Entertainment alle pijlers

Verslaafd

28-10-2014 20:42 610 berichten
Nieuw seizoen nu op rtl 4. Begint al aardig heftig. Moeilijk als je iemand zo ziet aftakelen.
Alle reacties Link kopieren
Ze hadden toch gebroken, dat half jaar?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:SilverShadow schreef op 28 oktober 2014 @ 21:07:

Ah, ik zat er al op te wachten, een terugval. Om het spannend te maken Elke verslaafde valt terug. Nouja, 90%. Ik val ook terug met roken. Ik rook normaal 4 per dag en nadat ik stop val ik terug naar 10 en dat zijn maar sigaretten.
Ja dat heb ik meer gezien in mijn omgeving. Ben gestopt in 2007 met roken en heb gelukkig nooit een terugval gehad maar vriendinnen die tegelijkertijd zijn begonnen zijn toch gezwicht.
Alle reacties Link kopieren
Wat ziet hij er, ondanks zijn nieuwe gebit, er verlopen uit. Zijn vriendin ziet er ook niet helemaal ongeschonden uit trouwens.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig geen terug val.
Ja, kansloos als je er over nà gaat denken. En dat is maar roken want volgens mij is de rest veel moeilijker.



Dappere vriendin, ik had geen verslaafde willen hebben en al helemaal niet met al een kind thuis.
Alle reacties Link kopieren
Wen huwelijksaanzoek ah gossie, vast ook geld voor een bruiloft.
Alle reacties Link kopieren
Niet naar meetings gaan omdat hij s avonds moe is van de kinderen? Niet van werken in ieder geval. Wat slap...
Die vriendin ziet er ook beetje ziekig uit.
Alle reacties Link kopieren
Ze zien er allebei erg ongezond uit. Een "happy end"... trouwen met een verslaafde terwijl je kinderen hebt... Voor mij echt nooit meer. Ook geen verslaafde die clean is.
Ga in therapie!
quote:Leaf schreef op 28 oktober 2014 @ 21:25:

Die vriendin ziet er ook beetje ziekig uit.Junkie lijkt het idd wel. Maar ze zullen zonder drugs ook wel ongezond leven.
Dit programma geeft heel vertekend beeld. Vind het gewoon om te schamen dit programma.
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je dat dat die niet meer clean is?
Heb mijn reactie aangepast. Vind het niet netjes tav deze jongen.
quote:sweetfirefly schreef op 28 oktober 2014 @ 20:58:

Het begon met blowen..... Iets wat door veel mensen nog steeds als onschuldig wordt gezien.... naja, er is wel een verschil tussen blowen en speed snuiven he
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat deze jongen voor altijd clean gaat blijven. Die indruk gaf hij gewoon niet. Ze waren wel lief samen, maar ze lijken me allebei niet heek stabiel.

Arme ouders en arme oma. Al had ik met hem zelf ook wel te doen, hij heeft het niet makkelijk gehad vroeger en ik moet de eerste nog ontmoeten die kiest voor een verslaving. Maar ik denk dat hij terug gaat vallen.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
die Jimmy geduld met zn irritante praatje. blehh
Kijk eerst naar een ander, voordat je oordeelt over jezelf ;)
Alle reacties Link kopieren
Oké... Verslaafd is er dadelijk weer op. RTL 4 om 20:30 uur.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Het gaat dit keer om Kim die zichzelf vaak wegcijferde. Op 21 jaar deed ze afstand van de ouders en blijkt later in de prostitutie te zitten. Ze is lesbisch (heeft een relatie met een vrouw) of biseksueel (is prostituee en heeft klanten).



Ze raakt zich zelf compleet kwijt en wordt agressief. "Kanker-dit en kanker-dat."
World of Warcraft: Legion
Wat ziet die moeder er 'getekend' uit. Wat ontzettend zwaar.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, Upperclass. Ik hoop oprecht dat er voor Kim een oplossing. Zij moet onder de invloed van haar destructieve vriendin weg.
World of Warcraft: Legion
Wat een mooi meisje zit er onder die verslaving.
Ja een heel

Gevoelig meisje.



En Hans, besef je dat dit de meisjes in de prostitutie zijn. Er is niks vrijwilligs aan, het is geestelijke nood die maakt dat ze in de prostitutie k
Alle reacties Link kopieren
Dubbus, dat zijn niet de meisjes in de prostitutie. Je kunt niet zeggen dat de wijze waarop Kim in de prostitutie kwam, ook geldt voor alle andere prostituees. Kim werd gedwongen. De meerderheid van de andere prostituees niet. Maar elke prostituee heeft een ander verhaal, hoe ze daar terechtkwam.
World of Warcraft: Legion
Er is iets misgegaan met mijn bericht zie ik.



Hans, je praat recht wat krom is, dat zal je altijd blijven doen omdat jij jouw eigen gerief belangrijker vindt dan het welzijn van de medemens.



Verreweg de meeste prostituees komen op deze manier, of een vergelijkbare manier in de prostitutie terecht, maar vrijwel altijd uit nood geboren, gedwongen, geestesziek, door armoede geen andere uitweg zien. Het is een zeldzaamheid dat die vrouwen daar oprecht voor gekozen hebben. Dus draai het maar om De meerderheid van de prostituees wordt gedwongen op welke wijze dan ook. Zeker als het dames van rond de 20 betreft.



Echt Hans, geen enkele vrouw denkt als ze jong is: Later als ik groot ben, word ik prostituee. Je wordt daartoe gedreven, door de nare dingen die sommigen van ons meemaken en overkomen.



Ik vind hoerenlopers daarom net zo fout als een pooier die vrouwen uitbuit. Jij doet daar gewetenloos aan mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven