Entertainment alle pijlers

Vier handen op een buik (seizoen 2)

07-07-2014 20:42 662 berichten
Morgen 8 juli begint seizoen twee van Vier handen op één buik, 20.30 uur op NED3. Wie kijkt er mee?

Bekende moeders dit seizoen: Tatum Dagelet, Leontien van Moorsel, Patricia Paay, Tanja Jess, Froukje de Both, Tooske Ragas, Barbara Barend en Ellemieke Vermolen.



vier handen op een buik bnn
Ik zeker! Zit een meisje tussen waarmee ik op school heb gezeten dus ben erg benieuwd.
Vrees dat ik me weer enorm ga ergeren...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken, ben heel benieuwd.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Oh leuk!!! Ik keek ook bij het vorige seizoen. Ik denk wel dat ik me meer zal ergeren dan bij het eerste seizoen (al was het maar omdat ik nu zwanger ben).
Alle reacties Link kopieren
Is Nicolette er ook weer bij? Dat was vorige keer nogal vervelend...
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Moonlight82 schreef op 07 juli 2014 @ 21:57:

Is Nicolette er ook weer bij? Dat was vorige keer nogal vervelend...



Dat is nogal een understatement. Wat een irritant mens was dat in dit programma.



Ik ga straks kijken bij uitzending gemist.
Nicolette.... Ik zal haar niet missen, om even het (tweede) understatement van de dag te maken.
Ik ga ook weer kijken denk ik. Heb net even de stukjes van de aanstaande moeders gelezen en soms heb ik echt zoiets van waar is het in hemelsnaam mis gegaan?!
Ik heb dit programma nog nooit gezien want denk dat ik me groen en geel zal ergeren aan zoveel domheid.
Bedankt voor de tip. Ik ga zeker kijken. Maar ze hebben ze wel uitgezocht he. De meeste hebben geen werk, studie, geen geld.
Nou, kom maar op, zit klaar voor een portie ergernis!
Ik zie al een buik-sigaret combi...
Alle reacties Link kopieren
Flinke buik voor 20 wkn..
Alle reacties Link kopieren
Tienermoeders zijn toch ook wel vaak zelf kinderen van tienermoeders zeg..
Kan iemand vast bureau jeugdzorg bellen. Wat een kind is dat. Bah.
quote:suzet schreef op 08 juli 2014 @ 20:38:

Tienermoeders zijn toch ook wel vaak zelf kinderen van tienermoeders zeg..Ja. Dat is inderdaad zo. Dat lijkt ook niet alleen zo, dat is echt zo. Gewoon erfelijk. Achterstandsgezinnen (zie hier) en laag IQ. Niet allemaal hoor, er zijn uiteraard uitzonderingen. Maar wel vaak.
Alle reacties Link kopieren
Haha ''het is niet echt een school voor mij''...
Alle reacties Link kopieren
Tjee wat een rare familiebanden zeg! Dat haar halfbroer nog niet eens weet dat ze zwanger is !
Je moet gewoon gaan zitten en je laptop pakken en gaan leren dat is niet echt een school.....





Alle reacties Link kopieren
Wat een uitzichtloze situatie Arme baby.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Wat een zooi. Ze slaapt in een kattenbak...
Zowel de poes als de dochter zijn te vruchtbaar, zo blijkt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ergernis. Nu al. T is net begonnen :'(
Ik gisteren al zoeken, maar het is vandaag Ik kijk straks dus de herhaling bij gemist. Ik had de info gelezen. Je wordt al niet echt vrolijk van de synopsis. Aan de andere kant is het misschien wel goed voor ze dat er nu iemand van buitenaf en met mediastatus de meisjes aanspreekt op hun verantwoordelijkheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven