Entertainment alle pijlers

Wat is je grappigste "praten in je slaap" zin?

09-12-2013 23:56 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames (en heren)



De titel zegt het al, wat is het leukste/grappigste wat je ooit in je slaap hebt verteld. En achteraf terug hoort van degene die naast je lag. Of natuurlijk de leukste/grappigste 'slaaptaal' wat je hebt gehoord van een ander, vriend(in),zus,broer,kind.. ga zo maar door.



Hebben het hier laatst met vriendinnen over gehad en hebben er zo om moeten lachen, daarom dacht ik, laten we hier verder lachen!



De mijne: 'wat een grote olifantenpoot heb jij'
Alle reacties Link kopieren
"Nee..ik hou niet zo van furries"

Aldus mijn man een paar nachten geleden.



Ik moest wel lachen en dacht: gelukkig, dat scheelt weer een kostuum
Alle reacties Link kopieren
Met mijn eerste vriendje en de eerste nacht dat we samen sliepen. Ik zat rechtop in bed en vroeg hem wanneer hij nou eens eindelijk water voor me ging halen. Hij schrok nogal, en lief als hij was ging hij gelijk een glas water voor me halen. Toen hij terug kwam lag ik alweer te slapen, en hij zei; hier is je water. Ik: waarom maak je me ***verdomme wakker zeg! Ik lig lekker te slapen! Hij snapte er niks van en ik wist de volgende ochtend van niks.



Heel gênant, toen ik op kamers woonde had ik een jongen naast me in het studentenhuis met wie ik heel goed bevriend was. Op een avond kreeg ik allemaal nachtmerries. Ik bedacht me dus (in mijn slaap, kan me niet herinneren dat echt overwogen te hebben) dat het een goed idee was bij hem te gaan slapen. Dus ben zo in m'n mini stringetje naast hem in bed gedoken omdat er 'allemaal nare mannen achter me aanzaten' . Gedurende de nacht heb ik geprobeerd door het buitenraam naar de wc te gaan en heb ik honderd uit geluld over theedoeken die achter me aanzaten. Buur snapte er niks van en vertelde me dat ik gewoon moest gaan slapen. Toen heb ik hem gevraagd wat hij eigenlijk in mijn bed deed? De volgende ochtend werd ik wakker en hij was al naar college. Ik snapte niet wat ik in zijn bed deed (en had noet eens gedronken!).
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Mijn man riep "Er moeten toch 7 gaten in!?" toen ik hem wakker probeerde te porren omdat mijn vliezen waren gebroken en het bed bijkans onder (vrucht)water stond.
Ik heb een aantal maal mijn klant gebeld. Zijn naam begint met een A. Hotemetoot van het bedrijf. Ik schijn niet zoveel zinnigs te zeggen in mijn slaap. Gelukkig kon hij er hard om lachen. Nog steeds klant gelukkig. En hij vindt het jammer dat ik nu een fictieve naam en tel als eerste, tweede en derde heb staan in mobiel en niet meer bel s' nachts. Ben een notoire slaapwandelaars en prater. Wakker worden met een hap pindakaas in mijn mond is mij niet vreemd. Of dat ik besluit in mijn slaap iets te verplaatsen. Dat is echt vervelend. Ik weet dat er ergens in dit huis een mobiel van mij ligt, maar waar........... kom ik bij een verhuizing ooit, vast tegen op een hele rare plek.
Alle reacties Link kopieren
Op vakantie met destijds vriend, nu man,: "Sjatje, we moeten wel die planken nog halen" "Welke planken?" "Om naar de overkant te komen"...



Dit dus twee weken lang elke nacht. Zijn ouders vertelden me later dat hij altijd in zijn slaap praat. Nu nog bij stress. Maar dan inderdaad contextloze dingen.



Ook een keer helemaal paniek. Dat was wel zielig. Hij dacht toen dat middelste zoon een ongeluk had gehad in zijn droom.
Ik had laatst de volgende conversatie met mijn man toen hij sliep :



Hij : hij moet sneller!

Ik : wie moet er sneller?

Hij : die koe.

Ik : welke koe?

Hij : die ene waar ik op aan het rijden ben!

Ik :
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog studeerde en veel Engelstalige modules volgde heb ik een keer "I don't agree with these figures" gezegd.

Ik was dus zelfs 's nachts nog bezig met mijn studie ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik praat ook veel in mijn slaap. Een klassieker is: goede vriendin en ik liggen in een loeiwarm tentje te slapen op vakantie in Spanje. Ik schiet overeind en begin te roepen ' (naam vriendin), het sneeuwt! Het sneeuwt!'
Laatst tegen mijn man toen die naar bed kwam: Heb je het briefje?

Hij: Welk briefje?

Ik: Het briefje. Waar is het briefje?

Hij: Ik heb geen briefje.

Ik: Maar de opdracht dan?

Hij: Welke opdracht?

Ik: De opdracht..



Toen werd ik wat meer helder en zei ik: Oh nee.. Er is geen opdracht he?

Hij: Nee, ga maar weer slapen.

Ik: Ja..





Als kind heb ik ook heel wat geslaapwandeld. Een keer toen ik aan de wandel ging, vroeg mijn moeder - toen ik langs haar slaapkamer liep - waar ik naar toe ging. Ik vertelde dat ik met Suske en Wiske bij Lambik ging logeren. Mijn moeder opperde toen dat ik maar bij haar in bed moest kruipen, wat ik deed en waar ik rustig verder sliep.
Alle reacties Link kopieren
Midden in de nacht schreeuwde mijn ex op volle sterkte "BRAND!!!!!!!"

Behalve ik waren ook gelijk de kinderen wakker en waren de katten het huis al uit gevlucht.
Mijn vriend werkte eerst op de logistieke afdeling van zijn huidige werkgever, ik heb een jaar lang aangehoord dat hij geen dozen meer in ging pakken en dat hij de pallets wel zou verplaatsen als hij een nieuwe pompwagen kreeg! Hij had het toen zo druk, denk dat hij daarom zoveel over zn werk droomde en praatte



Ik zelf schijn een keer gezegd te hebben dat ik op een driewieler door het bos reed en n hert heb dood geschoten.

Verder, als ik nog wakker ben en vraag aan slapende vriend of hij bv van me houdt zegtie altijd ja en dan begint hij te glimlachen in zn slaap.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me niet herinneren dat ik in mijn slaap gepraat heb, maar mijn man praat wel regelmatig in zijn slaap en gaat er ook nog bij wandelen ook.



Maar die praat soms voicemails in, heel accuraat met het juiste telefoonnummer, precies zoals hij op zijn werk doet.

Of hij staat op om een dossier te zoeken, dat soort dingen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ons eerste weekendje weg als stelletje. Dat was al spannen genoeg. Het werd zelfs nog spannender omdat ik in mijn droom keihard "MAMAAAAAA!" riep! In mijn droom liep ze weg, terwijl ik tegen haar praatte. Ik begon alleen maar harder te schreeuwen. "&^*&%$* MAAAAAAAAAAAAM!". Bij de laatste schreeuw werd ik wakker en keek recht in grote, iets wat benauwd kijkende ogen van mijn vriend. Leuk, zo'n weekendje weg..



Mijn vriend werkt langs de weg (iets met bosmaaiers en nog wat). Een bosmaaier op benzine/diesel moet je aantrekken, en wel met volle kracht. Hiervan heb ik mogen "genieten" toen hij in zijn slaap zijn bosmaaier aantrok om te gaan werken. Gevolg: Elleboog in mn smoel en de volgende dag een blauw oog.



Drie dagen erna werd ik wakker van een verschijning wat voor ons bed heen en weer liep. Toen ik een beetje wakker begon te worden, zag ik dat het mijn vriend was. "Wat ben je aan het doen mop?" "Ja euh, de TV moet van de muur af!" "HOEZO? *paniek*" "Ja, anders kan ik de stofzuiger toch niet in de doos doen? Tjeeeesuss!" "Nogmaals, HOEZO?" " De stofzuiger moet in de doohooooooooos!" Nadat hij het laatste woord uitsprak, liep hij naar mijn kand van het bed, stapte in en begon wat te grinneken. "Morgen maar doen?" "*grinnikend* Ja, laten we dat maar doen."



Wat is het ook een schatje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 10 december 2013 @ 08:02:

Ik had laatst de volgende conversatie met mijn man toen hij sliep :



Hij : hij moet sneller!

Ik : wie moet er sneller?

Hij : die koe.

Ik : welke koe?

Hij : die ene waar ik op aan het rijden ben!

Ik :





Wat een vermakelijk topic zo op de vroege morgen! Bedankt voor het lachen alvast.
Ik lig hier ook krom van het lachen. Ik praat niet alleen in mijn slaap... ik zing zelfs in mijn slaap... en dan kneitervals en regelmatig Amsterdamse meezingers.



Leuk detail: ik kom uit het oosten van Nederland :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens wat gezegd maar weet het niet meer. Mijn ex wel een keer, ging opstaan half slaperig om 2 uur s nachts en helemaal in paniek dat die naar z'n werk moest en ging zijn jas al pakken ,sta je daar in je boxer
.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon van (toen) 2,5 werd 's nachts een keer huilend wakker.... hij wilde een nieuwe neus! En wat doe je dan.... midden in de nacht?? Heb hem die nieuwe neus maar gegeven



Zelf praat ik heel veel, wordt regelmatig verzocht of ik even mijn mond kan houden omdat ik hem wakker lul. Helpt trouwens niks haha
Alle reacties Link kopieren
Ik was 15 jaar, zwaar christelijk, en voor het eerst met mijn vriendinnen op vakantie van dezelfde kerk.

De tweede nacht heb ik een van mijn vriendinnen behoorlijk lopen uitschelden in mijn slaap en hele 'zondige woorden' gebruikt. Ik was me van geen kwaad bewust maar ik ben de volgende dag kompleet genegeerd en de rest van de week spraken mijn vriendinnen er nog vol schande over.



Gossie, gossie kan er nu om lachen, toen voelde ik me bar ellendig! Het heeft nog zeker tien jaar geduurd voordat ik genoeg ballen had om uit die hypokriete bende te verlaten!
Alle reacties Link kopieren
O haha wat grappig ik hb daar zelf ook last van. Mijn vriend heeft altijd gesprekken met mij en ik slaapwandel ook regelmatig. Ergste situaties: midden in de nacht kwam mijn vriend mij tegen met mijn broek naar beneden en mijn kont in de wasmand. Vriend: ' wat ben je aan het doen?' Ik: 'kan de wc niet vinden.' Hij was nog net op tijd anders was ik gewoon gaan plassen in de wasmand! En ben vroeger weleens naar de huiskamer naar binnen gerent, terwijl mijn ouders nog met bezoek zaten 'jullie gooien bitterballen naar me!!!' Echt meerdere keren herhaald en steeds harder schreeuwend.
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Alle reacties Link kopieren
Stop de bus! Ik ben de CEO van Facebook! aldus mijn vried
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex vriend was ook een ongelooflijk realistische dromer.

Ik heb zo vaak in het bed geplast van het lachen, want als je er naast ligt weet je niet wat je overkomt.



De eerste nacht dat we bij elkaar sliepen trok hij de dekens van het bed,nam in zijn handen midden in de slaapkamer. hij stond de struisvogels tegen te houden.



Tijdens het slapen ( zomer nacht raam stukje open) ging zijn telefoon af, smsje, appje hij schrok schreeuwde bommm en gooide zo zijn telefoon het raam uit! ) gelukkig hing hij aan het draadje van de oplader)



Ooit schrok ik eens wakker toen exvriend lief opsprong schreeuwde dat het plafond instortte en in het raam stond om alles tegen te houden. luxeflex alles viel er af.



Maar een keer was is zo ontroerd.

Ik lig altijd met mijn benden op getrokken en ik wordt wakker. zat exvriend lief op zijn knieen bij mijn benen over mijn voeten te aaien. tranen in zijn ogen, tilde het dekbed stukje op. ik vroeg wat is er en hij zegt. hij is dood he...



En heb zo nog vele verhalen.....
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Dat was toen mijn vriend en ik net samenwoonden. Ik was al naar bed gegaan en hij zat nog tv te kijken. Ik stormde de woonkamer in en riep: "Er zijn meeuwen in de slaapkamer!" Het was de eerste keer dat ik in zijn bijzijn zo droomde, dus hij was erg verbaasd en ging polshoogte nemen in de slaapkamer. Ik sloop achter hem aan.

Hij zei: "Ik zie geen meeuwen hoor.".

Ik: "De deur naar de badkamer staat open, dan zijn ze daar heen gevlogen."

Hij in de badkamer kijken. "Nee hoor, hier zie ik ze ook niet."

Het raam stond open (echt op een heel klein kiertje)..

Ik: "Dan moeten ze weer naar buiten gevlogen zijn."

Hij: "Weet je het wel zeker?"

Ik: "Ja! Maar als ze weg zijn, ga ik wel weer slapen."

Hij: "Ik kom zo ook naar bed.

En terwijl ik weer in bed kroop bekroop me pas het gevoel dat ik wel eens zou kunnen hebben gedroomd en dat ik me dus best wel belachelijk had gemaakt.

Mijn vriend had inmiddels ook door dat er iets niet klopte en toen hij bij mij in bed kwam, had hij de grootste lol. We hebben er smakelijk om gelachen.
quote:redhothead schreef op 10 december 2013 @ 04:26:

Gisterochtend: "Lig ik hier naast een dooie beer." Mijn bedgenoot snapte er niets van.
Haha heerlijk om dit te lezen! Ik zing, sla, praat, lach en huil in mijn slaap.



In augustus 'We wish you a merry Christmas' gezongen voor vriend. Bij een vriendin helemaal in paniek geraakt omdat ik haar aanzag voor een dikke bewaker. Maar huilen gebeurt me het meest. En dat is niet echt een leuke manier om wakker te worden.



Heb het een aantal keren opgenomen met een app die geluiden boven een bepaald niveau opneemt. Daar kwamen best geinige dingen bij naar boven
quote:lautje87 schreef op 10 december 2013 @ 09:40:

En ben vroeger weleens naar de huiskamer naar binnen gerent, terwijl mijn ouders nog met bezoek zaten 'jullie gooien bitterballen naar me!!!' Echt meerdere keren herhaald en steeds harder schreeuwend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven