Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizzzznizzzz

30-03-2015 20:43 3001 berichten
Roddel hier mee over de liefdeslevens van bekende en minder bekende mensen.



(met een smiley voor Nouschi )
Da's snel kippie!
GMTA
Ow haha! Ik dacht dat je mijn post in het oude topic las niet dus!
En nog even over Rowan Atkinson. Ik vind die foto eigenlijk wel leuk! Ze zien er als setje niet eens gek uit eigenlijk, ondanks het leeftijdsverschil hij heeft ook niet ineens zo'n sexy bimbo aan de haak geslagen, gewoon een normale vrouw. Alleen een stuk jonger
Alle reacties Link kopieren
Moet er niet een gezellige smiley bij Kip?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ben ik met je eens DH. Het lijkt me ook een leuke, 'normale' man.
Alle reacties Link kopieren
tvp



Eeeh ik bedoelde: leuke smiley in de OP miss kip.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Ik ken er alvast eentje die hoopt dat dit een 1-april-grap van de rechter is..... http://www.telegraaf.nl/p ... rama_voor_Estelle___.html



En anders maak ik er nu wel eentje: zullen we inzamelen voor Estelle?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Christina Curry is weer terug bij haar ex-vriend Juan Francisco Liñan.

Dat vertelt haar moeder Patricia Paay woensdag aan Story.



Curry woont momenteel bij haar vader Adam Curry in Austin, en dat was voor Liñan en Curry de reden om weer bij elkaar te komen. "Juan is speciaal van Los Angeles naar Austin gegaan om bij haar te zijn", zegt Paay.



"Ze is nog altijd stapelgek op hem en heeft tegen mij gezegd: 'Van hem wil ik een kind!' Ik snap dat, want Juan is een ontzettend leuke man en heel erg knap. Ik zou het fantastisch vinden om oma te worden. Ik ben dol op baby's en het lijkt me geweldig om voor mijn kleinkind te kunnen zorgen."



Elle Bandita



De dochter van Paay had vorig jaar een relatie met Elle Bandita. "Christina heeft de vrouwenliefde niet afgezworen, maar nu is ze bij Juan", besluit Paay





Nou met Paay hebben we geen Story meer nodig.
Dubbel






Estelle met dochter. Mooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:fientje1982 schreef op 01 april 2015 @ 14:00:

Christina Curry is weer terug bij haar ex-vriend Juan Francisco Liñan.

Dat vertelt haar moeder Patricia Paay woensdag aan Story.



Curry woont momenteel bij haar vader Adam Curry in Austin, en dat was voor Liñan en Curry de reden om weer bij elkaar te komen. "Juan is speciaal van Los Angeles naar Austin gegaan om bij haar te zijn", zegt Paay.



"Ze is nog altijd stapelgek op hem en heeft tegen mij gezegd: 'Van hem wil ik een kind!' Ik snap dat, want Juan is een ontzettend leuke man en heel erg knap. Ik zou het fantastisch vinden om oma te worden. Ik ben dol op baby's en het lijkt me geweldig om voor mijn kleinkind te kunnen zorgen."



Elle Bandita



De dochter van Paay had vorig jaar een relatie met Elle Bandita. "Christina heeft de vrouwenliefde niet afgezworen, maar nu is ze bij Juan", besluit Paay





Nou met Paay hebben we geen Story meer nodig.

Nou beter wacht Christina nog met kinderen krijgen want voor je denkt lees je weer

dat Curry en haar vriendje er weer een punt achter zet.
Alle reacties Link kopieren
Telegraaf:

Heleen van Royen gaat trouwen



van onze redactie

Heleen van Royen stapt voor de tweede keer in het huwelijksbootje. Ze is door haar 22 jaar jongere vriend ten huwelijk gevraagd.

Dat onthult de 50-jarige schrijfster in een interview met blad Libelle.

"We kunnen allebei echt kinderlijk blij zijn met elkaar en met de momenten die we hebben. Bart is echt super: hij heeft me net ten huwelijk gevraagd, dus we zijn verloofd", vertelt Heleen.

Van Royen en Bart Meeldijk, drummer van de band Rigby, leerden elkaar in 2013 via Twitter kennen. In datzelfde jaar gaf Heleens vriend nog aan nooit te willen trouwen.

Heleen was eerder getrouwd met presentator Ton van Royen, met wie ze twee kinderen heeft. Het koppel besloot in 2012 te gaan scheiden.



Alle reacties Link kopieren
Kip
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:shockingblue schreef op 01 april 2015 @ 17:13:

[...]



Nou beter wacht Christina nog met kinderen krijgen want voor je denkt lees je weer

dat Curry en haar vriendje er weer een punt achter zet.



Ze is niet terug bij haar ex-vriend, maar heeft een vriendin, Erika, die in Texas woont. Dat schreef ze op Instagram.



Alle reacties Link kopieren
http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... ing-niet-best-vanaf.dhtml
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Werken?! Arme Estelle
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 02 april 2015 @ 14:27:

Werken?! Arme Estelle Zij eiste ¤21.000 per maand (!!!! ) ik ben benieuwd met welke baan zij dit begrotingstekort gaat dichten?
Alle reacties Link kopieren
Nederige les en welcome to the real world voor haar. Verkoopster in een kledingzaak levert veeel minder op😀
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk hier mee
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
quote:Quinty schreef op 02 april 2015 @ 16:17:

[...]



Zij eiste ¤21.000 per maand (!!!! ) ik ben benieuwd met welke baan zij dit begrotingstekort gaat dichten? Ouderijkemannetjeskrikster denk ik.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Ja, Martijn K is nu de pineut.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 02 april 2015 @ 17:40:

[...]Ouderijkemannetjeskrikster denk ik.Staat wel gezellig op haar verder lege CV...
Alle reacties Link kopieren
Ze kan altijd bordjes gaan omdraaien in een tv kwis ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven