Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
Alle reacties Link kopieren
1tje uit de oude doos ''the hunger'' ,met david bowie en susan sarandon (?)

zovaak gezien..blijft goed!
Harry Brown. Film met Michael Caine. Snoeihard en nogal deprimerend, maar ik vond het een goede film.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 08 juli 2012 @ 22:30:

Doodslag met Theo Maassen. Wel ok maar wel storend dat de overige acteurs niet met een Brabants accent praatten terwijl het in Eindhoven speelt....



Ja klopt, heel vaag!



Ik zag Twilight Saga - New Moon

Ik vond 'm tof, nog leuker dan de eerste! Misschien omdat ik toen niet het boek van tevoren had gelezen. Ik vond Kristen Stewart hier wel goed eigenlijk! Ik vond dat ze allemaal het karakter heel goed verbeeldden. Ook heel prettig dat ze trouw bleven aan het boek, compleet met hele citaten, dat is wel zeldzaam. Alleen wel jammer dat ze het einde een beetje wijzigden, dat vond ik niet zo nodig.



Amelia

Met Hilary Swank, over de eerste vrouw die de wereld over vliegt. Swank is echt een goede actrice, geen typecasting daar. Ze ziet er wel vrij lelijk uit hier Het einde vond ik wel schokkend!



Just my luck

Prima vermaak
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
God bless America.. wat een aparte film, echt heel raar.
Alle reacties Link kopieren
quote:-nora- schreef op 10 juli 2012 @ 19:54:

[...]





Ja klopt, heel vaag!



Ik zag Twilight Saga - New Moon

Ik vond 'm tof, nog leuker dan de eerste! Misschien omdat ik toen niet het boek van tevoren had gelezen. Ik vond Kristen Stewart hier wel goed eigenlijk! Ik vond dat ze allemaal het karakter heel goed verbeeldden. Ook heel prettig dat ze trouw bleven aan het boek, compleet met hele citaten, dat is wel zeldzaam. Alleen wel jammer dat ze het einde een beetje wijzigden, dat vond ik niet zo nodig.



Amelia

Met Hilary Swank, over de eerste vrouw die de wereld over vliegt. Swank is echt een goede actrice, geen typecasting daar. Ze ziet er wel vrij lelijk uit hier Het einde vond ik wel schokkend!



Just my luck

Prima vermaak





Twiligt. Echt een belediging voor de spannende vampierenfilms zoals bv Blade. Vrouwenfilm natuurlijk, maar van mij mag het verboden worden



Maar goed, mijn vriendin is er ook verzot op.
Alle reacties Link kopieren
Tirza gezien gister avond. Paar uur nadat het het boek had uitgelezen. Lastig om te zeggen wat ik er van vond. Fantastisch boek, film was oké, maar wat wisselvallig en chronologisch klopte hij ook niet helemaal.

Ook denk ik dat je, als je het boek niet hebt gelezen, je er stukken minder van snapt. Het is een trage film, maar dat is het boek ook.

Aan de andere kant: weinig boek verfilmingen gezien die het boek zelf konden overtreffen.



Vraagje; ik zoek leuke films om mee te nemen op vakantie, zowel voor kinderen als voor pubers als voor ons volwassene. Welke raden jullie aan? Ik zeg er alvast maar bij: we hebben véél gezien
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en Ice Age 4 gezien in de bios met mijn meiden: geweldig

Ik ben DOL op ice age, can't help it.
Alle reacties Link kopieren
Ook Snow white and the huntsman gezien met dochter. Viel ons tegen, erg saai. En Kristin is IRRITANT. Die mond, die tanden, die éne doodse blik. Neeeeee, die moet gewoon in Twilight blijven spelen, en nooit, nooit ergens anders....
Mariamena, ik wilde komende week pok naar ice age met mijn dochter (bijna 4), maar zag dat er 6+ bij de beschrijving staat, jij enig idee of dat klopt?
Ik kom er niet doorheen die Twilight-meuk.
Alle reacties Link kopieren
Ice Age is, vind ik, voor alle leeftijden. Maar veel grapjes zijn alleen leuk voor ons, volwassene. Neemt niet weg dat ik best denk dat een 4 jarige dit kan waarderen. Mijn zoontje van net 6 vond het géwéldig!!

Maar de ene 4 jarige is de andere niet he. Heeft jouw kind de overige delen al gezien en wat vond die er van?
Jaaa Ice Age 4: geweldig!



Ik heb hem in 3D gezien en dat was voor mij de eerste keer. Ik was eerst eventjes misselijk door de diepte, maar daarna WOW!
Madagascar 4 (?! of 3 weetikveel) paar wel grappige momenten maar verder dodelijk voorspelbaar. Zelfde gold wat mij betreft voor Ice Age 4. Heb ze maar met moeite uitgekeken....
Ja voorspelbaar zijnn dit soort films wel en met een dikke laag zoetsappige Amerikaanse moraliteit (vriendschap overwint alles, blablabla ).
Alle reacties Link kopieren
21 Jump Street...wat een tegenvaller zeg. Als hij niet gelinkt was aan de serie, was het wellicht nog wel wat geweest, maar dat was helaas niet het geval. Flauwe grappen en in totaal niets lijkend op de serie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 14 juli 2012 @ 18:47:

Ik kom er niet doorheen die Twilight-meuk.



Same here. Ik heb de laatste film in de bios gezien, omdat ik er werk (ik zou er nooit een kaartje voor kopen :P), maar ben na een kwartier al de zaal uitgelopen. Súperslecht.



Laatste film die ik gezien heb: Magic Mike. Wel vermakelijk, de acteurs waren leuk om naar te kijken maar dat was het ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond Snatch gezien. Goeie film. Vind de films van Guy Ritchie wel leuk om te kijken, is eens iets anders dan al dat spul uit Hollywood.



Daarna Get the Gringo gekeken. Nieuwe film met Mel Gibson. Het ging er wel mee door. Vond het verhaal niet zo sterk. Ik heb hem thuis gezien, vond het geen bioscoop-waardige film.
Intouchables, heerlijke film!
Mariamena, sorry, late reactie, mijn vierjarige heeft de rest niet gezien, misschien maar eens huren.

Momenteel wel geboeid door madagascar 1.



Wij hebben trouwens digitale tv van kpn. Vind het echt een drama om films te vinden die goed en betaalbaar zijn. Iemand tips?

Anders ga ik toch maar weer eens ouderwets naar de videotheek.
Alle reacties Link kopieren
Larry Crowne.

Het was een redelijk leuke film, wel minder grappig dan ik had verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Magic Mike. Leuk als je gewoon lol wil hebben met een vriendin, maar jezus, wát een slechte film. Net toen ik dacht, hehe, er komt een beetje een verhaal in, begon de aftiteling abrupt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Intouchables, geweldig mooie film !
Alle reacties Link kopieren
@Evi82: Half Nelson heb ik ook gezien, ik had hem opgenomen.,geweldige film... ongelooflijk wat een ellendig verhaal eigenlijk.. maar vond hem onverwacht goed!
quote:chili1971 schreef op 15 juli 2012 @ 18:05:

Intouchables, geweldig mooie film !Vond hem ook super mooi, en Omar Sy ook, wat een mooie man
Alle reacties Link kopieren
Amazing spiderman. Goeie film met leuke jonge hippe spidey!

3D effecten zijn cool in de bios.
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven