Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
Alle reacties Link kopieren
Terug naar de kust, spannende film!



Daarvoor: It's complicated met Meryl Streep, ontzettend goede film.
Brothers. Wat een trieste film. Wel een hele goede film, maar niet vrolijk.



Percy dinges and the litning thief. Nou ja, laat maar. Leuk voor kinderen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Revolutionary Road. Wat een dramatische B-film pfffffff...

Leo & Kate zijn voor kaskrakers, niet voor deprimerende semi-filmhuis films.
Alle reacties Link kopieren
Das Weisse Band, heulemaal zwart wit, maar een prachtig verhaal met veel lagen. Het einde moest ik even 2x bekijken, omdat ik t niet als einde herkende, en stomverbaasd was dat de aftiteling in beeld kwam. Ahum.



Een film van Haneke, van wie je natuurlijk alle films gezien moet hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze week the Lovely Bones gezien, ik vond het een mooie film. Maar vlak daarna kwam het nieuws van dat Milly gevonden was, en dan is het ineens een heel naar verhaal.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Inglourious Bastards. Dacht dat het een soort van Kill Bill achtige film was (geen idee waarom dat ik het dacht) en dat ik er geen reet aan zou vinden maar nee, erg goed!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren the Duchess op dvd gezien. Typisch dat een voorouder van Lady Di ook met 3 mensen in een huwelijk zat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 21 maart 2010 @ 08:31:

Ik heb deze week the Lovely Bones gezien, ik vond het een mooie film. Maar vlak daarna kwam het nieuws van dat Milly gevonden was, en dan is het ineens een heel naar verhaal.



Ik ben gisteren naar The Loveley Bones geweest, ik had dat dus ook...

Meisje meegelokt door buurman....kwam extra hard aan.
Alle reacties Link kopieren
Op Film1 komt straks The Curious Case of Benjamin nog iets.... (met oa Brad Pitt).



Is het een aanrader of weggooier?
Alle reacties Link kopieren
Goede film maar wel een beetje lang. Wel knap gemaakt!
Alle reacties Link kopieren
Brothers. Mijn man is ex-militair. Bah, wat een prutfilm. Ik wilde hem halverwege niet meer zien, ben iets anders gaan doen. Einde heb ik nog wel gezien. Neuh, was er niet kapot van.
Alle reacties Link kopieren
Een oudere film: Evolution, was wel grappig.
Alle reacties Link kopieren
In de bioscoop: Up in the Air met George Clooney. Het enige leuke aan die film was George... voor de rest, bagger.

En heb afgelopen week op dvd opnieuw Bridge Flight gekeken... zooo moooi!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nammma schreef op 21 maart 2010 @ 07:25:





Daarvoor: It's complicated met Meryl Streep, ontzettend goede film.Ik kreeg juist van de week van een kennis te horen dat het een ongelofelijke bagger film was....
Even een nieuw topic? En dan gaan we over 10 minuten dus weer ergens anders verder?



Anyway: gisteren op tv The Count of Monte Cristo gezien. Was leuk, maar ik viel steeds in slaap (lag niet aan de film).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gistermiddag 2012 gezien.



Tsja, wat moet ik er van zeggen?

Ik heb soms hartelijk moeten lachen om de ongelofelijke absurde beelden, te spectaculair om spannend te zijn.



Maar wel mooie natuurplaatjes zo af en toe.



In de bioscoop zou ik het een tegenvaller gevonden hebben.

Voor thuis wel vermakelijk.



Voor vanavond heb ik "terug naar de kust" klaarliggen.

Heb wel hoge verwachtingen van deze film.
The Blind side, met Sandra Bullock.

Een ontzettende Amerikaanse successtory, maar wel mooi verfilmd en een prachtige rol voor Bullock.
Alle reacties Link kopieren
Coco Chanel. Maar niet de versie met Audrey Toutou. Een andere, weet alleen niet de exacte naam of acteurs. Speelden ook geen bekende acteurs/actrices in. Maar ik vond het echt een heel mooie film, en interessant om te weten hoe haar leven eruit zag. Ooit begonnen in een biografie, maar die nooit verder gelezen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net Vicky Cristina Barcelona gekeken. Wel vermakelijk, maar niet heel super.
Alle reacties Link kopieren
Inglorious basterds vanavond gekeken,vond hem goed maar ik had er toch iets meer van verwacht en ik vond hem eigenlijk iets aan de lange kant.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb The Road gezien met Viggo Mortensen. Mooie film over het leven na de vernietiging van een groot deel van het leven op aarde. Hij gaat met zijn zoon op pad naar de zee, in de hoop daar een beter leven te kunnen leiden.



Daarna Case 39 met Renee Zellwegger. Wel een aardige thriller over Renee als medewerkster jeugdzorg en een cliente die een wolf in schaapskleren blijkt te zijn. Bradley Cooper zat er ook in en ze zouden in het echt wat met elkaar hebben. Dus het was leuk om te kijken of die chemistry te zien was in de film (een beetje)
Alle reacties Link kopieren
My sisters keeper. Hele mooie film. Heb de helft van de film zitten janken.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend 2012. Goeie film waarbij het 'einde van de wereld' toch nog een klein beetje goed afloopt.
Alle reacties Link kopieren
Valentine's day. Echt dus niet grappig. Behalve het einde, de bloopers.

Geen aanrader.



En daarvoor De prinses en de kikker. Geweldig! Lekker swingende film, ook voor kleintjes :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven