Entertainment alle pijlers

Wat is er gebeurd met Peter R de Vries?

17-04-2017 15:52 118 berichten
Ik zie opeens een filmpje voorbij komen op mijn tijdlijn. Peter r de vries die gefilmd wordt. Ik kan er geen chocola van maken. Weet iemand het wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:7102 schreef op 17 april 2017 @ 16:45:

S-Meds en yasmijn Ik heb er NIETSSSS mee te maken. Lex mag dan wel Meds haar gang laten gaan, meneer Yas denkt er anders over.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Kan die filmer zich niet drukker maken om zijn eigen vrouw die blijkbaar naast de pot pist?
quote:yasmijn schreef op 17 april 2017 @ 16:56:

[...]



Ik heb er NIETSSSS mee te maken. Lex mag dan wel Meds haar gang laten gaan, meneer Yas denkt er anders over. zeg maar dat meneer Yas niets over meds of Peterrrr te vertellen heeft
quote:minnimouse schreef op 17 april 2017 @ 16:57:

Kan die filmer zich niet drukker maken om zijn eigen vrouw die blijkbaar naast de pot pist?moeder
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 17 april 2017 @ 16:58:

[...]



zeg maar dat meneer Yas niets over meds of Peterrrr te vertellen heeftHij raakt al van de kaart als ik met jou naar het wekelijkse biodanza clubje ga.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Wat een irritante eikel die filmer.
Alle reacties Link kopieren
in de categorie... lekker belangrijk.. echt..
Is hij ookal afgeperst net als Paay? Zie het gesprek al helemaal voor me.



Afperser : "Hi peter wij hebben beelden van jou met een getrouwde vrouw als je niet heel snel 20 ton overmaakt met je schijnheilige kop gooien we de de beelden online"



Peter : (nassaal stemmetje even erbij denken) "ohhh jaa joh? Een getrouwde vrouw? Je weet niet waar je het over hebt, wat is dit voor flauwekul? vind je het normaal om dit soort aantijgingen te doen?"



Afperser : "Doe maar niet zo schijnheilig je staat er vol met je porum op. Nederland zal hiervan smullen. Nu geld overmaken of je reputatie gaat eraan. "



Peter : "Nou dan wens ik je heel veel succes ik heb toch altijd een Alibi!"



Tuuut tuuutt tuuuuttt
Het lijkt wel of ze hem beiden in hebben geluisd. Ik vind het van die filmer echt niet stoer. Daarom ben ik voor dat mensen noet zomaar filmpjes mogen maken van andere mensen daar moet eens strakke regels/boete's voor komen. Stel je voor dat je een keer van je fiets valt en het wordt gefilmd en op het net gezet dan lacht heel Nederland je uit. Het is gewoon schending van mens eigen privacy.
Alle reacties Link kopieren
Oh de filmer is de jaloerse ex: http://www.misdaadjournal ... velend-incident-in-hoorn/
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 17 april 2017 @ 17:07:

Oh de filmer is de jaloerse ex: http://www.misdaadjournal ... velend-incident-in-hoorn/
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass30 schreef op 17 april 2017 @ 17:05:

Het lijkt wel of ze hem beiden in hebben geluisd. Ik vind het van die filmer echt niet stoer. Daarom ben ik voor dat mensen noet zomaar filmpjes mogen maken van andere mensen daar moet eens strakke regels/boete's voor komen. Stel je voor dat je een keer van je fiets valt en het wordt gefilmd en op het net gezet dan lacht heel Nederland je uit. Het is gewoon schending van mens eigen privacy.Klets toch niet. Dat hoort erbij als je beroemd bent. Wereldwijd. Dat weet je vantevoren.
Al een account? Log dan hier in.
Laat die mensen toch lekker hun eigen "fouten" begaan.
Alle reacties Link kopieren
En het is ook nog eens big business. Gaat wereldwijd veel geld in om.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 17 april 2017 @ 17:07:

Oh de filmer is de jaloerse ex: http://www.misdaadjournal ... velend-incident-in-hoorn/Oh zou het familie zijn van de Saunders?
quote:yasmijn schreef op 17 april 2017 @ 17:11:

En het is ook nog eens big business. Gaat wereldwijd veel geld in om.Het zou ze wel sieren als Smeds ook eens wat zag van al dat geld. Dat arme mens loopt al jaren rond in dezelfde bikini, best koud in de winter.
Hele tijdlijn er vol mee ? Ik heb het niet een keer voorbij zien komen .
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2017 @ 17:15:

[...]





Het zou ze wel sieren als Smeds ook eens wat zag van al dat geld. Dat arme mens loopt al jaren rond in dezelfde bikini, best koud in de winter.Wordt vanzelf weer mode.
quote:Ttass30 schreef op 17 april 2017 @ 17:05:

Het lijkt wel of ze hem beiden in hebben geluisd. Ik vind het van die filmer echt niet stoer. Daarom ben ik voor dat mensen noet zomaar filmpjes mogen maken van andere mensen daar moet eens strakke regels/boete's voor komen. Stel je voor dat je een keer van je fiets valt en het wordt gefilmd en op het net gezet dan lacht heel Nederland je uit. Het is gewoon schending van mens eigen privacy.Ach kom, net kon je er nog geen chocola van maken en nu ineens weet je hoe de vork in de steel zit?
quote:yasmijn schreef op 17 april 2017 @ 17:08:

[...]



laat maar mensen willen graag geloven wat ze zelf denken
Alle reacties Link kopieren
quote:7102 schreef op 17 april 2017 @ 17:14:

[...]



Oh zou het familie zijn van de Saunders?Die familie woont ook in Hoorn he? Tja, dat plus agressie en nep-Mocro accent. Ik zeg: we hebben een hit.
Arme Meds. Ze is erin geluisd en staat nu bekend als de minnares van Peter r.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2017 @ 17:15:

[...]





Het zou ze wel sieren als Smeds ook eens wat zag van al dat geld. Dat arme mens loopt al jaren rond in dezelfde bikini, best koud in de winter.

het gaat me niet om het geld

het gaat me om de liefde
quote:minnimouse schreef op 17 april 2017 @ 17:07:

Oh de filmer is de jaloerse ex: http://www.misdaadjournal ... velend-incident-in-hoorn/Meds dus.
quote:Star schreef op 17 april 2017 @ 17:19:

[...]





Ach kom, net kon je er nog geen chocola van maken en nu ineens weet je hoe de vork in de steel zit? Nou ja, als je hele tijdlijn vol staat met dat filmpje en je klikt het iedere keer weer aan gaat er vanzelf een kwartje vallen natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven