steeds om gniffelen. Dat hij jonge godin Lieke in de steek heeft gelaten voor 'oude rot' Linda. Maar wellicht dat hij ook gewoon goud aan het zoeken is.
Alle reacties Link kopieren
Naar vandaag bekend werd, was het ook voor Lady Gaga vorige week een goede vrijdag. De excentrieke zangeres blijkt in het geheim getrouwd. Ze vierde het heugelijke moment in bescheiden kring. Leuk was dat ze onze hoofdstad had uitgekozen als trouwlocatie.



Niet Jennifer Aniston en Justin Theroux, niet Brad Pitt en Angelina Jolie, maar Lady Gaga is verantwoordelijk voor de eerste societybruiloft van het jaar. De zangeres is al geruime tijd samen met haar verloofde Taylor Kinney en de twee hebben besloten hun liefde te bezegelen met een huwelijk.



Intieme plechtigheid

Je zou in Gaga’s geval een extravagant trouwfeest verwachten vol boa’s, veren en glitters. Niets blijkt minder waar: de bruiloft was een simpele plechtigheid met alleen familie en close vrienden. In totaal waren er slechts dertig mensen aanwezig. Dit betekent overigens niet dat de sterren ontbraken. Bevriende beroemdheden als Taylor Swift, Patrick Dempsey en Katy Perry waren getuige van het intieme moment.



Jurk

Een van de gasten klapt uit de school tegen de Texas Bugle. “Het was prachtig om te zien dat de twee mensen die al zo lang zo verliefd zijn elkaar het ja-woord gaven.” Ook verklapte ze enkele details over het feestje: Gaga droeg een fuchsia jurk, de ringen waren driehoekvormig en de gasten konden snoepen van een taart die naar lychees smaakte.



Amsterdam

Gaga had een bijzondere reden om in ons land te trouwen: in Amsterdam werd het eerste homohuwelijk voltrokken en het gay-idool wilde daarom per se in onze hoofdstad trouwen. Leuk was dat de weddingplanner er in was geslaagd om niemand minder dan Job Cohen als trouwambtenaar te strikken. Hij voltrok in 2001 het eerste huwelijk van mensen van het hetzelfde geslacht. Na afloop vierde het hele (vermomde) gezelschap een feestje in Club NYX in de Reguliersdwarsstraat.
Ik weet niet of deze al in het vorige topic is geplaatst maar ik gooi hem er toch nog even in;





Wibi en Linie



Dat filmpje..

Linie als paasbunny
Ik vind Wibi en zijn vlam zo'n raar apart stel, dat ik het nu al leuk vind! Haha



Alle reacties Link kopieren
Het is uit tussen Javier Guzman en Jessica Villerius.
Alle reacties Link kopieren
Thomas Berge wacht even de komst van zijn eerste kind af, maar daarna wil hij zich richten op een huwelijk met Myrthe Mylius. Maar ze trouwen niet in Nederland.



"We denken aan een mooi landgoed ergens in Italië", onthult de zanger in Story. Mylius is over zes weken uitgerekend van een zoon.



Zij en Thomas willen niet alleen trouwen omdat ze van elkaar houden, maar ook omdat het praktischer is. "Het scheelt veel papierwerk", zegt Mylius.



"Tegenover ons kindje is het leuker als papa en mama getrouwd zijn. Ik heb al helemaal in mijn hoofd zitten wat voor jurk ik wil. Met een lange sleep, wat kant en een lichte kleur. We zijn aan het rondkijken hoe we het willen doen."



Berge vertelt in het weekblad: "Ik wil zo graag kunnen zeggen dat zij mijn vrouw is!" De artiest heeft het aanzoek al helemaal uitgedacht. "Het gaat heel romantisch worden."



De twee, die nu een jaar samen zijn, gaan niet dit jaar trouwen. Berge: "Volgend jaar nazomer lijkt me daarvoor een mooie tijd." Voor Mylius wordt het niet haar eerste huwelijk. Zij was eerder getrouwd met een Amerikaanse makelaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven