Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
Alle reacties Link kopieren
The Notebook met Ryan Gosling en Rachel McAdams



Wat was Ryan Gosling toch een dun sprietje, heel anders dan in de film Crazy, Stupid, Love; wat ook een aanrader is!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:lotuskus schreef op 16 juli 2012 @ 10:10:

The Notebook met Ryan Gosling en Rachel McAdams



Wat was Ryan Gosling toch een dun sprietje, heel anders dan in de film Crazy, Stupid, Love; wat ook een aanrader is!!!!



Waren de films goed, of was Ryan Gosling yummy?

(Ik weet het antwoord al want heb beide films gezien )
Ja en?
Captain America

Tja....Het is misschien raar om te zeggen over zo'n film, maar het was gewoon ongeloofwaardig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteravond Red Riding Rood gekeken op HBO. De 'horror' versie van Roodkapje.



Dat horror viel nog wel mee. Ik vond het een aardige film, behalve dat het soms wat ongeloofwaardig is. Het halve dorp wordt uitgemoord en er lijkt haast niet om getreurd te worden.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond Magic Mike in de bioscoop! Heerlijke film haha
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 16 juli 2012 @ 12:34:

[...]





Waren de films goed, of was Ryan Gosling yummy?

(Ik weet het antwoord al want heb beide films gezien )Ryan Gosling was zeker yummy en dan ben ik een man die het zegt haha, laat staan als ik een vrouw was geweest. Maar films waren super.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Twilight-films gezien.

Ik vond ze goed, maar ik hou van het genre

(en ik moest even zwijmelen bij "Edward"...)
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie nog een film die net zo romantisch is als the Notebook?
Alle reacties Link kopieren
quote:emma77 schreef op 18 juli 2012 @ 18:56:

Weten jullie nog een film die net zo romantisch is als the Notebook?Ps. I love you, Ghost & Love and other Drugs,
quote:emma77 schreef op 18 juli 2012 @ 18:56:

Weten jullie nog een film die net zo romantisch is als the Notebook?Crazy, Stupid Love. Niet alleen romantisch (en heel grappig), maar ook nog mét Ryan Gosling

Wat wil een mens nog meer
Alle reacties Link kopieren
quote:emma77 schreef op 18 juli 2012 @ 18:56:

Weten jullie nog een film die net zo romantisch is als the Notebook?Van dezelfde schrijver kun je dan kijken: Message in a Bottle (1999), A Walk to Remember (2002), Nights in Rodanthe (2008), Dear John (2010), The Last Song (2010), and The Lucky One (2012).
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
De meeste heb ik al gezien, maar er zitten er een paar tussen die ik nog niet ken. Daar kan ik wel wat mee. Bedankt!!



En Ryan Gosling is inderdaad erg lekker! (laatst een mooie film met hem erin gezien -Drive- maar wel wat bloederig).
Alle reacties Link kopieren
De laatste film die ik heb gezien is "The Reader" met Kate Winslet. Erg mooi film vond ik het.



Kate Winslet speelt de rol van Hanna, een vrouw van middelbare leeftijd die een relatie aangaat met de Duitse tiener Michael. Ze leert Michael alle kneepjes bij op seksueel gebied, in ruil dat Michael de analfabetische Hanna literatuur gaat voorlezen. Op een dag is ze spoorloos verdwenen. Op latere leeftijd komt Michael Hanna onverwachts als jonge rechtenstudent weer tegen, met alle gevolgen van dien als blijkt dat zij kampbewaakster is geweest in een concentratiekamp en terecht staat voor haar daden.
Alle reacties Link kopieren
Thelma & Louise blijft een juweeltje
Alle reacties Link kopieren
Magic Mike, net in de bioscoop gezien. Channing Tatum is lekker! Verhaaltje is natuurlijk flinterdun maar da's dan ook van ondergeschikt belang.

Mannen zijn lekker, muziek is prettig en de manier waarop ze dansen en strippen is errug lekker.
Vanmiddag madagascar 3 gezien met mijn kinderen. tja...





Vorige week met dezelde kinderen Brammetje Baas gezien. Dat vond ik wel een aanrader.
Dark knight rises op imax, nice!
Alle reacties Link kopieren
quote:man33 schreef op 11 juli 2012 @ 10:12:

[...]





Twiligt. Echt een belediging voor de spannende vampierenfilms zoals bv Blade. Vrouwenfilm natuurlijk, maar van mij mag het verboden worden



Maar goed, mijn vriendin is er ook verzot op.



Waarom zou Blade wel het summum van spannende vampierenfilms zijn? Ik heb 'm niet gezien maar vraag me af of dat nou op zo veel hoger niveau zit.

Ik heb inmiddels ook Eclipse en Breaking Dawn pt. 1 gezien en nee, het zijn geen filmische hoogstandjes, maar ik kan er prima naar kijken. Ik keek vroeger een beetje meewarig naar de Robbert Pattinson fans, maar inmiddels ben ik er net zo hard voor gevallen haha. Al moet ie wel z'n langere haar houden, dat korte in de laatste film is niks.



Verder zag ik Conspiracy Theory, met Mel Gibson en Julia Roberts (wat is dat toch een mooie vrouw). Goede film, maar op een gegeven moment ergerde ik me dood aan dat zenuwachtige drukke van Gibson.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Blade vind ik een vermakelijke actiefilm hoor, maar past prima in het rijtje van Twilight, leuke vampierenfilms. Bij goede vampierenfilms denk ik aan Nosferatu en Interview with a vampire.
Vandaag naar de nieuwe Disney/Pixar film Brave geweest. Wat is dit weer super mooi gemaakt zeg. Leuke film waarbij je echt weer zo'n disney moment hebt dat je een traantje moet laten. Leuk om heen te gaan met je moeder ^__^.



De nieuwe Batman staat ook nog op de lijst en voor een girls night out wordt het binnenkort smullen bij Magic Mike. Zo te lezen moet ik er naartoe gaan met weinig verwachtingen over het verhaal, haha. Doel van de film is dan iig wel helder.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren naar Le prénom geweest. Gaat over een stel, waarvan de man tijdens een etentje met zus en zwager en een vriend verteld dat ze hun toekomstige kind Adolphe gaan noemen. Dit zet de verhoudingen op scherp.



Leuke film, geen "die moet je zien", maar gewoon leuk.
Alle reacties Link kopieren
Magic Mike en Brave: MM is ondanks het flauwe verhaal wel lekker en Brave is ontroerend lief. Jammer dat het zo enorm koud was in de bios ...
Alle reacties Link kopieren
melancholia, gaat over het einde van de aarde. Goed geacteerd, dat zeker. Maar poeh, wat een zit. Het tweede deel vond ik een stuk interessanter dan het eerste. Maar niet een film die ik graag een tweede keer wil zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolademelk schreef op 21 juli 2012 @ 22:38:

melancholia, gaat over het einde van de aarde. Goed geacteerd, dat zeker. Maar poeh, wat een zit. Het tweede deel vond ik een stuk interessanter dan het eerste. Maar niet een film die ik graag een tweede keer wil zien.Weet jij waarom zij trouwde en dat die man wegging? Snapte er geen jota van
Alle reacties Link kopieren
21 Jumpstreet. Vond 'm wel vermakelijk, geen hoogstandje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven