Entertainment alle pijlers

Wat is je grappigste "praten in je slaap" zin?

09-12-2013 23:56 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames (en heren)



De titel zegt het al, wat is het leukste/grappigste wat je ooit in je slaap hebt verteld. En achteraf terug hoort van degene die naast je lag. Of natuurlijk de leukste/grappigste 'slaaptaal' wat je hebt gehoord van een ander, vriend(in),zus,broer,kind.. ga zo maar door.



Hebben het hier laatst met vriendinnen over gehad en hebben er zo om moeten lachen, daarom dacht ik, laten we hier verder lachen!



De mijne: 'wat een grote olifantenpoot heb jij'
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha zo leuk om te lezen.



Ik droom heel veel en toen ik ging slapen na mijn eerste werkdag achter de kassa (ik was 15) werd ik 's nachts een paar keer wakker van mezelf toen ik rechtop in bed ging zitten, 'hier is uw wisselgeld' zei en weer ging liggen



Mijn vader kan er trouwens ook wat van, hij kopte een keer met zijn hoofd tegen het nachtkastje omdat hij droomde dat hij een bal wegkopte. En de klassieker: hij was allemaal aan het rommelen en zoeken, mijn moeder vroeg wat hij aan het doen was en hij zei 'Ik zoek frietjes om in mijn oren te stoppen'.
Dit is een leuk topic! Heb dubbel gelegen van het lachen .

Voor zover ik weet, praat ik niet in mijn slaap, dus ik heb geen leuke bijdrage.
Vroeger bleef er een vriendinnetje slapen. Ik word 's ochtends wakker en kijk naar haar. Waarom ik het deed weet ik niet maar ik raakte haar neus aan. "TOET" zegt ze!



Zelfde vriendin een paar weken later. Ze bleef weer bij me slapen. Ik weer als eerste wakker. Ik kijk naar haar en zie dat ze haar duim in haar mond heeft. Dus trek ik de duim uit haar mond. Gaat ze er achter aan happen! Ik heb zó vreselijk hard gelachen toen! Zag er zo grappig uit.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic dit !

Hey, wat saai, ik praat niet in mijn slaap.



Als het anders was geweest zou het een beetje zo zijn gagaan denk ik:

"Oeeeeee, dis avatar is mooi Miss.Innuendo"

"En die ook hoor, redhothead. Ben jij dat op de foto ?"



Ik denk niet dat ik voldoende tijd had gehad om over die van LadyDurbanville te beginnen .........
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:laydd schreef op 10 december 2013 @ 09:43:

Mijn ex vriend was ook een ongelooflijk realistische dromer.

Ik heb zo vaak in het bed geplast van het lachen, want als je er naast ligt weet je niet wat je overkomt.



De eerste nacht dat we bij elkaar sliepen trok hij de dekens van het bed,nam in zijn handen midden in de slaapkamer. hij stond de struisvogels tegen te houden.



Tijdens het slapen ( zomer nacht raam stukje open) ging zijn telefoon af, smsje, appje hij schrok schreeuwde bommm en gooide zo zijn telefoon het raam uit! ) gelukkig hing hij aan het draadje van de oplader)



Ooit schrok ik eens wakker toen exvriend lief opsprong schreeuwde dat het plafond instortte en in het raam stond om alles tegen te houden. luxeflex alles viel er af.



Maar een keer was is zo ontroerd.

Ik lig altijd met mijn benden op getrokken en ik wordt wakker. zat exvriend lief op zijn knieen bij mijn benen over mijn voeten te aaien. tranen in zijn ogen, tilde het dekbed stukje op. ik vroeg wat is er en hij zegt. hij is dood he...



En heb zo nog vele verhalen..... Echt tranen over mijn wangen gelachen om deze post!!!!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
quote:churrro schreef op 13 december 2013 @ 23:09:

Leuk topic dit !

Hey, wat saai, ik praat niet in mijn slaap.



Als het anders was geweest zou het een beetje zo zijn gagaan denk ik:

"Oeeeeee, dis avatar is mooi Miss.Innuendo"

"En die ook hoor, redhothead. Ben jij dat op de foto ?"



Ik denk niet dat ik voldoende tijd had gehad om over die van LadyDurbanville te beginnen .........



Tssssk, charmeur....de dames maken nogal indruk op je

Doe het dan tenminste in drie verschillende postings en niet aan drie dames in één posting



Maar goed, leuk dat je mij als eerste noemt. I guess.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 december 2013 @ 23:57:

[...]

Tssssk, charmeur....de dames maken nogal indruk op je

.De dames doen daar ook hun stinkende best voor, heb ik het idee .......quote:Doe het dan tenminste in drie verschillende postings en niet aan drie dames in één posting Nee, want dan ga ik te veel op Amand lijken, en dat wil ik niet. Ik had het over de schoonheid en aantrekkingskracht van de avatar, Miss.quote:Maar goed, leuk dat je mij als eerste noemt. I guess. Jaloers ? .......
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak zoon net wakker om te plassen en hij praat dan altijd als hij nog niet helemaal wakker is.



'De bal ging door de schutting maar hij was voor 'zusje' '.



We hebben geen schutting. En z'n zusje is 6mnd.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ik was hoogzwanger en ons bed stond dus op klossen. Op een gegeven moment gaat mijn man rechtop zitten en daardoor werd ik wakker. Ik ging ook zitten, zo goed en kwaad als het ging met een dikke buik.



Ik: "Wat doe je?"

Man: "Haha jaaaa. Ja. Haha."

Ik: "Ga maar weer lekker slapen. "

Man: "Oh sorry, wat onbeleefd van me." [Steekt hand uit] "Meneer Topdropje. "

Ik heb zijn hand maar geschud: "Mevrouw topdropje. "



Hij knikte beleefd, ging liggen en sliep weer verder. Zal best een vreemd gezicht zijn geweest op dat hoge bed hahaha
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal maanden terug een heel verhaal gehouden over de vlinders die in de boekenkast zaten. Die lustten namelijk geen tosti's, dus manlief kon beter hamburgers gaan BBQ-en.



Mijn logica is vaak spoorloos in mijn slaap.
Alle reacties Link kopieren
Vriend zei van de week: schat gaan we dat beertje nog ophalen ? Ik: huh, beertje ophalen? Hij: EHHHJAAAHAA heb jij het adres? Ik:adres? Hij: ja zeg als je dat niet eens hebt gaat het natuurlijk al helemaal niet.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn vriend en ik net samen waren zei hij vlak voor de wekker ging in zijn slaap: "Kikkererwten op een stokje!"



Even later gevolgd door:



"Het is allemaal de schuld van Leo Blokhuis". Wat die beste Leo nou op z'n geweten had volgens vriend zal helaas een raadsel blijven.
Mijn vriend had van de week ook weer iets moois, zei de hele tijd: het kan niet het kan gewoon niet. Ik zeg toch dat het niet kan , toen ik vroeg wat er niet kon zei hij: met de vrachtwagen die bocht maken, het is een moeilijke bocht!

(Hij werkt als vrachtwagenchaffeur)

En, jullie doen het maar lekker zelf ik doe het niet meer , wat precies weet ik niet



Sinds kort vraag ik of hij wil opschuiven na de muur (ligt dan op mijn helft) dan zegt hij ja tuurlijk kan er ook nog wel bij.
Schit-ter-rend topic !! Haha die bom uit het raam, die tijger en paranormal activity toestanden... Ik kom niet meer bij!!!!
Alle reacties Link kopieren
"Je ligt op mijn bedhelft!!" Ging hij het helemaal uitrekenen...



Ik lag serieus, tegen het randje aan en kukelde er zowat uit.



"Noooog een stukkie schat."
Alle reacties Link kopieren
haha, ik lig echt helemaal dubbel hier! Wat een geweldig topic!



Ik zeg ook wel eens wat vaags als man me 's nachts wat vraagt en hij kan dat ook, maar echt rare dingen kan ik me niet herinneren.

Ik heb wel eens dat ik middag in de nacht wakker word en het gênant vind dat ik in mijn blootje lig. Dan ga ik een onderbroek aantrekken om vervolgens 's morgens verbaasd te zijn dat ik een onderbroek aan heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:catacarax schreef op 10 december 2013 @ 07:55:

Ik heb een aantal maal mijn klant gebeld. Zijn naam begint met een A. Hotemetoot van het bedrijf. Ik schijn niet zoveel zinnigs te zeggen in mijn slaap. Gelukkig kon hij er hard om lachen. Nog steeds klant gelukkig. En hij vindt het jammer dat ik nu een fictieve naam en tel als eerste, tweede en derde heb staan in mobiel en niet meer bel s' nachts. Ben een notoire slaapwandelaars en prater. Wakker worden met een hap pindakaas in mijn mond is mij niet vreemd. Of dat ik besluit in mijn slaap iets te verplaatsen. Dat is echt vervelend. Ik weet dat er ergens in dit huis een mobiel van mij ligt, maar waar........... kom ik bij een verhuizing ooit, vast tegen op een hele rare plek.Die mobiel kun je toch terug vinden, tenminste als hij aanstaat. Als je het nummer belt dan ga je op het geluid af.
Alle reacties Link kopieren
Na een dag kinderen schminken heb ik een uur lang (volgens ex) elke vijf minuten geroepen: ga maar in de spiegel kijken hoe mooi je eruit ziet!



Van de week: ga eruit! Man: hu? Wat? Ga je maar melden!



En mijn vader droomde ook altijd zo erg. Toen mijn moeder van mij zwanger was heeft mijn vader haar in haar buik geschopt (hij droomde dat hij aan het voetballen was). Van schrik kneep hij vervolgens ook nog eens heel hard in haar arm...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader werd op een nacht wakker en zag de buitendeur open staan en het licht buiten en in de schuur was aan.

Hij maakte mijn moeder wakker en zei dat hij dacht dat er inbrekers waren.

Zachtjes naar beneden gegaan. Daar stond in de schuur mijn broertje in zijn pyama bij zijn fiets. Op de vraag wat hij ging doen zei hij,dat hij naar school ging. Toen mijn vader zei dat hij niet naar school hoefde, ging hij weer terug naar bed.



Mijn zus slaap wandelde ook en sliep bij mij op de kamer.

Op een keer werd ik wakker en de overgordijnen en vitrage had ze opzij geschoven en het licht was aan, maar zij lag niet in bed.

Ik op onderzoek uit. De deur naar zolder stond open en toen ik daar aan kwam had ze net haar onderbroek naar beneden en ging gehurkt zitten om te plassen. Toen ik zei dat ze beneden moest zijn, trok ze de broek weer omhoog en ging netjes beneden naar de wc.



Of die keer dat ze voor het raam in de slaapkamer stond en haar handen bekeek en riep keihard. Nagellak, allemaal nagellak. Ook toen had ze de overgordijnen en vitrage opzij geschoven.
--
Alle reacties Link kopieren
Tijdens onze huwelijksnacht schreeuwde ik:



'DAAR KOMEN DE OLIFANTUUUUUUUUUUUU'!!!!!!!!!!!!!!



Kersverse man vloog 2 meter de lucht in.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden schudde ik mijn man wakker met de dringende vraag:

"hebben ze bij Bas van der Heijden gymschoentjes"?



en een andere keer:

"Heb je die koffieketel op het balkon gezet?"



In ons oude huis hadden we een tussendeur tussen woon- en slaapkamer, die we nooit gebruikten en daarom erg stroef open ging. Ooit stond ik al slaapwandelend aan die deur te rukken en werd heel boos toen die deur niet open wilde.
Alle reacties Link kopieren
Ik lig in een deuk om dit topic!
Alle reacties Link kopieren
Ik; neehee ik wil geen baby met jou

Hij: waarom dan niet schatje

Ik: omdat ik een zeemeermin ben en die kunnen geen mensen baby krijgen



Ter info, ik ben 40
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat ik allemaal uitgekraamd heb wil ik eigenlijk zelf niet weten.. veel onzin in ieder geval

Vriend was laatst ineens aan het praten in zijn slaap: "mensen met vagina's kun je ook niet vertrouwen" HUH? Geen idee waarom dit was, wist ie later zelf ook niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven