Entertainment alle pijlers

vrijgezellenfeest amsterdam

25-03-2015 23:44 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou gaat mijn moeder trouwen, 45 jaar.. hele vlotte dame... alleen ben ik tegen die tijd 30 weken zwanger, nu gaan we dus lekker uit eten daar met haar vriendinnen en we gaan naar het sexmuseum (stelde een vriendin van haar voor) en we willen haar wat vragen laten uitvoeren... en ik kleed haar natuurlijk lekker raar aan ;) Nou heb ik nog nooit een vrijgezellenfeest georganiseerd, wat moet ik nog meer doen? leuke kadootjes kopen? maar wat zal ik kopen? wat kan ik nog meer in amsterdam doen wat leuk is?

Hebben jullie leuke vragen wat ik haar kan laten uitvoeren? ik heb zo graag wat tips.. ik kom er niet meer uit ;) het is overigens 18 april al haar vrijgezellenfeest! en we zijn incl met haar met zijn 8en.
Alle reacties Link kopieren
niet raar aankleden, geen rare vragen stellen, maar gewoon gezellig naar dat Sexmuseum, en verder high tea, high wine, of wat dan ook.



PS de forumsters hier zijn over het algemeen niet zo pro-vrijgezellenfeest, dus veel andersoortige reacties zal je niet krijgen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik zie regelmatig groepjes, zoals ik denk dat jullie zullen zijn, door Amsterdam lopen. Ik vind het altijd een beetje sneu. Niemand lijkt het echt naar zijn zin te hebben en de meesten zijn dan ook druk bezig met hun telefoon.



Het Sexmuseum, grappige vragen en raar aankleden? Als je 45 bent? Dat maakt het nog wel weer een stuk sneuer eigenlijk.



TO, ik wil de pret niet bederven hoor, maar er zijn zoveel leukere dingen die je kunt doen.



Waar houd je moeder van? In welke regio wonen jullie? Budget?
Ik vind zelf een vrijgezellenfeest overigens wel leuk hoor, maar niet het cliché dat jij opnoemt TO.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft jou zwangerschap er mee van doen? Heel, heel erg irrelevant. Het gaat om jou moeder, niet om jou zwangerschap.



Ben ooit op het meest verschrikkelijke vrijgezellenfeestje ooit geweest. Twee zwangere mutsen die alleen maar konden klagen over hun kots misselijkheid en dikke buik en weet ik veel wat voor ellende.

Dus mijn tip is: shut up about your baby, het gaat om de bruid.
Alle reacties Link kopieren
oh ik ben daar echt heel bleu in allemaal dus als jullie iets anders weten graag



amsterdam het liefst omdat we daar uit eten gaan... utrecht zou ook kunnen ... die kant op zeg maar.. en high wine gaat hem niet worden want dan zit ik er wel echt voor spek en bonen bij ;) ivm zwanger zijn...
Alle reacties Link kopieren
Bespaar je moeder die gênante vertoning en ga gewoon wat leuks doen. Ik zie ze ook regelmatig lopen en het ziet er eerlijk gezegd nooit leuk uit. Hooguit een beetje gemaakt "zie ons eens gek doen, dus we moeten dit leuk vinden". Of ze zijn zo dronken dat ze niet eens meer in de gaten hebben of ze het nou leuk vinden of niet.



Dus ga met je mede-organisatoren een avond lachen gieren brullen om alle vragen die je zou kunnen stellen en opdrachten die je zou kunnen verzinnen en plan vervolgens gewoon een leuk uitje met je moeder en haar vriendinnen. Er zijn voldoende leuke (ècht leuke) activiteiten te doen in Amsterdam, van smartlappen zingen tot een schilderworkshop, van een rondvaart tot een stadswandeling. Bedenk eens wat je moeder leuk vindt en google met dat in je achterhoofd op bedrijfsuitjes of activiteiten in Amsterdam.
Alle reacties Link kopieren
quote:geordie schreef op 26 maart 2015 @ 01:28:

Wat heeft jou zwangerschap er mee van doen? Heel, heel erg irrelevant. Het gaat om jou moeder, niet om jou zwangerschap.



Ben ooit op het meest verschrikkelijke vrijgezellenfeestje ooit geweest. Twee zwangere mutsen die alleen maar konden klagen over hun kots misselijkheid en dikke buik en weet ik veel wat voor ellende.

Dus mijn tip is: shut up about your baby, het gaat om de bruid.wie zegt dat ik een zeikende zwangere ben? ik doe ook zeker overal aan mee.. maar moet wel iets zijn wat ik ook kan doen lijkt me? bedoel ik organiseer het voor haar... en ze is me moeder... lijkt me ook niet echt gezellig als ik met een high wine mee ga en ik zit er maar te zitten? of wel dan.. en ooit gehoord van normaal en aardig reageren?
Alle reacties Link kopieren
quote:Beeldig schreef op 26 maart 2015 @ 01:28:

Bespaar je moeder die gênante vertoning en ga gewoon wat leuks doen. Ik zie ze ook regelmatig lopen en het ziet er eerlijk gezegd nooit leuk uit. Hooguit een beetje gemaakt "zie ons eens gek doen, dus we moeten dit leuk vinden". Of ze zijn zo dronken dat ze niet eens meer in de gaten hebben of ze het nou leuk vinden of niet.



Dus ga met je mede-organisatoren een avond lachen gieren brullen om alle vragen die je zou kunnen stellen en opdrachten die je zou kunnen verzinnen en plan vervolgens gewoon een leuk uitje met je moeder en haar vriendinnen. Er zijn voldoende leuke (ècht leuke) activiteiten te doen in Amsterdam, van smartlappen zingen tot een schilderworkshop, van een rondvaart tot een stadswandeling. Bedenk eens wat je moeder leuk vindt en google met dat in je achterhoofd op bedrijfsuitjes of activiteiten in Amsterdam.ik heb al zitten googlen maar ik vind het allemaal net niet... rondvaart heb ik ook aan zitten denken... misschien dat dan maar doen... ik wil haar natuurlijk een hele leuke vrijgezellen feest bezorgen maar nogmaals.. ik ben voor mijn vrijgezellenfeest erotisch wezen dineren en ik vond het harstikke grappig maar ik zie mijn moeder dat dan weer niet doen ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Vl43inder schreef op 26 maart 2015 @ 01:04:

Ik vind zelf een vrijgezellenfeest overigens wel leuk hoor, maar niet het cliché dat jij opnoemt TO.





oh ik ben daar echt heel bleu in allemaal dus als jullie iets anders weten graag



amsterdam het liefst omdat we daar uit eten gaan... utrecht zou ook kunnen ... die kant op zeg maar.. en high wine gaat hem niet worden want dan zit ik er wel echt voor spek en bonen bij ;) ivm zwanger zijn...
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens met de rest. Niet 'lekker gek' aankleden en opdrachten uitvoeren. Helemáál niet als ze 45 is. Kan ze nog zo vlot zijn, tis gewoon sneu. Amsterdam komt om in de clubjes van vrijgezellenfeesten, het is echt een plaag. Een andere activiteit is zo veel leuker!

Beeldig doet al wat suggesties. Als je meer input nodig hebt, dan moet je toch echt even wat interesses en hobby's van je moeder opnoemen.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een verschrikking, raar aangekleed worden en naar het seksmuseum gaan.



Nee ik ga mijn handen hieraan niet branden, wat een verschrikking.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:bordi schreef op 26 maart 2015 @ 01:30:

[...]





wie zegt dat ik een zeikende zwangere ben? ik doe ook zeker overal aan mee.. maar moet wel iets zijn wat ik ook kan doen lijkt me? bedoel ik organiseer het voor haar... en ze is me moeder... lijkt me ook niet echt gezellig als ik met een high wine mee ga en ik zit er maar te zitten? of wel dan.. en ooit gehoord van normaal en aardig reageren?



Pardon?

Ik reageer heel normaal. Ik vraag notabene aan jou wat jou zwangerschap er mee van doen heeft. Waarom kan je geen high wine doen omdat JIJ zwanger bent? Het gaat niet om jou, het gaat om de bruid. Dan drink je lekker een sapje. Of moet de rest op een watertje omdat JIJ zwanger bent?



Ik vind het gewoon opvallen dat je al in de tweede zin van je OP moet zeggen dat jij 30 weken zwanger bent, en dat heeft niks met het feestje van je moeder te maken. Maar dan ook echt helemaal niks. Tenzij je wil gaan skydiven ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 maart 2015 @ 01:36:

Oh wat een verschrikking, raar aangekleed worden en naar het seksmuseum gaan.



Nee ik ga mijn handen hieraan niet branden, wat een verschrikking.blij dat ik het in iedergeval even gevraagd heb blijkbaar is het dus echt heel verschrikkelijk ;) dat gaat hem dus niet worden...
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 26 maart 2015 @ 01:34:

Helemaal eens met de rest. Niet 'lekker gek' aankleden en opdrachten uitvoeren. Helemáál niet als ze 45 is. Kan ze nog zo vlot zijn, tis gewoon sneu. Amsterdam komt om in de clubjes van vrijgezellenfeesten, het is echt een plaag. Een andere activiteit is zo veel leuker!

Beeldig doet al wat suggesties. Als je meer input nodig hebt, dan moet je toch echt even wat interesses en hobby's van je moeder opnoemen.



Nou ik moet er een klein beetje rekening mee houden dat er 2 vriendinnen tussen zitten die niet heel veel te besteden hebben, en we gaan ergens uit eten dus zeg dat er nog 40 a50 euro over is om een activiteit dan te doen?

met het eten er bij kom je dan al gauw op 100 euro de man...



wat haar hobbys zijn, ja kleding makeup lekker eten, gezelligheid zeg maar... maar ik zie haar niet schilderen of knutselen ofzo...



maar zoals ik al zeg ik heb nog maar weinig vrijgezellen feesten meegemaakt ne al nooit hoeven te organiseren.. dus ik heb gewoon geen flauw idee wat een normaal vrijgezellenfeest is wat ook onvergetelijk is voor de bruid.
Alle reacties Link kopieren
Oooh wat dacht je van een naaktmodel schilderen? Dat lijkt mij best de perfecte combi tussen gezellig kneuterig bezig zijn en toch wat spicy
Alle reacties Link kopieren
quote:geordie schreef op 26 maart 2015 @ 01:43:

[...]





Pardon?

Ik reageer heel normaal. Ik vraag notabene aan jou wat jou zwangerschap er mee van doen heeft. Waarom kan je geen high wine doen omdat JIJ zwanger bent? Het gaat niet om jou, het gaat om de bruid. Dan drink je lekker een sapje. Of moet de rest op een watertje omdat JIJ zwanger bent?



Ik vind het gewoon opvallen dat je al in de tweede zin van je OP moet zeggen dat jij 30 weken zwanger bent, en dat heeft niks met het feestje van je moeder te maken. Maar dan ook echt helemaal niks. Tenzij je wil gaan skydiven ofzo.nou als dat jou manier is van normaal reageren... ik vind dat in iedergeval vrij onvriendelijk overkomen allemaal... maar gelukkig ieder ze manier van reageren...
Alle reacties Link kopieren
Oooh, ik had je laatste post nog niet gezien, helaas. Maar een activiteit van 40-50 euro is zeker haalbaar! Voor minder trouwens ook. Activiteit+uit eten hoeft echt geen ¤100 te kosten.
Alle reacties Link kopieren
quote:bordi schreef op 26 maart 2015 @ 01:45:

[...]





blij dat ik het in iedergeval even gevraagd heb blijkbaar is het dus echt heel verschrikkelijk ;) dat gaat hem dus niet worden...



Nee dat is het ergste wat je volgens mij kan meemaken op je vrijgezellenfeest.



Waar ik nog steeds nooit ben geweest maar wel heel nieuwsgierig naar ben, is het ijscafé. Wat ik wel eens heb gezien is alles van ijs? Nogmaals, nog niet geweest maar daar zou ik wel eens willen kijken en wat drinken. Scheelt wel dat ik het niet snel koud heb hoor hahahahah.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Hier:

http://www.wallen-amsterdam.nl/workshop ... -het-raam/

Kleding, make-up, en toch ook wel echt een vrijgezellenfeest-activiteit!
Alle reacties Link kopieren
Googlen of er bedrijven zijn om je te laten opmaken? Dan gaan jullie wel helemaal top naar het etentje. Of doe een make-up party thuis en erna uiteten. Zo`n party kost niets en wellicht leuk als je moeder van make-up houdt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 26 maart 2015 @ 01:51:

Hier:

http://www.wallen-amsterdam.nl/workshop ... -het-raam/

Kleding, make-up, en toch ook wel echt een vrijgezellenfeest-activiteit!deze lijkt me helemaal gaaf!! vind me moeder denk ik ook helemaal leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee wat het kost, maar kijk eens op www.metjeblaak.nl Is dat wat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 maart 2015 @ 01:49:

[...]





Nee dat is het ergste wat je volgens mij kan meemaken op je vrijgezellenfeest.



Waar ik nog steeds nooit ben geweest maar wel heel nieuwsgierig naar ben, is het ijscafé. Wat ik wel eens heb gezien is alles van ijs? Nogmaals, nog niet geweest maar daar zou ik wel eens willen kijken en wat drinken. Scheelt wel dat ik het niet snel koud heb hoor hahahahah.wel eens op de tv gezien idd... misschien sws leuk om daar even een drankje te doen...
Alle reacties Link kopieren
Oh die andere fotoshoot klinkt ook goed voor een vrijgezellendag!



Houd je nog geld voor een rondvaart over ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven