Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
quote:Marco_32 schreef op 09 januari 2017 @ 10:21:

Der Untergang, blijft interessant en indrukwekkend.Briljante Hitler-vertolking ook! Deze vond ik zo goed dat ik hem twee keer zag.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 12 januari 2017 @ 11:42:

[...]



Ik heb het boek gelezen en wil de film ook graag zien.

Draait ie nog in de bios of heb je ergens anders gezien?Ergens anders gezien. The girl in the train
Alle reacties Link kopieren
Onze Jongens - ik moet zeggen dat het mij aangenaam verrast heeft. Niet zo slecht als ik had verwacht, best een aardig verhaal en stiekem af en toe ontroerend door de kleine Matheu Hinzen
Alle reacties Link kopieren
the girl on the train vond ik ook heel goed, zat soms echt op het puntje van me stoel zoo spannend.



heb gister Sing gezien, leuke film. onze jongens lijkt me helemaal niks, beetje een slap aftreksel van Magic Mike
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Passengers. Vreselijk film.
Alle reacties Link kopieren
Still Alice, hele mooie hartverscheurende film.
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Laatste film gezien Star wars rogue one. Wel aardig onderhoudend. Veel gevechten weinig verhaal.

Girl on the train pas geleden gezien niet geweldig wel aardig verrassend einde

Stil Alice heb ik ook een tijd geleden gezien, heel onroerend.
Alle reacties Link kopieren
quote:SusieFlower schreef op 13 januari 2017 @ 10:56:

Still Alice, hele mooie hartverscheurende film.Vond ik ook.
50 shades of Grey, tot de eerste gewaagde scene want ik kreeg bezoek. Tot nu toe vind ik de twee hoofdrolspelers totaal niet bij elkaar passen.
Elle



Apart. Anders. Heel erg goed geacteerd door de hoofdrolspeelster. Een film met vragen.

Ik vond hem erg goed. Fascinerend. Maar niet de beste film.
Alle reacties Link kopieren
quote:daj schreef op 09 januari 2017 @ 10:19:

Soof 2, behoorlijk saai. .Ja , saai. De 1e was echt leuk , op die boerderij buiten. Nu in dat petit ronde kroegjes eethuis op zo'n schijnbaar typisch A'dams pleintje . En tjee wat een oubollige kleding had Soof telkens aan . Ze zag er wel heel gewoon uit de hele tijd., soms zo moekeachtig. Het was allemaal wat mat, dat koken van haar vond ik leuk om te zien.
Alle reacties Link kopieren
La fille inconnue , de nieuwste film van de broers Dardenne. Belgische film. Zelden dat ik die zie dus sowieso een aanrader. Goed gespeeld de arts, hoofdrolspeelster Adèle Haneal. Ik kende haar niet .Ze is wel heel erg betrokken bij haar patiënten. Goede acteurs ook allemaal.
Machete kills. Meh. Ik vond de eerste echt briljant, maar de sequel is net te veel zoekende.
Alle reacties Link kopieren
Colonia Dignidad. Een waargebeurd verhaal over een Duitse sekte in Chilli in de jaren 70. Was spannend.
Heeft iemand die nieuwe film gezien waarin koppel Guy Pierce en Carice van Houten speelt?



Kort: Heeft iemand Brimstone gezien? Scoort redelijk hoog. Fifty shades scoort zwaar onvoldoende.

Is de film echt zo goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 14 januari 2017 @ 11:23:

Heeft iemand die nieuwe film gezien waarin koppel Guy Pierce en Carice van Houten speelt?



Kort: Heeft iemand Brimstone gezien? Scoort redelijk hoog. Fifty shades scoort zwaar onvoldoende.

Is de film echt zo goed?Is deel 2 al uit?
Alle reacties Link kopieren
bijna



Brimstone.. ja hij lijkt me heel goed maar ook erg duister weet niet. Guy Pierce geeft me wel de rillingen
Relax we're all crazy, it's not a competition
.quote:Rouge__ schreef op 14 januari 2017 @ 12:06:

bijna



Brimstone.. ja hij lijkt me heel goed maar ook erg duister weet niet. Guy Pierce geeft me wel de rillingenquote:Ikhierhuh schreef op 14 januari 2017 @ 11:37:

[...]



Is deel 2 al uit?quote:Velma schreef op 13 januari 2017 @ 22:55:

50 shades of Grey, tot de eerste gewaagde scene want ik kreeg bezoek. Tot nu toe vind ik de twee hoofdrolspelers totaal niet bij elkaar passen.Vraag haar. (Zie posten hiervoor.) De vraag gaat fifty shades of grey. Ik heb die niet gezien.

Ik heb het boek niet gelezen en heb de film niet gezien. Ik heb met een werknemer van de bieb over het boek gesproken. Iemand van 17. Die ook over een andere trillogie Millenium Zie de films van andere trillogie en ook over vrouwenhaters hetzelfde dacht als ik. Luisterboek was lang en door vervelende stem ingesproken. Gewone boek kan je nog terug bladeren, maar zij gaf een korte uitleg waardoor ik noch de films en ook niet de boeken heb gelezen.



Brimstone is een serie. Maar dit is een western over een geflipte dominee die martelt.

Ik geloof dat het van dezelfde makers is.

Ik las oude berichten. Foute roddel en achterhaalde achterklap. Ze hebben samen een kind gekregen in de tijd er tussen.



Oude Brimtone 1949

Serie ken ik niet. Die is er ook nog.

Film heb ik in een aflevering over "nieuwe" films - via hun kanaal te zien - gezien. In een "binnenkort te zien" Kan ook bioscoop zijn. Ik vind zowel Carice van Houten en Guy Pierce goede acteurs.



Ik ga niet spammen.

Ik vroeg hiervoor over Brimstone 2016. Die heb ik nog niet gezien.

Hier ook nog niet gelezen. Vandaar mijn vraag.



Dank je. De korte trailer die ik zag en de foto's geven mij het idee toch een thriller te verwachten.

Wie heeft hem al wel gezien?
quote:Ikhierhuh schreef op 14 januari 2017 @ 11:37:

[...]



Is deel 2 al uit?Ik heb even gezocht en ZONDER JAARTAL 9 februari in de bioscoop gevonden.

Ik weet niet elk deel. Ik zocht naar de makers.

Ik geloof dat die ook Brimstone hebben gemaakt. Vandaar mijn vraag. 12 januari 2017 gevonden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 14 januari 2017 @ 12:46:

.

[...]





[...]





[...]





Vraag haar. (Zie posten hiervoor.) De vraag gaat fifty shades of grey. Ik heb die niet gezien.

Ik heb het boek niet gelezen en heb de film niet gezien. Ik heb met een werknemer van de bieb over het boek gesproken. Iemand van 17. Die ook over een andere trillogie Millenium Zie de films van andere trillogie en ook over vrouwenhaters hetzelfde dacht als ik. Luisterboek was lang en door vervelende stem ingesproken. Gewone boek kan je nog terug bladeren, maar zij gaf een korte uitleg waardoor ik noch de films en ook niet de boeken heb gelezen.



Brimstone is een serie. Maar dit is een western over een geflipte dominee die martelt.

Ik geloof dat het van dezelfde makers is.

Ik las oude berichten. Foute roddel en achterhaalde achterklap. Ze hebben samen een kind gekregen in de tijd er tussen.



Oude Brimtone 1949

Serie ken ik niet. Die is er ook nog.

Film heb ik in een aflevering over "nieuwe" films - via hun kanaal te zien - gezien. In een "binnenkort te zien" Kan ook bioscoop zijn. Ik vind zowel Carice van Houten en Guy Pierce goede acteurs.



Ik ga niet spammen.

Ik vroeg hiervoor over Brimstone 2016. Die heb ik nog niet gezien.

Hier ook nog niet gelezen. Vandaar mijn vraag.



Dank je. De korte trailer die ik zag en de foto's geven mij het idee toch een thriller te verwachten.

Wie heeft hem al wel gezien?IK heb wel de boeken gelezen, werd te nieuwsgierig. Hahahaha Nee, ook niet mijn ding
Ik lees nu pas dat er SANCTIES staan op het plaatsen van een spoiler! Serieus hey?
quote:Ikhierhuh schreef op 14 januari 2017 @ 13:20:

[...]



IK heb wel de boeken gelezen, werd te nieuwsgierig. Hahahaha Nee, ook niet mijn ding



Honger naar kennis en een gerichter oordeel. Op datingsites noemen bepaald soort mannen zichzelf 50 shades of grey.



Fifty grades of anti-age cream faces...



Maar die films van millenium schijnen wel erg spannend te zijn. Voor mij iets te lang en ook niet mijn genre.

Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 14 januari 2017 @ 13:32:

[...]





Honger naar kennis en een gerichter oordeel. Op datingsites noemen bepaald soort mannen zichzelf 50 shades of grey.



Fifty grades of anti-age cream faces...



Maar die films van millenium schijnen wel erg spannend te zijn. Voor mij iets te lang en ook niet mijn genre.



Honger naar kennis zal ik nooit verliezen.



Die andere trilogie heb ik wel gezien, had niks beters te doen.



PS: ben nog nooit in zo'n site geweest. Ben ook niet van plan.
Vanochtend Lemony Snickets gekeken. Ter voorbereiding op de nieuwe serie daarvan.
Alle reacties Link kopieren
Lady in the van, vond het een mooie film.



Jungle Book, prima film voor een avondje "verstand op nul".
C'est la vie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven