Entertainment alle pijlers

Viva foto-winactie

27-04-2012 11:52 538 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe foto-winactie!



Wat moet je doen: verzamel je allerleukste zomerfoto’s van bijvoorbeeld je stedentrip naar Parijs, je backpackers avontuur door Thailand of je staycation in de achtertuin. Vervolgens breng je deze samen met de speciale tool van SoSocio.



Met deze tool kun je foto’s van je Facebook of van de Facebook van je vrienden selecteren. Het grappige is: de comments van Facebook worden ook meegenomen. Persoonlijker krijg je het niet! Als je dit gedaan hebt, wordt er automatisch (boem-klatsch!) een fotoalbum voor je gemaakt. Het kost je slechts twee minuten, maar dan kun je wel terugblikken op dat fijne zomerseizoen.







Zo komt de voorkant van jouw album er uit te zien, natuurlijk met je eigen foto en eigen albumtitel.





Doe mee en win je eigen fotoalbum

In totaal geeft SoSocio drie geprinte exemplaren kado.



Maak een eigen fotoboek en plaats deze op je Facebook wall.



Veel succes en plezier!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Potverdikkie. Nou zie ík die gaatjes ook.
Alle reacties Link kopieren
"Moet ik die bril delen met die hond van vorige week"
Alle reacties Link kopieren
'Nee mevrouw, ik ben niet de cliniclown. Ik ben uw ARTS'.
You don't have to fit into the format
'Ik zie al haartjes!'
Badr Hari breekt tanden vermomde Gullit op schiphol achter een container.
Alle reacties Link kopieren
'Yeah, die nieuwe bril leidt mooi de aandacht af van mijn fietsenrek'.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Huh........ wat zegt U dat ik nodig heb? een hoorapparaat?
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe foto, dit keer met een iets andere opgave:



Bedenk met wie jij in deze hangmat zou willen liggen en waarom.



De origineelste inzending wint een zelf te ontwerpen canvasdoek van Fotomundo!



Veel succes met het bedenken van een creatieve inzending.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Even een bumpje, omdat er zo te zien nog geen inzendingen zijn!



Als je aangeeft met wie jij in de hangmat uit de foto zou willen liggen en waarom, maak je kans op een gratis canvasdoek met je eigen tekst!



Meedoen kan nog tot en met het einde van de week!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel in de hangmat liggen met Blake Lively en dan al haar schoonheidstips ontfutselen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in de hangmat willen liggen met mijn vriendin (wiens eigen huisje net verkocht en opgeleverd is en nu dus echt helemaal bij ons woont) en mijn dochtertje (van anderhalf, die naar een valpartij vanmorgen van de commode met een grote bult, dik oog en wang rondloopt)



we kunnen wel wat ontspanning gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag in hangmat willen liggen met: Caro Emerald. Al zingend "a night like this" wiegt ze me in slaap.
Alle reacties Link kopieren
ik zou hier willen liggen met mn opa, simpelweg omdat ik hem nooit heb gekend en hoor wel es dat ik wel op m lijk. Ik zou graag willen weten hoe hij is en dingen aan hem willen vragen...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag in de hangmat willen liggen met mijn dwergteckel Bikkel, dit omdat hij nogal bejaard en grijs is tegenwoordig en dus wel een fijne oude dag in een hangmat met z'n bazinnetje verdient. Zeker nu zijn rustige oude dag binnenkort ruw verstoord zal worden door de komst van onze zoon. Chillen met die billen!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou heeeeeel graag in de hangmat willen liggen met mijn net-nieuwe fotocamera, zodat ik vanuit de hangmat kan oefenen met het maken van de meest fantastische plaatjes !



(die ik uiteraard graag op het forum deel )
Alle reacties Link kopieren
Haha, met mijn vriendin Nienke, toen we 15 jaar waren, waren we allebei hopeloos verliefd op een jongen die bij ons in de klas zat(niet dezelfde gelukkig) Met zn tweeen hebben we de gekste dingen gedaan en verzonnen. We kunnen uren zitten picknicken en maken de idiootste foto's. We hebben elkaar beloofd dat als we allebei een vriend hebben naar Hawaii op vakantie zullen gaan. Ze heeft mij door een behoorlijk moeilijke periode heen geloodst met haar humor en fantasie en we kunnen enorm van het leven en onze herinneringen genieten. Zon hangmat is weer is even wat anders dan een picknickkleed...:)

.
Alle reacties Link kopieren
Met die leuke arts waar ik stiekem een oogje op heb, maar van wie ik er maar niet achter kan komen of hij nog vrij is.



Dat kan ik 'm dan mooi vragen als we daar samen liggen. En als hij dan zegt dat hij al bezet is, zwiep ik hem zo uit de mat.



Wat we in de hangmat gaan doen als hij wél vrij blijkt te zijn...... vertel ik lekker niet
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Als je daar dan toch op dat onbewoonde eiland bent lijkt t me heerlijk om sochtend wakker te worden naast jamie oliver, leuk om naar te kijken maar vooral handig om zelfs van een tros bananen en een kokosnoot nog een lekker ontbijtje te kunnen maken...hmmmm
I always tell the truth, even when I lie
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in die hangmat willen liggen met mijn Nienke. Zoals ze nu zou zijn. Niet hoe ze was toen ze overleed aan die rot leukemie.

We zouden het hebben over haar. Wat ze is geworden. De dokter die ze wil zijn voor andere zieke kinderen. Om ze beter te maken.

We zullen lachen om leuke dingen. Het hebben over haar kleine neefje en om haar nichtje wat over 8 weken geboren gaat worden. Ze zal me uitlachen omdat ik nu de oma ben die ik voorlopig niet wilde worden en waar ik zo intens van geniet.

Ik zou me verdrinken in haar aanblik. Genieten van hoe ze is. Ik zou haar zien als de Nienke die ze toen was en de mooie vrouw die ze is geworden.

Zo graag zou ik weten hoe ze er nu uit zou zien.

Helaas zijn dromen bedrog. 29 zou ze bijna zijn geworden. Voor mij is ze maar 11 gebleven.
Alle reacties Link kopieren
Met de allerliefste van de hele wereld.. m'n jongste zoontje.. ♥ ♥ ♥ ♥
Met degene die deze actie helemaal bovenaan geplaatst heeft op elke pagina. Zou samen in die hangmat het gesprek aangaan of dat plaatje niet op een andere plaats kan staan i.p.v. deze erg vervelende plek op elke pagina van de site.
Alle reacties Link kopieren
Oeps ik had mijn inzendig verkeerd geplaatst. Maar hier nog een keer dan



Zon, zee en strand....in de hangmat met mijn lief en een cocktail in onze hand! Hij is de leukste en de liefste, maar door zijn chronische ziekte kunnen we (voorlopig) helaas niet op reis. Maar dromen erover mag altijd :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoebie schreef op 21 augustus 2012 @ 03:14:

Voor mij is ze maar 11 gebleven.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Met Mark Rutte. Kijken of hij na een paar dagen op een heerlijk eiland wat relaxter wordt en dan samen in debat gaan zien of we de wereld kunnen verbeteren daar waar het wel echt hard nodig is.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon met mijn eigen man. Zijn al samen met onze kinderen van 8 en 5 jaar op vakantie geweest en die hebben ons goed bezig gehouden. Lijkt me heerlijk om weer eens lekker met ons 2-tjes te relaxen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven