Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz

28-03-2013 07:48 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Roddel hier mee over de liefdeslevens van bekende en minder bekende mensen.
maleficent wijzigde dit bericht op 17-03-2014 10:45
Reden: *smiley heeft een storing, weggehaald*
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Huh? Alles is al in kannen en kruiken en dan moet hij nog een aanzoek doen? Snap ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Caroline Tensen is ten huwelijk gevraagd. Tensen (49) en haar nieuwe liefde Ernst-Jan Smids (51) wonen al een aantal maanden samen in Amsterdam.



Donderdag werd via RTL Boulevard bekend dat Tensen nog dit jaar met hem in het huwelijksbootje stapt.



''Ik zag het ook niet aankomen'', vertelde de presentatrice in de uitzending. ''Op eerste paasdag om drie minuten over acht ging hij voor me op de knieën en heeft hij me ten huwelijk gevraagd'', zei Tensen. De twee zijn pas een half jaar samen.
quote:Blusher schreef op 03 april 2013 @ 14:26:

Het is uit tussen Javier Guzman en Jessica Villerius.Dat verbaast me niets.... Ik kan me niet voorstellen dat hij een relatie in stand kan houden. Wel een aardig meisje, die Jessica.
Alle reacties Link kopieren
dit breaking news is verplaatst naar het sylvie en raf topic...
.
Alle reacties Link kopieren
Olcay Gulsen heeft het flink te pakken. De oprichtster van Supertrash heeft namelijk een nieuwe liefde in haar leven.



"Ik ben verliefd", vertelt Olcay aan De Telegraaf. "Hij is een zakenman en gelukkig niet bekend. Een heerlijk normaal ventje. Als ik thuiskom met allemaal hysterisch drukke verhalen over fotoshoots, shows en vliegen naar New York, zegt hij: O ja, maar wat gaan we eten?'"





Haar nieuwe liefde verwacht alsnog niet dat de 32-jarige Brabantse zelf in de keuken gaat staan. "Nee, dan hoef ik niet te koken", vertelt ze. "Dat regelt hij ook nog eens!”
Alle reacties Link kopieren
quote:lieveanna schreef op 04 april 2013 @ 22:41:

Caroline Tensen is ten huwelijk gevraagd. Tensen (49) en haar nieuwe liefde Ernst-Jan Smids (51) wonen al een aantal maanden samen in Amsterdam.



Donderdag werd via RTL Boulevard bekend dat Tensen nog dit jaar met hem in het huwelijksbootje stapt.



''Ik zag het ook niet aankomen'', vertelde de presentatrice in de uitzending. ''Op eerste paasdag om drie minuten over acht ging hij voor me op de knieën en heeft hij me ten huwelijk gevraagd'', zei Tensen. De twee zijn pas een half jaar samen.Ik las dit ook en was verbaasd, die man is toch nog maar net weduwnaar?
Is dat niet Ernst-Daniel Smids?
Alle reacties Link kopieren
quote:rozehanddoek schreef op 14 april 2013 @ 07:41:

Is dat niet Ernst-Daniel Smids?Oja
Alle reacties Link kopieren
Ging Olcay niet trouwen met die voetballer? Dat huwelijk werd steeds uitgesteld omdat ze geen tijd hadden, maar het zou er ECHT gaan komen. Ik heb volgens mij gemist dat het dus echt niet ging komen.



Of haal ik nu mensen door elkaar?
quote:Tinkeldel schreef op 14 april 2013 @ 11:07:

Ging Olcay niet trouwen met die voetballer? Dat huwelijk werd steeds uitgesteld omdat ze geen tijd hadden, maar het zou er ECHT gaan komen. Ik heb volgens mij gemist dat het dus echt niet ging komen.



Of haal ik nu mensen door elkaar?Klopt hoor, was Davids.
Maar Edgar ging vreemd, ze bleven nog even bij elkaar en toen was het uit.



Sara Gilbert is verloofd
Alle reacties Link kopieren
Oh zij van Rosanne. Goh wat is ze oud geworden. Maar ja, ik ook (ouder, niet oud)
Het is ook geen heel flatteuze foto. Zij is van 1975. De mevrouw met het hoedje is van de 4 non blondes.



Hier was ze nog wat jonger

Alle reacties Link kopieren
quote:del_speciaal schreef op 01 april 2013 @ 18:10:

Linie als paasbunny





En dan twittert Wiebe: Hee.. wat een leuke paashaas.. 🐰met lekkere eitjes 😋😍💖✨<3
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
'Huwelijk Sharon en Ozzy Osbourne wankelt'

Sharon en Ozzy Osbourne leven gescheiden. Vrienden vrezen voor hun huwelijk.



Dat meldt The Sun zondag.

Ozzy (64) is inmiddels verhuisd naar een gehuurde villa. En Sharon (60) verblijft in een hotel, terwijl haar nieuwe huis in Beverly Hills wordt verbouwd. De rocker en zijn vrouw hebben elkaar al drie weken niet gezien.



Op 4 juli 1982 trouwden Sharon en Ozzy. Zij hebben drie kinderen: Aimee, Kelly en Jack.
Alle reacties Link kopieren
Aimee?? Nooit van gehoord. Zie op wiki dat dat de oudste is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 14 april 2013 @ 17:56:

Aimee?? Nooit van gehoord. Zie op wiki dat dat de oudste is.Zij wilde niet in de real life soap.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 14 april 2013 @ 18:12:

[...]





Zij wilde niet in de real life soap.Ja ik las het. Ga nu even googelen hoe ze eruit ziet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nou ja joh sprékend Kelly en Sharon. Bizar dat ik haar nog nooit heb gezien of altijd gedacht dat het Kelly was.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Zij is ook nooit op tv. Ze wil niet in de publiciteit. Zo 'bizar' is het dus niet dat je haar nog nooit gezien hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:meisje22 schreef op 14 april 2013 @ 18:23:

Zij is ook nooit op tv. Ze wil niet in de publiciteit. Zo 'bizar' is het dus niet dat je haar nog nooit gezien hebt.Maar ook van haar bestaan niet wist, raar toch. Ik heb de soap gezien, dan is ze daar ook nooit ter sprake gekomen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Vind ik niet zo gek hoor. Ze is ook haast nooit ergens te zien. In the real life soap woonde ze wel in hetzelfde huis en werd ze wel genoemd, maar ze mocht niet gefilmd worden.
Alle reacties Link kopieren
Ja soms wel hoor, maar niet vaak.
Alle reacties Link kopieren
quote:meisje22 schreef op 14 april 2013 @ 18:35:

Vind ik niet zo gek hoor. Ze is ook haast nooit ergens te zien. In the real life soap woonde ze wel in hetzelfde huis en werd ze wel genoemd, maar ze mocht niet gefilmd worden.Echt ze woonde daar ook?? Het wordt steeds gekker. Ik heb alle afleveringen toch wel gezien denk ik, nou dan is het volledig aan me voorbij gegaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ja. Ik heb weleens gezien dat ze tegen haar spraken en dan hoorde je haar alleen antwoord geven. Was heel gek, want het was net of ze tegen 'lucht' aan het praten waren, maar dat was zij. Maar dat heb ik niet heel vaak gezien. Ze is echt zorgvuldig afgeschermd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven