Entertainment alle pijlers

Welke beroemdheden vind je niet leuk?

25-01-2017 14:33 343 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zonder al te onaardig te zijn, maar welke bekende mensen vind jij niet leuk?



Want ik heb het op dit moment met Isa Hoes,

na de dood van Antonie Kamerling, vond ik haar geen weduwe in rouw,



Ik krijg een slecht gevoel als ik haar hoor in een spotje over mamas,

ik weet niet of ze er voor betaald krijgt maar dat denk ik dan.

Alsof het niet oprecht is.



Tim en Tom Cornel kan ik ook niet hebben, te enthousiast.



en



Peter r. de Vries brrr
quote:kiddootje schreef op 25 januari 2017 @ 14:44:

Chantal Janzen,met stip!



Jeej! Nog iemand die haar niet mag! Ik ben echt de enige die ik ken die Chantal Janzen niet mag.





Oh, en ik vind Nicolet van Dam ook verschrikkelijk.
quote:Eindeloos schreef op 25 januari 2017 @ 14:50:

Bijna iedereen Eigenlijk wel ja, je zou beter kunnen vragen welke beroemdheden wel leuk zijn
Alle reacties Link kopieren
Met stip Jandino
Alle reacties Link kopieren
Rob Geus en Alberto Stegeman, echt vreselijke mensen ( Rob Geus is in het echt ook een enorme kwal)



En die vent die nu Gestalkt! presenteert. Op zich niet eens om de man zelf, maar de laatste aflevering die ik zag sprak hij iemand aan op zijn gedrag met de woorden : Nu niet meer doen! en ging daarna als een trotse pauw tegen het slachtoffer zeggen dat het nu vast klaar was.



Eigenlijk heb ik gewoon met alle SBS presentatoren een beetje moeite, op victor brand en kees tol na, die vind ik dan wel weer leuk
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Vind je of lijkt je... Je kunt pas iets vinden als je iemand ook persoonlijk kent toch?

Madonna lijkt me niet zozeer een naar maar wel een erg aandacht zoekerig mens, iedereen moet haar lekker vinden.

Mel gibson lijkt me ook een naar persoon, gewoon aan de hand van wat interviews. In films vind ik 'm meestal juist heel leuk Goede acteur dus

Richie blackmore lijkt arrogant maar is erg aardig en normaal in het echt. Wel erg in zichzelf gekeerd

Heb babette van veen een paar keer ontmoet en die vind ik niet zo leuk, beetje neerkijkend op anderen.

De zussen schuurman alleen in het voorbijgaan maar wel regelmatig en lijken me allebei erg aardig.

Gordon is eigenlijk net als op tv maar dan iets vriendelijker en iets minder druk

Joling is heel wisselend. Hij heeft jaren geleden een periode gehad dat hij aardig arrogant kon doen, weet niet hoe dat nu is.

Ken best heel wat "bekende" mensen eigenlijk en ze hebben allemaal wel eens hun goede en slechte dagen Het zijn dus eigenlijk net mensen
Halina Reijn en Gordon.
Alle reacties Link kopieren
Glennis Grace, Candy Dulfer, inderdaad ook Tim en Tom Coronel
Humberto Tan, Jandino. Prem, Silvana Simons, Paul de Leeuw.
Oh ja, Glennis Grace lijkt me ook echt een biatch.



En Waylon. Dat breekt mijn hart. Het leek me al een klootzak, maar sinds dat gezeik met zijn bontje ben ik afgeknapt. Zo zonde, want ik vind wel echt sexy.
Alle reacties Link kopieren
Dre Hazes vind ik wel leuk, maar zijn moeder en zus
quote:Maleficent schreef op 25 januari 2017 @ 14:49:





Ik vind Tooske en haar man echt bleergh.

Oh ja daar krijg ik ook jeuk van. Vooral toen met dat programma bij de EO.



En Carice. Heel ergerlijk, vooral in combinatie met Halina (en maar navelstaren).
Alle reacties Link kopieren
Trump, kan hem niet horen of zien.

En van de Nederlandse beroemdheden vind ik Jandino en alle reality-tv personen niks.
Alle reacties Link kopieren
Qua BN'ers, vooral veel van die presentatoren. Ik vraag mij wel eens of je uberhaupt iets moet kunnen om het te worden.

Enfin, Paul de Leeuw, alle Hazes-figuren en realityfiguren.



Internationaal; ik heb niets met Tom Cruise, Angelina Jolie, Madonna en de Jacksons. O ja, een aanvulling Trump.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Nicolette van Dam (praat als een kleuter)

Wendy van Dijk (praat alleen maar alsof ze het tegen kleuters heeft)

De combi Halina en Carice (los van elkaar vind ik ze oké, maar samen zo overdreven altijd)

Chantal Janzen (doet altijd zo typisch 'onschuldig' en 'dommig' in haar logeerprogramma, met van die Bambi ogen)

Sylvie (gewoon omdat het Sylvie is)

Rob Geus (wat een lul met dat stofzuigen van dat nepgras)

Marco Borsato (die teksten.....)



Ik vind Elise Schaap wel leuk, en de types die zij neerzet



https://www.youtube.com/watch?v=sVgTZi9qxNI

Sylvie



https://www.youtube.com/watch?v=L2wKn84yeKk



https://www.youtube.com/watch?v=f7Bp3e9j2W8

Chantal
Bridget maasland (denkt heel wat van haar zelf) Frans Bauer (hele voorkomen, maar vooral zijn lach) hans kazan (komt door dat hoofd), lesley Nilson, (hele voorkomen), Tom Cruise, (denk aan optreden bij Oprah Winfrey), paris hilton (arrogant), Thomas berge (irritant mannetje), party brard (te aanwezig), zoals al genoemd de broers coronel. Dat zijn ze in een eerste opwelling...
Alle reacties Link kopieren
Andrea 76,



Niet onaardig of zelfs maar boosaardig bedoelt :

Maar wat schiet je er mee op , een topic te openen over bekende Nederlanders die jij niet zo leuk vindt en al helemaal niet privé kent.



bv Die Tim en Tom "spelen" een rol met die verzekering reclame.

Je vond Isa Hoes geen weduwe in rouw, Ben je er bij geweest ?? of concludeer je dit uit latere interviews met haar. Neem niet aan dat ze "an publiek" haar enorme verdriet laat zien.

en ja voor spotjes krijgen ze betaalt, anders doen ze het niet. Ook hier zie je de Actrice Isa Hoes en niet de mens Ida hoes.



Ook ik vind bepaalde mensen van TV niet prettig, maar ga daar geen verdere mening over uiten, gewoon omdat ik ze verder niet ken.



Stel dat jij een topic vindt ,die over jou gaat en wat de mensen van jou vinden, neem dan aan dat jij daar ook niet vrolijk van wordt ook al bedoelen ze het niet on en/of boosaardig.
quote:leclair schreef op 25 januari 2017 @ 15:13:

Andrea 76,



Niet onaardig of zelfs maar boosaardig bedoelt :

Maar wat schiet je er mee op , een topic te openen over bekende Nederlanders die jij niet zo leuk vindt en al helemaal niet privé kent.



Elke topic is dus bedoelt dat je er wat mee opschiet... oooh werkt het zo, nooit geweten...



bv Die Tim en Tom "spelen" een rol met die verzekering reclame.

Je vond Isa Hoes geen weduwe in rouw, Ben je er bij geweest ?? of concludeer je dit uit latere interviews met haar. Neem niet aan dat ze "an publiek" haar enorme verdriet laat zien.

en ja voor spotjes krijgen ze betaalt, anders doen ze het niet. Ook hier zie je de Actrice Isa Hoes en niet de mens Ida hoes.



Ook ik vind bepaalde mensen van TV niet prettig, maar ga daar geen verdere mening over uiten, gewoon omdat ik ze verder niet ken.



En omdat jij dat niet doet mag een ander dat ook niet... oké duidelijk.



Stel dat jij een topic vindt ,die over jou gaat en wat de mensen van jou vinden, neem dan aan dat jij daar ook niet vrolijk van wordt ook al bedoelen ze het niet on en/of boosaardig.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 25 januari 2017 @ 15:03:

[...]



Oh ja daar krijg ik ook jeuk van. Vooral toen met dat programma bij de EO.

Inderdaad. Zo hypocriet om te doen alsof je weet hoe je een relatie goed moet houden terwijl ze door het belazeren van hun man/vrouw bij elkaar zijn gekomen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:clowntjemeteenrodeneusje schreef op 25 januari 2017 @ 14:41:

barbie en michael, roy donders, jokertje enz kort gezegd iemand die "bekend" is door een reallife soap en daarna doet alsof hij/zij iets geweldigs gepresteerd heeftTerwijl ik Roy heel normaal vind gebleven. Die andere begrijp ik wel trouwens..
Alle reacties Link kopieren
Dinand Woesthof
Let it go
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 25 januari 2017 @ 14:52:

Met stip JandinoJaaaa die ook
Alle reacties Link kopieren
quote:leclair schreef op 25 januari 2017 @ 15:13:

Niet onaardig of zelfs maar boosaardig bedoelt :

Maar wat schiet je er mee op , een topic te openen over bekende Nederlanders die jij niet zo leuk vindt en al helemaal niet privé kent.

Hetzelfde als al die topics over allerhande programma's die worden gezien als trashtopic? En als je alleen maar een mening mag hebben over iets of iemand die je echt kent, dan ben je vrij snel uitgepraat.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Yvon Jaspers. Ik blijf het zeggen hoor, iedereen keer als er weer een topic als dit voorbijkomt.
Nothing happens for a reason
Gordon, Patty Brard, Xander de Buisonje, Tooske, Nicolette van Dam.
Alle reacties Link kopieren
Yolanthe vind ik verschrikkelijk en verder Jandino, Madonna en Donald Trump. Maar met stip op 1 Viktoria Koblenko, daar haal ik de kotssmiley voor uit de kast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven