Entertainment alle pijlers

Vier handen op een buik (seizoen 2)

07-07-2014 20:42 662 berichten
Morgen 8 juli begint seizoen twee van Vier handen op één buik, 20.30 uur op NED3. Wie kijkt er mee?

Bekende moeders dit seizoen: Tatum Dagelet, Leontien van Moorsel, Patricia Paay, Tanja Jess, Froukje de Both, Tooske Ragas, Barbara Barend en Ellemieke Vermolen.



vier handen op een buik bnn
quote:StoraHuntur schreef op 24 september 2014 @ 18:28:

[...]



Nou ja, dat weet ik ook wel maar echt ik vind het zooooo zonde van dat meisje, zo beschadigd en dan tóch weer voor zo'n type kiezen. En het dochtertje met zo'n vader. Bah.Daar heb je helemaal gelijk in hoor. Wat dat betreft zouden de meesten hier haar(hun) graag uit de situatie hebben gehaald denk ik zo.
Alle reacties Link kopieren
En enkel mensen die hun zaken niet op orde hebben trouwen bij een imam.



Dit gevoel heb ik nou ook nnora, volgens mij heb je het precies bij het juiste einde.



Cheery, zo zit het soms wel. Het is een dan soort van legale manier om te sexen en starten om te gaan samenwonen. Veelal later komt het feest en/of burgerlijke stand huwelijk.
Meestmistig, bedankt voor je reacties



Normaal komt er helemaal geen imam te pas. Je gaat in ondertrouw bij de gemeente, vervolgens trouwt een ambtenaar van de gemeente het stel. Je krijgt je trouwboekje mee. Zoals iedereen dus. Alleen trouwen wij ook nog eens voor de Marokkaanse wet. Daarvoor gaan wij met het trouwboekje (zonder Nederlandse trouwboekje kan het niet) en andere documenten naar het Marokkaanse consulaat. En daar trouw je dan ook voor de wet.



Bij een imam trouwen vaak mensen die of een tweede vrouw trouwen of nog niet voor de wet kunne trouwen. Zo begreep ik dat een buurvrouw van mijn nicht bij de imam is getrouwd zodat ze als stel "halal" kunnen leven. Maar voor de Nederlandse wet gescheiden zijn om meer inkomen te hebben. Een ander geval die ik persoonlijk ken, is dat een jongen geen contact heeft met zijn vader en daardoor moeilijk aan zijn geboorteakte kan komen, maar wel zijn droomvrouw wilde trouwen. Die trouwde ook bij de imam. Maar echt zelden hoor je dat iemand trouwt bij een imam hier in Nederland.
Ik vond dit echt een heftige aflevering en naar mijn idee was dat bekeren ook echt een vlucht naar iets van van vastigheid of hoe zal ik het noemen.Anderhalf jaar eerder nog aan de drugs, drank, prostitutie en loverboys. En hoorde ik nou goed dat ze op haar 13de al een abortus had laten plegen? Nee toch?



Ik vind het gewoon zo zielig voor dat meisje, ze is zo op zoek naar iets wat haar vastigheid kan geven en hunkerde naar liefde. Hoopte natuurlijk dat met het krijgen van een kind alles goed zou komen en ze eindelijk eens gelukkig kon worden maar eigenlijk is het nu nog een ergere puinhoop. Want nu heeft ze nog meer zorgen waardoor ze nog niet alles van haar verleden kan verwerken en ook nog eens een vriend die haar lijkt te onderdrukken. Ik bedoel nu kan ze geen rokje aan want er zitten andere mensen bij/komen andere op bezoek maar als ze een eigen huis hebben is het geen probleem als ze het voor hem aan trekt? Kortom als ze bezoek krijgen moet ze zich steeds omkleden. In plaats dat hij zich ook eens wat aanpast.. nee zij moet zich volledig aan hem aanpassen en dat doe ze omdat hij alles is voor haar.



Ik vond trouwens die oma en opa er wel jong uit zien. Als men niet had gezegd wie de oma en moeder was had ik gedacht dat het misschien zussen waren in plaats van moeder en dochter. Die hebben beide, of in ieder geval de oma heel erg jong kinderen gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Typisch zijn zijn ouders en familie niet in beeld kwamen. Ik denk dat dat veel zou verklaren.



Want als ik die jongen hoor praten, hoor ik dat het niet zijn woorden zijn. Hij is volgens mij net zo beïnvloedbaar als het meisje.



Maar ik heb de hoop dat hij over een tijd wat meer rust aan zijn kop heeft en de gemaakte beslissingen echt kan overdenken. Echt de gevolgen kan zien. En dingen terug kan draaien in het belang voor zijn dochter en vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ik was nooit fan van Tooske, maar dit deed ze echt goed.
Alle reacties Link kopieren
Up.





Wie kijkt er ook?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook



Oh, ze is 'door de pil heen' zwanger geworden
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook.



Wat een domheid weer. Een baby als een soort levende accessoire; roken, drinken....
Alle reacties Link kopieren
Ik val net binnen, heb het nog nooit gezien. Dat wicht heeft echt geen idee, wat erg voor dat kind straks.
Alle reacties Link kopieren
Is ze high of zo? Ze kan alleen maar lachen. Ik heb trouwens gemist hoe oud ze is.
Alle reacties Link kopieren
Die moeder en zus die lijken precies op Kyara. Kleine genenpoel denk ik.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 07 oktober 2014 @ 20:40:

Ik val net binnen, heb het nog nooit gezien. Dat wicht heeft echt geen idee, wat erg voor dat kind straks.Zwanger van ex-vriendje; inmiddels 'relatie' met voormalig beste vriend van ex.
Alle reacties Link kopieren
Ja, strontvervelend, dat giechelen.. ze is 19. Ook al zou ik haar jonger schatten
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 07 oktober 2014 @ 20:42:

Is ze high of zo? Ze kan alleen maar lachen. Ik heb trouwens gemist hoe oud ze is.19
Alle reacties Link kopieren
Dat gelach...zo irritant.

En als ik even hard mag zijn, waarom niet kiezen voor de abortus en wel blijven roken en de algehele verantwoordelijkheid...pfff.
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mijn man is haar schoenmaat groter dan haar iq
Alle reacties Link kopieren
Zit ze nou een joint te roken?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Dit is zo frusterend! Lekker lachen, lekker roken. Geen probleem. "En je doet zo bot, booeehooee".
Alle reacties Link kopieren
Ze houdt niet van gezond..... Pfffff
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, ontzettend frustrerend dit. Ze is zoooo dom en egoïstisch!
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
Best slim van Ellemieke, die smoothies. Aan Kiyara's reactie is te merken dat het haar allemaal niet zo boeit... ach dan maar een wat minder gezonde baby
Alle reacties Link kopieren
Ze kunnen zich trouwens ook nog opgeven voor Hotter than my daughter!
Ik vind Ellemieke lief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven