Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.


Stukje van gezien op BBC, maar ik heb hem niet afgekeken. Komt Nederlandstalig op SBS9.

Scoort wel hoog, maar ik houd meer van films en animaties zoals Maleficient.
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk Fantastic Beasts gezien; was leuk!!!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Heb net Keeping up with the Joneses , erg vermakelijk!
tis goed bedoeld
quote:tigri schreef op 31 december 2016 @ 16:39:

Sully



over de vliegtuigcrash op de Hudson in New York. Leuk!Deze heb ik ook het laatst gezien. Idd erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Mijn laatste film was ook Lalaland. Ik vond hem zo mooi dat ik komende week denk ik nog een keer naar de bioscoop ga om de film nog eens te zien. Echt een aanrader!! (Maar ik ben dan ook helemaal weg van Emma Stone)
Whatever you decide to do, make sure it makes you happy <3!
Alle reacties Link kopieren
"Onze jongens " gezien en "Sing" vond de eerste toch leuker
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net Lalaland gezien en ik vond het een flauwe flutfilm. Zo oppervlakkig, zo vol cliches en slappe teksten en het ergste: Ik ben geen enkel moment geraakt door wie of wat dan ook.



Wat een tegenvaller, want de recensies waren best goed en ik zag hier ook positieve reacties. Ik had een vrolijke feelgood film verwacht, maar ik voelde dus helemaal niks. Ook niet één keer gelachen. Vriendin vond er ook niks aan. Er liepen ook mensen halverwege weg. Had ik ook beter kunnen doen, want het trok niet bij en het einde vond ik helemaal een domper.

(En die wijdopen ogen van Emma Stone kon ik tegen die tijd wel dichtmeppen. Net als Ryan Gosling had zij hele film maar één gezicht. Er was ook nul chemistry tussen die twee. )
.
Alle reacties Link kopieren
Heb laatst ook de nieuwe van Tom Ford gezien, Nocturnal Animals. Zijn eerste film A Single Man vond ik echt fantastisch in alle opzichten: vorm, inhoud en emotie. Deze was op alle fronten een stuk minder. Ik vond het wat geforceerd. Er zit wel een gruwelijk enge geweldsscène in die maar duurt en duurt.

Leukste film recent gezien: Captain Fantastic. Origineel verhaal, heerlijke film.
.
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik vond Nocturnal Animals de beste film van afgelopen jaar. En bij Captain Fantastic ben ik na een half uur uit ergernis weggelopen.



Gisteren 'Juste la fin du monde' gezien. Een Frans/Canadees familie drama met goede Franse acteurs (Lea Sedoux, Marion Cotillard) en winnaar Grand Prix in Cannes.

Ik vond hem goed. Fijne types (die moeder...), goed geacteerd, mooi gefilmd (veel vertraagde close ups), flinke spanning, heerlijke muziek.



Een vriend van mij en ook de recensies vonden het verhaal te vaag en open maar ik denk precies te weten wat er is gebeurd dat niet uitgesproken kon worden en vind het einde daar ook helemaal in passen. Dus voor mij zo klaar als een klontje en dat is prettig want ik vind verwarrende of open eindes heel irritant. Maar niet iedereen haalt er dus automatisch uit wat ik erin zag.
Alle reacties Link kopieren
Nocturnal Animals staat ook nog op mijn lijstje (Manchester by the sea en DEMAIN TOUT COMMENCE ook). Gisteren naar A street cat named Bob geweest. Lekker wegkijkertje (geen must see). Gaat over een verslaafde die een straatkat vindt. Kat redt zijn leven. Ik wil ook een Bob....!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, deze heb ik ook nog gezien:

Perfetti Sconosciuti, over vijf vrienden die tijdens een etentje een 'truth' spelletje gaan doen met hun mobiele telefoon (als er een bericht binnenkomt, moet je hem aan iedereen voorlezen). Dat is natuurlijk geen goed idee

Bijna de hele film speelt zich af in één ruimte, als bij een toneelstuk, en toch verveelt hij geen moment.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 04 januari 2017 @ 01:11:

Ha, ik vond Nocturnal Animals de beste film van afgelopen jaar. En bij Captain Fantastic ben ik na een half uur uit ergernis weggelopen.



.



Ik vond NA niet slecht hoor, maar ik miste een emotionele betrokkenheid die A Single Man wel voelbaar had.

Als je Captain Fantastic op de helft al niet meer trok, is het maar goed dat je het einde gemist hebt. Dat was behoorlijk cheesy en moralistisch
.
Oudje van Harry Potter. Boek wel gelezen, maar de film niet gezien.

Deze vind ik beter dan de andere, denk ik. HP and the half blood prince.
Alle reacties Link kopieren
Vaiana, het is kerstvakantie.

Vond het best een leuke film.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 04 januari 2017 @ 09:47:

Oh ja, deze heb ik ook nog gezien:

Perfetti Sconosciuti, over vijf vrienden die tijdens een etentje een 'truth' spelletje gaan doen met hun mobiele telefoon (als er een bericht binnenkomt, moet je hem aan iedereen voorlezen). Dat is natuurlijk geen goed idee

Bijna de hele film speelt zich af in één ruimte, als bij een toneelstuk, en toch verveelt hij geen moment.Ja, ik heb deze ook gezien. Echt een aanrader. Hele interessante leuke film.
Alle reacties Link kopieren
Hancock met Will Smith als botte superheld. Ik vond hem maar zozo. Liever een Marvel superhelden film.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Op tv gezien deze week: A good year. Ik heb me prima vermaakt!
Gooische vrouwen 2. (Vond ik tegenvallen. Begin en einde vond ik niet leuk. Wel aardig bedacht, maar het deed afbreuk aan de serie.)

Smoorverliefd. op tv. (Die had ik al een keer gezien en vergeten hoe slecht ik die vond.)



Soof. Die vond ik dus wel leuk. Geloofwaardig zelfs en ook leuk.

Daar zit Joop Braakhekken ook in. Het gaat over catering.
Alle reacties Link kopieren
Gooise vrouwen 2 : ik snap wat je bedoeld pump-it, vond ik ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Soof 2, behoorlijk saai. .
Alle reacties Link kopieren
Der Untergang, blijft interessant en indrukwekkend.
Alle reacties Link kopieren
quote:daj schreef op 09 januari 2017 @ 10:19:

Soof 2, behoorlijk saai. .Nou inderdaad.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
The girl on the train. Super spannen, eert 15 minuten weet je niet waar je nar kijkt, maar daarna: WOW.

Echt en aanrader voor thriller liefhebbers. .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de afgelopen week best wat films gezien toen ik ziek was:



One Chance, over Paul Potts, de operazanger die bekend werd via Britain's Got Talent. Ik vond hem leuk en ontroerend.



Suffragette: over de strijd voor stemrecht voor vrouwen in Engeland. Ik vond hem best indrukwekkend en ook vrij deprimerend.



The Martian: over een man die na een missie alleen achterblijft op Mars. Deze vond ik erg spannend en leuk, veel meer humor dan ik verwacht had.
quote:Ikhierhuh schreef op 10 januari 2017 @ 18:43:

The girl on the train. Super spannen, eert 15 minuten weet je niet waar je nar kijkt, maar daarna: WOW.

Echt en aanrader voor thriller liefhebbers. .

Ik heb het boek gelezen en wil de film ook graag zien.

Draait ie nog in de bios of heb je ergens anders gezien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven