Entertainment alle pijlers

Wat is er gebeurd met Peter R de Vries?

17-04-2017 15:52 118 berichten
Ik zie opeens een filmpje voorbij komen op mijn tijdlijn. Peter r de vries die gefilmd wordt. Ik kan er geen chocola van maken. Weet iemand het wel?
Waar maak je je druk om Ttas?
Goh...
Alle reacties Link kopieren
Voor Peter maakt het niet uit, hij mag dat. Maar onze Meds!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 17 april 2017 @ 16:06:

Voor Peter maakt het niet uit, hij mag dat. Maar onze Meds! Misschien speciale privileges met Pasen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Yavanna schreef op 17 april 2017 @ 16:07:

[...]



Misschien speciale privileges met Pasen?Zou kunnen. Met kerst en Pasen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:Ttass30 schreef op 17 april 2017 @ 16:03:

weer een bnr die voor schut gezet wordt.BNR? De radiozender?
quote:SallySpectra schreef op 17 april 2017 @ 16:12:

[...]



BNR? De radiozender?Bekende Nederlandse Rus
quote:Ttass30 schreef op 17 april 2017 @ 16:02:

[...]





Ja, mijn hele tijdlijn zit er vol mee.Zoek eens leuke vrienden.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik de topictitel las dacht ik dat er wat Heel Ergs met Peter was. Niets aan de hand, hij doet gewoon zijn normale ding
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
En zonder dit topic wist ik er niets van af wat erg zeg.
Jongejonge who cares...
jongens maak er nou geen drama van, het is een beetje uit de hand gelopen
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 17 april 2017 @ 16:27:

jongens maak er nou geen drama van, het is een beetje uit de hand gelopen
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Peter al mierenn**ken over zwarte piet. Nou blijkt ie ook getrouwde vrouwen te n**ken. Die Peter toch.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 17 april 2017 @ 16:27:

jongens maak er nou geen drama van, het is een beetje uit de hand gelopenPeter mag het van thuis. Maar hoe zit het met jou? Voor de zekerheid heb ik het logeerbed vast opgemaakt
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:yasmijn schreef op 17 april 2017 @ 16:33:

[...]



Peter mag het van thuis. Maar hoe zit het met jou? Voor de zekerheid heb ik het logeerbed vast opgemaakt Lex vindt alles best. Die jongen op de film is mijn stiefzoon, overgenomen van BGB. Mijn huis is ernaast, ik sta er ook nog op, iemand zegt: is dat je moeder, ja dus. Afijn stiefzoon is oude bekende van J vd S. oude rekening te vereffenen
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 17 april 2017 @ 16:38:

[...]



Lex vindt alles best. Die jongen op de film is mijn stiefzoon, overgenomen van BGB. Mijn huis is ernaast, ik sta er ook nog op, iemand zegt: is dat je moeder, ja dus. Afijn stiefzoon is oude bekende van J vd S. oude rekening te vereffenenHelder.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik kon het filmpje echt niet afkijken, wat een vervelende vent is die filmer toch zeg. Zes minuten lang naar zijn stem luisteren, hoe doen mensen het toch.

Maar goed, wat ik van de eerste paar minuten op maakte is dat Peter bij die vent thuis kwam, waarschijnlijk voor zijn vrouw/vriendin? Maar Peter R heeft toch een open relatie? Behalve een testosteron gevuld akkefietje, zie ik niet zoveel geks.
quote:Faranya schreef op 17 april 2017 @ 16:39:

Ik kon het filmpje echt niet afkijken, wat een vervelende vent is die filmer toch zeg. Zes minuten lang naar zijn stem luisteren, hoe doen mensen het toch.

Maar goed, wat ik van de eerste paar minuten op maakte is dat Peter bij die vent thuis kwam, waarschijnlijk voor zijn vrouw/vriendin? Maar Peter R heeft toch een open relatie? Behalve een testosteron gevuld akkefietje, zie ik niet zoveel geks.moeder
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 17 april 2017 @ 16:39:

Ik kon het filmpje echt niet afkijken, wat een vervelende vent is die filmer toch zeg. Zes minuten lang naar zijn stem luisteren, hoe doen mensen het toch.

Maar goed, wat ik van de eerste paar minuten op maakte is dat Peter bij die vent thuis kwam, waarschijnlijk voor zijn vrouw/vriendin? Maar Peter R heeft toch een open relatie? Behalve een testosteron gevuld akkefietje, zie ik niet zoveel geks.Het filmpje word in gesproken.
Wat een bulshit, heeft er weer een of ander hobby vloggertje wat in elkaar gezet
Alle reacties Link kopieren
S-Meds en yasmijn
Is het een echt filmpje of een reconstructie?
Alle reacties Link kopieren
Peter R. had/heeft een open relatie, dus vanwaar die heisa?

Overigens dacht ik dat hij inmiddels uit elkaar was met Jacqueline.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven