Entertainment alle pijlers

Wat is er toch van ze geworden, van die ééndagshelden?

18-05-2009 11:03 604 berichten
Soms vraag ik me ineens af, goh, hoe zou het met die en die afgelopen zijn, stergewijs?

Niet dat ik er wakker van lig of zo maar dan schiet er ineens iemand door me heen waar je een tijdje heel veel van hoorde en die dan net zo snel ook weer van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn.



Vandaag dacht ik ineens aan Flash Gordon. Of aan de acteur die dat speelde dan.





Sam J. Jones werd in 1980 toch algemeen beschouwd als een 'lekker stuk gescheurd goed', je had er agenda's, schriften, etuis, pennen, potloden en lolly's van en daarna is de goede man me nooit meer ergens in opgevallen. Maar hij werkt nog steeds, zag ik op de IMDB.



Hebben jullie het ook weleens? Dat je je ineens afvraagt wat er van zo'n oude ster uit je jeugd geworden is?

Wie?

En doe er eens een plaatje bij, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Zoyla, 47, zie link
Zie je wel, dat dacht ik dus al. Eind veertig pas. En dan al zo verlept. Eeuwig zonde!!
Alle reacties Link kopieren


Ik dacht dat Peter Steele juist altijd heel erg met zijn lichaam bezig was, maar kennelijk niet.
Dat was hij inderdaad wel (ten tijde van "October Rust"). Maar daarna blijkbaar niet meer. Heb er verschillende verhalen over gelezen. De ene versie is dat hij (weer) cocaïne is gaan gebruiken. Volgens anderen omdat hij een tijdje in een psychiatrische kliniek heeft gezeten. Van antidepressiva of antipsychotica kun je inderdaad dik worden. En als je dan opeens stopt met intensieve training, verandert die spiermassa natuurlijk in vetweefsel. Hoe dan ook, het blijft een treurig verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Hoewel Michèle Mercier in meer dan 50 films speelde herinnert het grote publiek haar voornamelijk als Angélique.



Als Angélique:





Zoals ze er toen uitzag:





21 mei 2009

Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
mooie vrouw vroeger, Michele Mercier, kan me haar alleen niet herinneren, maar dat vind ik ook van Brigitte Bardot (kan ik me wel herinneren )



ok, zij is geen eendagsvlieg..



quote:stitchy35 schreef op 25 mei 2009 @ 00:38:

mooie vrouw vroeger, Michele Mercier, kan me haar alleen niet herinneren, maar dat vind ik ook van Brigitte Bardot (kan ik me wel herinneren )

[afbeelding]

maar nu? ok, zij is geen eendagsvlieg.., maar ziet er niet echt denderend meer uit.



[afbeelding]



Ze is geloof ik 75, dan vind ik het nogal meevallen.

Zo te zien heeft ze niks katen straktrekken en verbouwen en dat vind ik eigenlijk wel bewonderenswaardig.

Over haar smaak qua kapsel en kleding valt te twisten natuurlijk, maar ik vind dat ze er best goed uitziet.
Alle reacties Link kopieren
Nina Hagen nu. Unbeschreiblich weiblich



Brigitte Bardot is gewoon een prachtige vrouw die niet aan zichzelf heeft laten knippen en plakken. Ik vind het een mooie vrouw op leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 26 mei 2009 @ 19:44:

Brigitte Bardot is gewoon een prachtige vrouw die niet aan zichzelf heeft laten knippen en plakken. Ik vind het een mooie vrouw op leeftijd.Mee eens. Alleen jammer dat ze er van die rare ideeën over immigranten en homo's op nahoudt.
Alle reacties Link kopieren
ook geen 1-dagsvlieg



ok, zonder commentaar en om dat linkerbeeld van jullie netvlies te halen, de foto hieronder!!

Alle reacties Link kopieren
Corey Feldman en Corey Haim
quote:Elynn schreef op 26 mei 2009 @ 20:09:

[...]





Mee eens. Alleen jammer dat ze er van die rare ideeën over immigranten en homo's op nahoudt.

Kijk. Dat wist ik dan weer niet.

Wel dat ze erg veel doet voor dierenrechten.

Ben benieuwd wat ze dan doet met een poes die is aan komen lopen en een kater blijkt te willen zijn. Of zoiets.
Alle reacties Link kopieren
gaan we nu weer on-topic??

commentaar op mijn opmerking van brigit bardot, die ik inmiddels maar heb gewijzigd, maar we zouden toch plakken wat er met die eendagsvliegen... (ok, brigitte bardot niet echt een eendagsvlieg) is gebeurt...
ongesteld worden stitchy???
Ennnnnnnnn terug on topic inderdaad......



Ik zat te zoeken naar Frank Masmeijer voor en na maar ik kan alleen voor vinden en een paar héle kleine na plaatjes. Maar daar zie je hem gewoon niet goed op.



Hoe zou het met hem zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Elynn schreef op 18 mei 2009 @ 11:44:

[...]





Die runt tegenwoordig twee witgoedzaken in Antwerpen.



Moet hard aan het werk en nu ben ik naar Frank Masmeijer aan het googlen... .





Leo, zie bovenstaand knip-plak-stukje uit een van de eerste pagina's van het topic: hij verkoopt dus koelkasten en magnetrons (wat ik persoonlijk een beetje teleurstellend maar ook niet heel verrassend vind). Kan helaas ook geen goede recente foto vinden.



Hoop je Frank Masmeijer-zucht zo toch enigszins bevredigd te hebben...



En trouwens, hoe zat het ook alweer? Hij kreeg toch op een gegeven moment iets met zo'n showballetdanseresje? Zou die nu achter de kassa van een van die witgoedzaken zitten?
Zijn showdanseresje is zijn vrouw geworden (Sandra Masmeijer), en die is een poos medepresentatrette geworden van de Reistafel met Indo-kok Lonny.

Zo te zien heeft ze nog gezongen ook....nú voor slechts 5 euro!

http://www.lonnys.info/shop.asp?itemId=493
Alle reacties Link kopieren
Frank Masmeijer heeft ook een restaurant of lunchroomachtig iets in Wijnegem shopping centrum vlakbij Antwerpen.

Wij zaten daar vorig jaar wat te eten en toen zat hij 2 tafeltjes van ons vandaan met iemand van het personeel en het viel me nog zo op dat hij er exact zo uitzag als vroeger op de tv.
Met die tanden ook en zo....?

Goh!
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 30 mei 2009 @ 23:38:

Zijn showdanseresje is zijn vrouw geworden (Sandra Masmeijer), en die is een poos medepresentatrette geworden van de Reistafel met Indo-kok Lonny.

Zo te zien heeft ze nog gezongen ook....nú voor slechts 5 euro!

http://www.lonnys.info/shop.asp?itemId=493Kip, mijn hartelijke dank voor deze onmisbare informatie!
Ik zoek het met liefde voor je op hoor, géén probleem! Liever zo dan dat je met een vraagstuk blijft zitten!
Alle reacties Link kopieren
O, in dat geval... Wat is er gebeurd met die lekkere kerel uit Melrose Place: Jake Hanson (Grant Show). Graag veel foto's van toen en één kleintje (liefst een beetje flatteus) van nu.








Teiltje er bij?
Alle reacties Link kopieren
Ooooooooooooow, jummie. Glij bijna van mijn stoel. Leuk geconserveerd (alleen jammer van die snor). Echt wel van een heel ander kaliber dan Frank Masmeijer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven