Entertainment alle pijlers

Wat mis je op TV?

01-09-2014 18:07 138 berichten
Laatst is hier nog een topic geweest over het overaanbod van talentenshows op TV. Ik vraag me af wat er gemist wordt op TV.



Ik mis zelf de oude programma's. '5 tegen 5' en 'Rad van fortuin' zouden van mij terug mogen op TV. En dan weer ouderwets een strijkijzer of magnetron kunnen winnen, maar een iPad mag ook. Vroeger keken we het iedere week, fris uit bad, pyjama aan en een bakje chips er bij. Stiekem zou ik dat weer eens willen zien!



We hebben nu 192 TV in ons televisie aanbod en daar zie ik vaak nog eens Top of the Pops voorbijkomen. Lijkt me ook weer leuk om te zien. Toch muziek, maar dan bestaand talent.



Nou, nu jullie.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis tegenwoordig bijna alles. Zit ik te kijken, komt er weer zo'n ellenlang reclameblok. Dus ik zap weg en vergeet terug te zappen. Weer een programma gemist.

Ik zou daarom graag nog een paar zenders zonder reclame hebben.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Dagboek van een herdershond, het wassende water, maar ook de bellamy's.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:grotebozewolf schreef op 01 september 2014 @ 19:36:

Oh, en SamSam!Regelmatig op Comedy Central.
Happy Days (ik hartje The Fonz)

Sisters
The Flying Doctors

De Vlaamsche Pot

Loenatik

Sonja

Peter R. de Vries (schaam schaam schaam)



De beste Engelse detectives:

A Touch of Frost

Inspector Morse



En ik mis.....

Jambers!
Alle reacties Link kopieren
Heel fout maar iedere werkdag met smart gekeken :

De gouden kooi!!

En as te word turn mis ook nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
Goede kwaliteitsseries!

Bijvoorbeeld van het kaliber van:



Music Hall

Médicins sans Frontières

É la vita continua

Mama Lucia



Ik kijk graag van BBC-series, maar waar is het tv drama uit Frankrijk, Italië of elders? En dan niet uitsluitend politieseries.



Een goed actualiteitenprogramma zonder amusement, dat ook even langer mag duren ( vgl BBC Newsnight)



Een wetenschapsprogramma vgl Quark (Duitsland, WDR geloof ik)



En laat Nederland weer eens goede dramaseries voor kinderen maken! Hopelijk is daar geld voor.
De toekomst is niet meer wat het was
En uit de heeeele oude doos: Sil de Strandjutter
Alle reacties Link kopieren
Britse series!



Keeping up appearances, Absolutely Fabulous, 'Allo, 'Allo, Are You Being Served, You Rang M'Lord, gewoon ouderwetse Britse humor.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Op Belgie zenden ze wel vaak goede detectiveseries uit. In de zomer nog een hele reeks Zweedse, Noorse en Deense series.



En wat ze op de BBC goed kunnen leuke series over koken en zelf dingen maken. Of die reeks over hoe het leven 100 jaar geleden was, acteurs die echt een tijd leven als in die tijd, met alle ongemakken en gemakken van die tijd.



Floris mag ook nog wel een keertje voorbij komen rijden, met Sindala.

Of Sandokan.

Of Thierry de Slingeraar.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik mis As the world turns
Alle reacties Link kopieren
quote:mdh schreef op 01 september 2014 @ 20:05:

Goede kwaliteitsseries!

Bijvoorbeeld van het kaliber van:



Music Hall

Médicins sans Frontières

É la vita continua

Mama Lucia



Ik kijk graag van BBC-series, maar waar is het tv drama uit Frankrijk, Italië of elders? En dan niet uitsluitend politieseries.



Een goed actualiteitenprogramma zonder amusement, dat ook even langer mag duren ( vgl BBC Newsnight)



Een wetenschapsprogramma vgl Quark (Duitsland, WDR geloof ik)



En laat Nederland weer eens goede dramaseries voor kinderen maken! Hopelijk is daar geld voor.Als er al eens een goeie Franse film wordt uitgezonden is dat rond 01.30, ik heb geen zin om te prutsen met opnemen of terugkijken. Ik vind het ook jammer dat we alleen TV5 hebben en geen andere Franse zenders alhoewel Frankrijk 1, 2 en 3 ontzettend veel nagesynchroniseerde Amerikaanse series uitzenden, daar heb ik ook geen behoefte aan. Ik kijk meestal na WNL wel naar "Telematin".niet bijzonder maar wel relaxt.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Als ik zo eens naar de titels kijk die jullie noemen denk ik dat er veel desillusie zou zijn als die series echt weer uitgezonden werden.

Net zoals je op oude boekenmarkten altijd wel vrouwen tegenkomen die "Mariska de circusprinses" zoeken omdat ze daar zulke goede herinneringen aan hebben.

Nou ik heb het boekje nog eens gelezen, man man er gebeurt 5 bladzijdes nauwelijks iets en dan weer 5 bladzijden voor het volgende niets.

Ik zou zegen koester je dromen, maar ga niet terugkijken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Durf het bijna niet te zeggen maar As the world turns!

Dat mis ik echt nog steeds!!
Alle reacties Link kopieren
pfff lees net ff terug en ben gelukkig niet de enige hahaha
Alle reacties Link kopieren
Doe ik wel nlies, via youtube en herhalingen op televisie en ik geniet er nog steeds van. Geweldig, die Britse humor.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Spel zonder grenzen =(
Ik heb onlangs via youtube alle uitzendingen van Morse nog eens gekeken.

In vergelijking met de series van tegenwoordig is het behoorlijk langzaam, maar ik vond het nog steeds smullen.
Alle reacties Link kopieren
Het WK voetbal
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 01 september 2014 @ 19:48:

Ik mis tegenwoordig bijna alles. Zit ik te kijken, komt er weer zo'n ellenlang reclameblok. Dus ik zap weg en vergeet terug te zappen. Weer een programma gemist.

Ik zou daarom graag nog een paar zenders zonder reclame hebben.de publieke omroep heeft alleen reclameblokken tussen de programma's door.
12 but mature for my age
Alle reacties Link kopieren
En The O.C.
Alle reacties Link kopieren
Allo Allo, flying doctors, keeping up appearances, drovers run.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis Jambers best wel. Ik vind het echt jammer dat er geen goede dvd-boxen van zijn.. Heerlijk programma is dat.



Ook van Omroep Maxim had ik graag een dvd-box gehad. Eén van de grappigste programma's ooit gemaakt. Jammer dat dat publiek meer op internet te vinden was waardoor t op tv stopte.
12 but mature for my age
Alle reacties Link kopieren
Iemand zei het al maar een goede nieuwe Star Trek serie zou ik zeer, zeer, zeer waarderen.



En vanaf morgen Holden weer op tv (ATWT)
Alle reacties Link kopieren
@nlies, nee hoor geen last van.



Ik heb alle seizoenen van SamSam, vrouwenvleugel en Het zonnetje in huis.

Kijk ze regelmatig en geniet er steeds weer van.



Ook ontzettend fan van Friends, draai de dbd's grijs.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven