Entertainment alle pijlers

Welke beroemdheden vind je niet leuk?

25-01-2017 14:33 343 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zonder al te onaardig te zijn, maar welke bekende mensen vind jij niet leuk?



Want ik heb het op dit moment met Isa Hoes,

na de dood van Antonie Kamerling, vond ik haar geen weduwe in rouw,



Ik krijg een slecht gevoel als ik haar hoor in een spotje over mamas,

ik weet niet of ze er voor betaald krijgt maar dat denk ik dan.

Alsof het niet oprecht is.



Tim en Tom Cornel kan ik ook niet hebben, te enthousiast.



en



Peter r. de Vries brrr
Alle reacties Link kopieren
quote:HasseSimonsdochter schreef op 25 maart 2017 @ 18:46:

Oprechte nieuwsgierigheid: waarom een hufter?vind hem seksistisch en beledigend.
Alle reacties Link kopieren
Kuzu en Öztürk. Die eeuwige slachtofferrol en dat accent van beiden.
quote:clowntjemeteenrodeneusje schreef op 25 januari 2017 @ 14:41:

barbie en michael, roy donders, jokertje enz kort gezegd iemand die "bekend" is door een reallife soap en daarna doet alsof hij/zij iets geweldigs gepresteerd heeft+100000000000
Alle reacties Link kopieren
Het zegt misschien wel niks over hun karakter (of juist wel) maar ik heb echt een gruwelijke hekel aan van die gespeelde kindvrouwtjes. Dat ze met zo'n gemaakt kleuterstemmetje lopen te flemen en dom te doen. Laura Ponticorvo doet dat, bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik word ook niet goed van die net- niet BN'ers die hun kind in de media uitmelken. Volgens mij is Kim Kötter een heel leuk mens, maar dat gedweep op tv en de bladen met die Muckepuck komt me de keel uit. Eerste stapjes, eerste vaste poep etc. etc. Alsof zo'n kind een soort Godenzoon is, of meer dan andere kinderen. Alsof het een nieuwswaardige prestatie is on een kind eruit te poepen. Met die kids van Kim Kardashian in het kwadraat natuurlijk.
Roy Donders, Gerard Joling, Gordon, de Coronels en al die wannabe reality 'sterren'
Peturrr R was toch zeker wel al genoemd?



De ultieme hypocriete lijkenpikker die denkt dat heel Nederland op zijn meninkjes zit te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Wendy van Dijk. En dan helemaal met dat irritante kinderstemmetje wat dan leuk moet zijn. Blegh
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Dolf Jansen

Marco Kotsato

Wendy van Zijk

Martijn Krabe

Roggel en Rox Hazes

Sylvie

Yolanthe

Toriya Haoud

Jesse Klaver

Mark de lachende gehaktkwal Rutte

CR7

Jandino

Frank Snoeks, die stem brrrrr

Jetta Klijnsma

Kuzu en Ozturk

Sylvana Simons

Mevrouw Brinkhorst

Maarten van Rossum

Erdogan

Kim jong un

Poetin

Alles wat rapt

Nicolette van Dam

Katja Schuurpapier

Alexander Pechtold

Dave Dekker draait door

Dre Hazes

De Floppers incl Jantje Smit

Geert Knoops

Badr Hari

Estelle de golddigger

Sanne Wallis de chagerijn

Thomas Dekker

Anna Nooshin

Wolter Kroes

Alle hollandse levenslied b zangers
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Andy van der Meyde, wat een vreselijke vent is dat!!!
Wendy van Dijk, Sylvana, Halina Reijn, Barbie en alle andere lui van Oh oh Cherso, Jandino, Peter Jan Rens en Trump.

En vast nog wel een aantal...
Alle reacties Link kopieren
quote:taxi87 schreef op 25 maart 2017 @ 19:11:

Ik vind chantal Janzen leuk maar nu in combinatie met Wendy van dijk vreselijkIk weet niet zo goed wat ik van Chantal Janzen moet vinden. Op Twitter etc. vind ik haar altijd best leuk; grappig, zelfspot, slim, etc. En in "Chantal blijft slapen" vond ik haar ook altijd best naturel overkomen. Maar als je je inderdaad aan een Wendy van Dijk lieert, en sowieso je alleen maar ophoudt in RTL 4-kringen, en dan óók nog een keer zo nodig je eigen blad moet lanceren met een soort roze kindvrouwtjes imago (althans, dat maak ik op uit de billboards die ik zag hangen); dat vind ik dan zo tegenstrijdig op de een of andere manier. Ik wil haar leuk vinden maar ze maakt het me wel moeilijk zo
Nothing happens for a reason
Nikkie Plessen vind ik geen leuke vrouw.

Bovendien vind ik haar onsmakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Glennis grace!!!
C'est la vie
quote:Xervy schreef op 04 februari 2017 @ 13:05:

Die hyper bij RTL Boulevard, die altijd de mode rubrieken doet. Poooh wat praat die snel, vermoeiend.

Fiona Hering. Inderdaad vreselijke ratelende draak.





Jandino ga ik ook van over mijn nek.
quote:sinnombre schreef op 26 maart 2017 @ 00:28:

Nikkie Plessen vind ik geen leuke vrouw.

Bovendien vind ik haar onsmakelijk.Ik vind haar een slechte presentatrice, wel een goede zakenvrouw. Haar kledinglijn is top!
quote:Timetraveler schreef op 25 maart 2017 @ 19:25:

Kuzu en Öztürk. Die eeuwige slachtofferrol en dat accent van beiden.Idd met van die misdeelde jankkoppen
quote:florel schreef op 26 maart 2017 @ 03:17:

[...]





Ik vind haar een slechte presentatrice, wel een goede zakenvrouw. Haar kledinglijn is top!



Zakelijk is ze erg goed, inderdaad.

Haar kledinglijn vind ik niets. Te duur en slechte kwaliteit. Het regent altijd klachten bij dat merk.

Bovendien vind ik de kleding vreselijk ordinair.

Gekke prints van graffiti. Korte gerafelde spijkerrokjes. Leren heuptasjes. Witte destroyed jeans. Classy is het niet te noemen.

Maar dat is denk ik ook niet haar doel. Zelf is ze ook niet stijlvol.
Anna Noushin zie ik sinds Expeditie Robinson steeds vaker op tv opduiken. De laatste dagen is het helemaal erg omdat ze Hollands Next Top Model gaat presenteren. Ik vind Anna zo onecht en onaardig overkomen. Dus die mag van mij ook wegblijven...
Alle reacties Link kopieren
quote:mienbillekesjeuken schreef op 25 maart 2017 @ 19:57:

Oh en ik word ook niet goed van die net- niet BN'ers die hun kind in de media uitmelken. Volgens mij is Kim Kötter een heel leuk mens, maar dat gedweep op tv en de bladen met die Muckepuck komt me de keel uit. Eerste stapjes, eerste vaste poep etc. etc. Alsof zo'n kind een soort Godenzoon is, of meer dan andere kinderen. Alsof het een nieuwswaardige prestatie is on een kind eruit te poepen. Met die kids van Kim Kardashian in het kwadraat natuurlijk.

Ik begrijp je ergernis hoor, maar die Muck (vreselijke naam trouwens) is wel een heel erg knap ventje zeg

Daar zou ik misschien ook wel mee dwepen
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:juliet64 schreef op 26 maart 2017 @ 00:27:

Ik weet niet zo goed wat ik van Chantal Janzen moet vinden. Op Twitter etc. vind ik haar altijd best leuk; grappig, zelfspot, slim, etc. En in "Chantal blijft slapen" vond ik haar ook altijd best naturel overkomen. Maar als je je inderdaad aan een Wendy van Dijk lieert, en sowieso je alleen maar ophoudt in RTL 4-kringen, en dan óók nog een keer zo nodig je eigen blad moet lanceren met een soort roze kindvrouwtjes imago (althans, dat maak ik op uit de billboards die ik zag hangen); dat vind ik dan zo tegenstrijdig op de een of andere manier. Ik wil haar leuk vinden maar ze maakt het me wel moeilijk zo

Ben ik met je eens!

Ik weet het bij Chantal soms ook even niet meer.



Hetzelfde heb ik met Jan de Hoop.

Ik vind hem een enorm leuke droogkloot, maar in zijn vlog op Youtube vind ik hem vaak een beetje té grappig doen.

Ik weet niet of hier mensen zijn die ook die vlog kijken, maar ik ben wel benieuwd of jullie het ook zo zien.

Of dat ik gewoon zeik, zeg maar
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 26 maart 2017 @ 00:28:

Nikkie Plessen vind ik geen leuke vrouw.

Bovendien vind ik haar onsmakelijk.Haha, hoe dat zo?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Noogies schreef op 26 maart 2017 @ 00:31:

Glennis grace!!!



Wat een vreselijke schreeuwlelijk is dat...

Volgens mij zou ze nog " slaap kindje slaap" tegen een baby met 150 decibel eruit knallen.



Die kan niks normaal zingen.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Alle reacties Link kopieren
quote:funnylady schreef op 25 maart 2017 @ 22:55:

Andy van der Meyde, wat een vreselijke vent is dat!!!Smoezelig ook...
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
quote:Tigraa schreef op 26 maart 2017 @ 10:46:

[...]





Wat een vreselijke schreeuwlelijk is dat...

Volgens mij zou ze nog " slaap kindje slaap" tegen een baby met 150 decibel eruit knallen.



Die kan niks normaal zingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven