Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien?

28-07-2012 16:37 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke film(s) heb je de laatste tijd gezien en wat vond je ervan? Vertel!!



klik hier voor het oude topic.



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren
Pompeii 3D. Mooie en indrukwekkende beelden van het oude Romeinse stadje. Het verhaal redelijk dun en cliché, maar dat mocht de pret niet drukken
Verstuurd vanaf mijn Ipad
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond heb ik samen met mijn vriend 'Love and other drugs' gekeken.. Wát een prachtige film, de tranen stroomden aan het einde van de film gewoon over mijn wangen!
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
500 days of Summer

Mannelijke hoofdrolspeler is hot, maar verder slap verhaal, de vrouwelijke hoofdrolspeler irriteerde me mateloos.

Snap de 7,8 op IMDB niet echt.
Alle reacties Link kopieren
Capote en Howl: allebei stom. Twee films over schrijvers waarin veel te veel wordt geluld. Jammer want Howl had wel mooie graphics en Capote een sterke Philip Seymour Hoffman maar verder vond ik beide oersaai.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Alle reacties Link kopieren
Ik keek naar Anne Frank: The Whole Story. Ik heb daar een apart topic over opgestart. Voor mij de beste film over Anne Frank die ik ken. Het is een zeer lange film, ruim 3 uur, maar dat is geen verspilde tijd.
World of Warcraft: Legion
Ik heb van de week de blu ray gekocht van Licence to Kill (James Bond) en die heb ik vanavond gekeken. Prima film, maar ben dan ook een liefhebber van Bond en Timothy Dalton
Alle reacties Link kopieren
Pompeii



Thuis gekeken hij was al gewoon in goede kwaliteit te downloaden

het verhaal is niet al te sterk en nogal voorspelbaar maar desalniettemin wel prima weg te kijken
.
Alle reacties Link kopieren
Soof; een leuke en grappige film!
Alle reacties Link kopieren
Noah

Idiote verfilming van het bijbelverhaal, stomme manier van filmen, slecht geacteerd (zelfs Anthony Hopkins kon er niks meer van maken), slechte special effects. Een van de verschrikkelijkste films die ik ooit heb gezien.



The other woman

Tja...



Lucia de B.

Hier werd ik aangenaam door verrast. Voor een Nederlandse film vond ik 'm goed. Ik had echt met haar te doen.



A weekend in Paris

Film over een ouder echtpaar dat hun 30-jarige huwelijk gaat vieren in Parijs, de stad waar ze toentertijd op huwelijksreis zijn geweest. Op zich leuk bedacht, maar de uitvoer had stukken beter gekund. De film was best vermakelijk, soms ook ontroerend, maar toch werd ik er niet echt door geraakt.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
The secret life of Walter Mitty,ik vond hem leuk!
Alle reacties Link kopieren
Prisoners:

Goede film, bleef boeiend tot het eind vond ik.



Her:

Had veel wisselende dingen gehoord, maar wat vond ik hem geweldig! Het verhaal, de beelden, muziek, helemaal super.



Irreversible:

Was je nog niet depressief door het weer, dan wel door deze film. Twee keer bijna uitgezet maar doorgegaan door de hoge beoordelingen. Maar wat een zware film pfff.
Alle reacties Link kopieren
Net het diner gezien...

Ik heb het boek eerst gelezen, daarna de film. Wat een dikke tegenvaller met vreemd eind. Ik snap er niets van.....
Alle reacties Link kopieren
Bro's before Ho's (beetje film voor pubers maar is wel leuk)



Heb trouwens gekeken op [spam]
Alle reacties Link kopieren
Grand Budapest Hotel - absurd verhaal met een sterren cast, maar wel een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
quote:chili1971 schreef op 11 mei 2014 @ 21:30:

Net het diner gezien...

Ik heb het boek eerst gelezen, daarna de film. Wat een dikke tegenvaller met vreemd eind. Ik snap er niets van.....



Herman Koch (de schrijver van het boek) zei dat hij zijn boeken niet meer wil laten verfilmen in Nederland. Hij zei dat 90% van zijn kennissen de film slecht vond.

Er komt ook een Amerikaanse versie van Het Diner. Dat wordt het regiedebuut van de oscarwinnende acrtrice Cate Blanchet. Ik weet niet of ze zelf ook meespeelt en wie er nog meer in gaan spelen.
Snabba Cash II jezus wat een harde misdaad film +1
Alle reacties Link kopieren
Tom a la ferme.



Zat op het puntje van mijn stoel. Kwaliteitsthriller.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben gisteren August: Osage county gekeken en man wat een acteerwerk weer van Meryl Streep maar ook Julia Roberts. Heb Julia niet meer zo goed gezien sinds Erin Brockovitz heb ik het idee. Mijn man vond het een beetje te slome film( man hè houdt toch meer van aktie) , maar ik vond het heel goed.
.
Alle reacties Link kopieren
Een heel oude tv-serie gekregen: Wie betaalt de Veerman. Over een Brit die in de oorlog met de partizanen in Griekenland heeft gevochten, en daar zijn grote liefde ontmoette. Na zijn demob naar Engeland, met het voornemen met het meisje te trouwen. Hij kreeg geen antwoord op al zijn brieven. Nu, jaren later keert hij terug, uit nostalgie; eigenlijk zoekt hij haar nog.

Het gaat allemaal veel langzamer dan we nu gewend zijn maar ik vind het prachtig: mysterie, romantiek, mooie omgeving (Kreta).....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb chez nous gezien komische film niet spectaculair wel leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 17 mei 2014 @ 21:26:

Wij hebben gisteren August: Osage county gekeken en man wat een acteerwerk weer van Meryl Streep maar ook Julia Roberts. Heb Julia niet meer zo goed gezien sinds Erin Brockovitz heb ik het idee. Mijn man vond het een beetje te slome film( man hè houdt toch meer van aktie) , maar ik vond het heel goed.



Heb ik ook paar weken geleden gezien. Goed geacteerd idd, maar vond hem wel enigszins deprimerend.

Nebraska, die net iets daarvoor draaide had een beetje hetzelfde thema (familie met issues bij elkaar aan de eettafel) maar had juist heel veel (zwarte) humor.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke komedie The Guard (2011). Geweldig leuke humor zo nu en dan. Niet top, maar toch met veel plezierige momenten.
Alle reacties Link kopieren
Hiltje, Nebraska staat inderdaad ook op mijn lijstje nog.



Wij waren een paar dagen weg en man had wat films op de tablet gezet:

Vampire academy, waardeloos zelfs in dat genre. Het was net of we midden in een verhaal vielen en het boeide gewoon niet.

Jack Ryan shadow recruit, ook al een tegenvaller. Gewoon totaal niet spannend.

This is the end, heel fout maar ik heb er toch wel om moeten lachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven