Entertainment alle pijlers

Wat heb je gelezen in 2016?

02-01-2016 20:11 559 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het 2015-topic Wat heb je gelezen in 2015? 😉

Weer veel leesplezier dit jaar!
Oe, ik doe mee!
Vivaforumtopicsenberichten.
Alle reacties Link kopieren
TO trapt af maar heb nog geen boek uit. Te druk met forummen 😉 Ben bezig met Het Rosie Effect (vervolg op Het Rosie Project), maar erger me aan Rosie..



Hoop dit jaar een boek of 40 te lezen, maar geen idee of dat haalbaar is met komst van baby in mei. Wil een aantal series uitlezen (waaronder de laatste 4 hele dikke pillen uit de Reiziger serie) Jullie nog goede leesvoornemens?
Bezig met Robin Hobb- de moordenaar van de Nar. Zij is echt 1 van mijn favoriete schrijvers.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik doe ook mee.
Alle reacties Link kopieren
Morgen begin ik met Spek en Bonen van Tom Lanoye.
Vandaag een boek van Hakan Ostlundh gekocht. Is mijn eerste boek van deze schrijver. Lees gemiddeld 1 boek per week. Op dit moment zijn scandinavische thrillers favoriet.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik doe ook mee. Heb geen leesvoornemens voor dit jaar. Ben nu bezig in de leestip van shelly king, daar al een heel eind in.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil dit jaar 50 boeken lezen. Ik ben nu bezig in Stad der Beenderen van Cassandra Clare, dat leest makkelijk weg, die heb ik vanavond nog wel uit en daarnaast ben ik al enige tijd bezig met een vertaling van de Bhagavad Gita. Daarin lees ik af en toe een stuk en dan leg ik het weer even weg. Ik wil hem eigenlijk wel uit hebben in januari. Tijd voor wat nieuws.
Vandaag een Henning Mankell uitgelezen. Morgen ga ik beginnen in een dikke pil over de reformatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu tijdens het forummen door; het is niet persoonlijk bedoeld, voorkom dat je gekwets wordt. Dun boekje dus heb het vanavond nog uit. Staan best wel wat tips in tot nu toe dus niet verkeerd dat ik het toch heb gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik wil ook graag meedoen. Ik hoop in dit topic leuke titels tegen te komen die ik kan lezen. Ik lees soms veel en soms een periode even niet. De afgelopen weken heb ik wel gelezen. Ik heb gisteren sneeuwengelen van Suzanne Vermeer uitgelezen en ben nu begonnen in after you van Jojo Moyes.
Alle reacties Link kopieren
Yay, een nieuw topic! Ik trap dan maar af, want ik heb er eentje uit!



1. Dan Brown - Angels & Demons



Ik wilde nu graag een classic lezen, maar op Amazon zijn die veel korter dan het aantal pagina's dat Goodreads aangeeft. Zijn dat dan ingekorte versies? Want daar zit ik niet op te wachten..
Tellen luisterboeken trouwens ook?



En telt het als je (eind) 2015 al was begonnen aan het (luister)boek?
Alle reacties Link kopieren
Misschien zijn ze korter omdat het ebooks zijn? Dat er dan meer op een pagina past?



@blueeyes: Wat mij betreft mag je luisterboeken ook gewoon meetellen hoor! En ik tel zelf het boek wat ik nu lees, en waarin ik in december begonnen ben, mee met 2016. Allemaal niet te streng voor jezelf hoor!
dan:

1. Harry Potter en de Vuurbeker - luisterboek.
Alle reacties Link kopieren
Drie boeken van Guillaume Musso. Redelijk snel leesvoer, lastig weg te leggen, thriller met plotselinge wendingen.
Present



Het land met de gouden kust - Sarah Lark bijna uit
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu begonnen in Khaled Hosseini - And the Mountains Echoed. Ik heb nog niet eerder Hosseini gelezen, maar ik vind het tot nu toe prettig lezen. Maar ik ben nog vrij aan het begin. Hopelijk binnen een paar dagen uit
Alle reacties Link kopieren
1. Het Rosie-Effect - Simsion Graeme



Vond het matig vergeleken met het vorige deel, wat vergezocht en ik vond Rosie ongelooflijk irritant.
Alle reacties Link kopieren
Heb op de valreep van het nieuwe jaar het boek 'Inferno' van Dan Brown uitgelezen en de afgelopen week 'Toen ik je zag' van Isa Hoes.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Toedeledokie, Inferno staat nog op mijn lijstje. Was hij goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:softijsmetspikkels schreef op 07 januari 2016 @ 22:00:

Toedeledokie, Inferno staat nog op mijn lijstje. Was hij goed?Ik vond hem goed. Maar ben een Dan Brown-fan. Ook dit boek zit weer vol met allerlei wetenswaardigheden over de geschiedenis, wat me erg aanspreekt. Maar vind het Bernini Mysterie het beste boek van Brown.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar heel weinig gelezen, nog geen 20 boeken. Dit jaar wil ik weer rond de 40 zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven