Entertainment alle pijlers

Wat is je grappigste "praten in je slaap" zin?

09-12-2013 23:56 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames (en heren)



De titel zegt het al, wat is het leukste/grappigste wat je ooit in je slaap hebt verteld. En achteraf terug hoort van degene die naast je lag. Of natuurlijk de leukste/grappigste 'slaaptaal' wat je hebt gehoord van een ander, vriend(in),zus,broer,kind.. ga zo maar door.



Hebben het hier laatst met vriendinnen over gehad en hebben er zo om moeten lachen, daarom dacht ik, laten we hier verder lachen!



De mijne: 'wat een grote olifantenpoot heb jij'
Ik zei dat ik een ' broodje muis' aan het eten was whahahahaha
Alle reacties Link kopieren
'Bootjes.... Allemaal bootjes'
Alle reacties Link kopieren
Ik schrok een keer "wakker" kwam omhoog en ging rechtop in bed zitten waarna ik mijn handen bij elkaar hield en helemaal beduusd vroeg : waar is mijn bril? Waar is die nou?

Dit terwijl ik nooit een bril gehad heb



Ook ben ik eens met kleren en al onder de douche gestapt, en toen mijn vader kwam vragen wat ik aan het doen was zo laat in de nacht ( een uur of 1 ) zei ik : Jaa maar ik mag van mama altijd nog even douchen hoor voor het slapen gaan..



Haha toen ik jong was praatte en wandelde ik wat rond in mijn slaap.



Gelukkig is dat nu bijna helemaal over.
Alle reacties Link kopieren
Wat hou ik privé, wel zo aardig voor man, maar ik heb me echt slap gelachen toen hij bepaalde medicatie slikte 's avonds. Daar werd hij echt stoned van; slapjes, lacherig en hij zag en droomde de meest bijzondere dingen.
Alle reacties Link kopieren
Kaasbroodje, zei ik een keer
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend vroeg om zijn my little pony. Ik hoop dat dat komt omdat hij een dochter heeft. Ik flikkerde echt uit bed van het lachen.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
'Mam, ik heb muggenolie op mijn blad.'

Wat voor blad vertelde het verhaal niet
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
Haha kookwekkertje! :')



Weleens gehoord van Bronies
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eens op handen en knieën en met wijsvinger tegen mijn lippen de wekker ge-sssssst en gevraagd of hij alsjeblieft stil wil worden. Man pieste er nog net niet van in z'n broek en dat om 5u 's ochtends.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man moest op zakenreis. De nacht ervoor werd ik wakker.. Lag mijn man onder het bed. Ik vragen wat hij daar deed.. Zei hij verward..ben op zoek naar m'n paspoort! Daarna stapte hij z'n bed weer in, en sliep verder!
Alle reacties Link kopieren
quote:kookwekkertje01 schreef op 10 december 2013 @ 00:07:

Mijn vriend vroeg om zijn my little pony. Ik hoop dat dat komt omdat hij een dochter heeft. Ik flikkerde echt uit bed van het lachen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Op vakantie met mn beste vriendin.. elk in een 1 persoonsbed slapen die wel tegen elkaar staan..



en dan midden in de nacht de naam van je beste vriendin roepen.. en dan in je slaap vraagt ze wat is ..ja ik wist niet waar je was haha :P



en nog n paar keer geloof ik .. geen idee of t door de malaria tabletten kwam mijn gebrabbel
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is ook zo'n kletser in zijn slaap. Soms is het niet meer dan 'pfrtsbllmm' (en variaties daarop) maar hij zei ook een keer: Xje is lief! (X = naam van goede vriend). Ik vroeg: wie is er lief??? Man:"Xje!" (Ook echt met -je achter de naam ) Ik vroeg vervolgens waarom X dan wel zo lief was. Man (op gelukzalige toon): Omdat hij altijd voor het bier zorgt.



Echt, ik heb zo hard gelachen hierom!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is sowieso vaak een druktemaker in bed. Een paar weken geleden werd ik op zaterdagochtend letterlijk mijn bed uitgetrapt. Toen ik knorrig vroeg wat hij in godsnaam aan het doen was, zei hij: mensen trappen! Joh. En vervolgens gewoon rustig verder ronken hè.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Ooo, daarom doen ze de macarena!



Verteld door mijn zus, het hoe en wat blijft een raadsel.
Alle reacties Link kopieren
Ik werd laatst met de slappe lach wakker. Waar ik over droomde weet ik nu niet meer, maar dat ik het hilarisch vond wel. Fijn om zo vrolijk wakker te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:flowerblue schreef op 10 december 2013 @ 00:28:

Haha kookwekkertje! :')



Weleens gehoord van Bronies Oooooh, daar kan ik hem mee pesten! Heb Google geraadpleegd. Vriend is twee meter en stoer.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend werd een keer wakker, pakte zijn schoen onder het bed en wilde het aan mij geven.
Alle reacties Link kopieren
Ik praat weinig maar mijn zusje kan er echt wat van. We waren op vakantie en sliep met beide zusjes in een tent. Ik en middelste zusje moesten plassen dus zachtjes opstaan, schiet jongste overeind en zegt "Mama?! Waarom geef je me nou midden in de nacht een ijsje?!" Wij, stikkend van het lachen. "Ga maar weer slapen."

"Maar mama?!! Ben nog helemaal niet moe maar val wel om van de slaap." Ze plofte weer achterover en sliep weer verder. Gehuild van het lachen toen.



Verder vaak losse dingen. "Poephoofd laat los." "KAPPE NOU OMA" en meer van die contextloze dingen.
Alle reacties Link kopieren
een vriendin van mij sliep bij mij en toen werd ik half wakker er riep tegen der Fred(ex vriend) ik heb nog helemaal geen kus gehad ze zei dat kan kloppen ik ben fred niet en toen sliep weer verder inmiddels 7 jaar geleden maar elk jaar komt het wel een keer voorbij haha
Ik ben een fanatieke prater in mijn slaap en ik ben altijd heel spraakzaam voordat ik wakker word 'sochtends. Mijn vriend heeft hele gesprekken met me maar ik kan me er nooit iets van herinneren. Ik neem ook de telefoon op in die toestand als deze op mijn nachtkastje ligt. Inmiddels ligt deze daar nooit meer. Ik heb een keer opgenomen en mijn zusje de huid volgescholden. En zij dacht dat ik wakker was dus was ook later flink boos. Inmiddels stelt ze me eerst een moeilijke rekenvraag als ze vroeg belt.



Verder was mijn vriend eens niet zo blij toen ik lag te grinniken in mijn slaap en toen hij vroeg waarom ik lachte zei dat Jensen net op mijn buik was klaargekomen. Wat ik dus inderdaad droomde. Bleek later toen ik wakker werd..
Alle reacties Link kopieren
Nevel
Je moet mij niet wakker maken als ik op de bank in slaap val. Ik word dan onwijs agressief en ga lopen schoppen en schelden.

Zo heb ik blijkbaar een keer 's avonds mijn ex compleet de huid volgescholden met de meest afgrijselijke dingen die hij niet eens wilde herhalen de dag erna. Hij was enorm gekwetst en heeft echt een dag tegen me gezwegen, terwijl ik er niks meer van afwist.

Ach, het was op het einde van de relatie, dus ik denk dat ik hem in mijn slaap eindelijk eens heb laten weten wat ik nu echt van hem dacht
Gisterochtend: "Lig ik hier naast een dooie beer." Mijn bedgenoot snapte er niets van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven