Entertainment alle pijlers

Verslaafd

28-10-2014 20:42 610 berichten
Nieuw seizoen nu op rtl 4. Begint al aardig heftig. Moeilijk als je iemand zo ziet aftakelen.
Gottegot.
ik wil mensen door het beeldscherm trekken. Grrrr
Alle reacties Link kopieren
Na de break: de terugval!
Alle reacties Link kopieren
Die man heeft er zelf voor gekozen, die dochters niet. Die hebben een klap van de molen gekregen door hun alcoholistische moeder. Zij zijn sterker dan hun vader en hun moeder bij elkaar. De vader helpt de moeder verslaafd te blijven. Als ik een dochter was, zou ik hem ook niet meer willen zien. Hij maakt evenveel kapot als zij.
Ga in therapie!
Hij is het schoolvoorbeeld van een enabler (heb ik van dr. Phil geleerd).
Mijn moeder heeft destijds ook te weinig tegengas gegeven. Het liefst was ik ook gebroken met thuis toen ik 20 was maar dat wilde ik mijn moeder niet aandoen, die was ook bang en had niets om weg te kunnen. En nu spreek ik over 25 jaar geleden, toen was het toch wat minder geaccepteerd om maar uit elkaar te gaan als het niet goed ging.
Het is als buitenstaander natuurlijk ook heel makkelijk om te zeggen, joh kam ermee, verbreek het contact. Totdat het je eigen moeder is.
Het gaat zo: ik zeg tegen vriend dat de kerstboom scheef staat en hij zegt dat hij het niet ziet als hij de andere kant op gaat kijken. Struisvogelpolitiek dus en dan na de reclame maar jammeren omdat ze toch zuipt (of hier gejammer om de omgevallen boom).
Ik vind de dochters hartstikke dapper.
quote:SilverShadow schreef op 16 december 2014 @ 21:15:

Mijn moeder heeft destijds ook te weinig tegengas gegeven. Het liefst was ik ook gebroken met thuis toen ik 20 was maar dat wilde ik mijn moeder niet aandoen, die was ook bang en had niets om weg te kunnen. En nu spreek ik over 25 jaar geleden, toen was het toch wat minder geaccepteerd om maar uit elkaar te gaan als het niet goed ging.ik ben wat jonger maar in ons milieu (kots) ga je dan niet scheiden. Dit kwam bij ons overal voor en niemand die met z'n ouders brak want je hebt de andere ouder ook nog. Een façade.
Überhaupt omdat ze eerlijk durven te kijken naar deze situatie, bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
Oeps...hips
Alle reacties Link kopieren
Tegengas geven heeft geen zin tenzij je bereid bent er de ultieme consequentie aan te verbinden, en dat is vertrekken. Veel partners willen of durven dat niet en de kinderen krijgen de rekening gepresenteerd.
Ga in therapie!
Auw.
Vaag verhaal.
Oeiiii, hij werd echt boos. Ook geen normale actie.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 21:18:

Het is als buitenstaander natuurlijk ook heel makkelijk om te zeggen, joh kam ermee, verbreek het contact. Totdat het je eigen moeder is.Das de pest, die loyaliteit
Alle reacties Link kopieren
Ze is nooit gestopt. Ze heeft nog steeds overal in huis flessen sterke drank verstopt. Er lag geen "flesje wijn" in de schuur, ze is gewoon even hard blijven drinken. De enige reden voor het verzonnen verhaal is dat ze gewond was en het niet kon verbergen. Waarom praat Peter zo met haar mee?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 16 december 2014 @ 21:24:

Ze is nooit gestopt. Ze heeft nog steeds overal in huis flessen sterke drank verstopt. Er lag geen "flesje wijn" in de schuur, ze is gewoon even hard blijven drinken. De enige reden voor het verzonnen verhaal is dat ze gewond was en het niet kon verbergen. Waarom praat Peter zo met haar mee?Dit geloof ik ook.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet dat in Zuid Afrika?
Alle reacties Link kopieren
Weer dat hoge stemmetje. Niks veranderd. Ze liegt nog steeds.
Ga in therapie!
Daar is dat stemmetje weer.
Alle reacties Link kopieren
De lichaamstaal van die meiden...
Ga in therapie!
Nou, niet letterlijk een bevalling hoor Peter.
Hoelang is die "periode" dan voor zo'n bloed en piestest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven