Entertainment alle pijlers

Welke beroemdheden vind je niet leuk?

25-01-2017 14:33 343 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zonder al te onaardig te zijn, maar welke bekende mensen vind jij niet leuk?



Want ik heb het op dit moment met Isa Hoes,

na de dood van Antonie Kamerling, vond ik haar geen weduwe in rouw,



Ik krijg een slecht gevoel als ik haar hoor in een spotje over mamas,

ik weet niet of ze er voor betaald krijgt maar dat denk ik dan.

Alsof het niet oprecht is.



Tim en Tom Cornel kan ik ook niet hebben, te enthousiast.



en



Peter r. de Vries brrr
Prem.

Vreselijk..
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 26 maart 2017 @ 00:28:

Nikkie Plessen vind ik geen leuke vrouw.

Bovendien vind ik haar onsmakelijk.

Vind ik ook. Ze heeft randjes.

Ze ziet eruit alsof ze even lekker in bad moet, met flink veel badschuim. Lekker schoon worden
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 26 maart 2017 @ 10:35:

[...]



Ik begrijp je ergernis hoor, maar die Muck (vreselijke naam trouwens) is wel een heel erg knap ventje zeg

Daar zou ik misschien ook wel mee dwepen Oh, dat zij zelf met haar kind dweept snap ik heel goed. Lijkt me logisch. Maar dat de media dat zo uitmelken daarentegen... Lekker belangrijk zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Marc-Marie Huibrechts, die bij DWDD aangeschoven zit. Als die z'n mond opentrekt zap ik weg.
quote:KyloRen schreef op 26 maart 2017 @ 09:15:

[...]



En niet vergeten dat ze haar designs heeft gejat.

Vooral dat. 1-op-1 gekopieerd. Wát een enorme afgang was dat zeg. Ik kan haar -met randjes inderdaad- alleen nog maar zien als Pikkie Plessen.



Verder word ik ook niet goed van Sylvana Simons (vroeger was ze best leuk. Waar is het misgegaan?), Kuzu, Ozturk etc die maar in hun slachtofferrol blijven zitten. Erg vermoeiend.



En als we buiten Ned. kijken staat Kanye West voor mij met stip op 1.

Hoe is het mogelijk dat deze arrogante narcist die zichzelf als groter dan God acht nog serieus wordt genomen en platen verkoopt?!?
Alle reacties Link kopieren
Is Bram Moszkowicz al genoemd? Naar, arrogant ventje. Stond een keer met een collega op de lift te wachten, komt hij aanlopen. Kijkt mij aan alsof ik net uit een gierput ben gestapt, heel minachtend. Collega krijgt een cheesy knipoog. Waar ik bij sta. Gelukkig is ie alweer een tijdje uit beeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 25 januari 2017 @ 14:50:

Maar met stip Rob Geus ( als dat al een beRoemdheid is Die winkelt weleens bij mij in de supermarkt. Ik moet er altijd om grinniken; de kapsones druipt van die vent af. Maar, hij schijnt wel twee kanten te hebben. Heb gehoord dat hij bij een verzorgingstehuis verderop alle bewoners had getrakteerd op friet. Dat is dan toch wel weer aardig.
Alle reacties Link kopieren
quote:speldenkussen schreef op 26 maart 2017 @ 12:38:

[...]



Die winkelt weleens bij mij in de supermarkt. Ik moet er altijd om grinniken; de kapsones druipt van die vent af. Maar, hij schijnt wel twee kanten te hebben. Heb gehoord dat hij bij een verzorgingstehuis verderop alle bewoners had getrakteerd op friet. Dat is dan toch wel weer aardig.Dat is zeker aardig! Minder aardig was hij toen hij bijna tegen mijn man zijn auto aanreed op de weg
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tigraa schreef op 26 maart 2017 @ 12:41:

[...]





Dat is zeker aardig! Minder aardig was hij toen hij bijna tegen mijn man zijn auto aanreed op de weg Was het zijn fout? Dan moet hij niet miepen.
Oh Rob Geus ja.. Wat een naar mannetje is dat toch. Had hem ook op de huishoudbeurs gezien een aantal jaar terug. Hij vindt zichzelf heel wat.
Alle reacties Link kopieren
quote:speldenkussen schreef op 26 maart 2017 @ 12:44:

[...]



Was het zijn fout? Dan moet hij niet miepen.Rob was inderdaad fout
anoniem_337579 wijzigde dit bericht op 26-03-2017 12:54
Reden: Niet goed begrepen.
% gewijzigd
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tigraa schreef op 26 maart 2017 @ 12:51:

[...]





Als het mijn man zijn fout was, zou ik Rob toch niet als " minder aardig" omschrijven. Of begrijp ik het verkeerd?

Nee hoor, je hebt gelijk. Laten we het houden op slaapgebrek



Ik vind Humberto Tan trouwens vervelend. Niet irritant, maar vervelend. Hij zit daar achter die tafel een beetje popi te doen en stiekem vind ik het super dat hij voorbij gestreefd wordt door Eva Jinek.
Alle reacties Link kopieren
quote:speldenkussen schreef op 26 maart 2017 @ 12:56:

[...]



Nee hoor, je hebt gelijk. Laten we het houden op slaapgebrek

Je mag wel even tegen mij aanschoppen hoor. Slaapgebrek sucks.

Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Ik doe ook even een duit in het zakje:



- Bassie van Adriaan. Vreselijke man



- Jeroen Krabbé. Het straalt er altijd vanaf dat hij eigenlijk zelf vindt dat hij ondertussen een ster had moeten zijn in Hollywood



-
Alle reacties Link kopieren
Oja, heel die idoljury ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dymphnatam schreef op 26 maart 2017 @ 13:13:

Ik doe ook even een duit in het zakje:



- Bassie van Adriaan. Vreselijke man



Nu heb je Bassie verdrietig gemaakt...
You don't have to fit into the format
quote:Dymphnatam schreef op 26 maart 2017 @ 13:13:

Ik doe ook even een duit in het zakje:



- Bassie van Adriaan. Vreselijke man



- Jeroen Krabbé. Het straalt er altijd vanaf dat hij eigenlijk zelf vindt dat hij ondertussen een ster had moeten zijn in Hollywood



-Bassie is inderdaad een vreselijke man en een grote kinderhater. Ik heb hem eens meegemaakt na een voorstelling en toen liet hij zich van een heel andere negatieve kant zien. Zelden iemand zo onaardig op kleine kinderen zien reageren.
quote:Dymphnatam schreef op 26 maart 2017 @ 13:13:

Ik doe ook even een duit in het zakje:



- Bassie van Adriaan. Vreselijke man



- Jeroen Krabbé. Het straalt er altijd vanaf dat hij eigenlijk zelf vindt dat hij ondertussen een ster had moeten zijn in Hollywood



-Maarten Spanjer heeft over Jeroen Krabbé ook het een en ander geschreven in zijn laatste boek. Echt heel vermakelijk, want Jeroen schijnt nogal veel kapsones te hebben.
ik durfde het niet op te schrijven. Maar heb deze verhalen inderdaad vaker gehoord....



edit: over beide mannen. Beide bovenstaande reacties dus
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 27 januari 2017 @ 19:17:

[...]





Precies: Alle Borsatootjes speelden heel toevallig allemaal in een film

Sem van Dijk: Ook in een film gespeeld, en dan hoor ik moeder Wendy heel serieus vertellen dat Sem niet om zijn bekende ouders is uitgekozen, maar puur om zijn talent



Tuurlijk Wendy, dream om

Dat denken die lui echt he?

Toen Johnny de Mol net bekend werd heb ik hem horen zeggen dat hij zich zelfs dubbel moest bewijzen, vanwege zijn bekende ouders. Jeetje Johnny, en dan toch nog beroemd worden? Dan moet je wel heel goed zijn!

(Weet trouwens uit betrouwbare bron dat zijn rol in de film Zwartboek gewoon gekocht is....)
quote:titta schreef op 26 maart 2017 @ 13:39:

[...]



Dat denken die lui echt he?

Toen Johnny de Mol net bekend werd heb ik hem horen zeggen dat hij zich zelfs dubbel moest bewijzen, vanwege zijn bekende ouders. Jeetje Johnny, en dan toch nog beroemd worden? Dan moet je wel heel goed zijn!

(Weet trouwens uit betrouwbare bron dat zijn rol in de film Zwartboek gewoon gekocht is....)Dat laatste verbaast mij niets. Zijn acteerprestaties in die film waren dan ook tenenkrommend slecht.
Alle reacties Link kopieren
En in een interview in de VPRO gids met Linda de Mol (ze kwam toen in zomergasten, zo lang geleden al) zei ze dat weinig mensen zich voor kunnen stellen dat een vrouw op eigen kracht zo ver kon komen als zij.

Tuurlijk Linda, had ook allemaal niets met je broertje te maken hoor.



Ik heb dus niets met die hele de Mol-clan.
Alle reacties Link kopieren
Marco Borsato! Vreselijke man.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:titta schreef op 26 maart 2017 @ 13:43:

En in een interview in de VPRO gids met Linda de Mol (ze kwam toen in zomergasten, zo lang geleden al) zei ze dat weinig mensen zich voor kunnen stellen dat een vrouw op eigen kracht zo ver kon komen als zij.

Tuurlijk Linda, had ook allemaal niets met je broertje te maken hoor.



Ik heb dus niets met die hele de Mol-clan.Ik ook niet. En dat ze 5000 euro voor elke kilo wil doneren, eerst zien en dan geloven.
Alle reacties Link kopieren
Chantal Janzen.

Zo overdreven -kijk mij eens grappig zijn- nep.

Die zit zo in een rol dat ze denk ik niet eens meer weet wie ze zelf is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven