Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien?

28-07-2012 16:37 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke film(s) heb je de laatste tijd gezien en wat vond je ervan? Vertel!!



klik hier voor het oude topic.



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Kill your darlings met Daniel Rattcliff... Zeer de moeite waard.



Oh en gister the judge met Robert Downey jr. Die kerel speelt wel vaak t zelfde type man... Valt me op
Alle reacties Link kopieren
Gisteren in de bios Gone Girl gezien. Spannende film, goed verhaal met een onverwacht einde.
Alle reacties Link kopieren
Dinsdag in de Sneak: Infiltrant. Pff, wat een k*tfilm.. Heel cliché verhaal, en de hoofdrolspeler acteerde echt slecht.
The Departed. Spannende film van Martin Scorsese, met Jack Nicholson, Matt Damon en Leonardo diCaprio, over infiltranten bij de good guys en de bad guys.
Alle reacties Link kopieren
Saving mr Banks, ik vond hem hardstikke leuk!

Gaat over de schrijfster van Mary Poppins en hoe de film tot stand kwam.
her



Een film geregisseerd door Spike Jonze, met Joaquin Phoenix in de hoofdrol.

Een sciencefiction drama waarin Theodore verliefd wordt op een besturingssysteem.

Het speelt zich af in de nabije toekomst in L.A.



Ik vond het echt een waanzinnige film. Was er echt van onder de indruk. Heb in tijden niet zo nagedacht over een film. Echt heel bijzonder.

Vriend daarentegen lag te slapen op de bank. Het moet dus wel echt je film zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren naar aanmodderfakker geweest. Met een big smile naar gekeken!
Alle reacties Link kopieren
Vrijdagavond was the piano op tv. Blijft een mooie film.

Gisteravond human centipede 1&2 gezien. De eerste film vond ik niet echt veel aan, had er meer van verwacht. Deel 2 vond ik beter, heel bizar en bloederig.
Alle reacties Link kopieren
Leve boerenliefde :/
woensdag met de jongste naar Dummie de Mummie geweest

geweldig, ook voor de ouders, zeker een aanrader



een tijdje geleden bij de Boxtrollen geweest. weinig aan, warrig verhaal en niet zo mooi gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'the philosophers' als laatst gezien. Wat een tenenkrommende slechte film. Niet aan te raden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga deze week naar Pride. Ben benieuwd Nymph...enz. Werd enthousiast van de trailer.
Gone Girl. Wat een vreemde film was dat.
Alle reacties Link kopieren
Equalizer, goede film!
Alle reacties Link kopieren
Death Proof van Quentin Tarantino. Had me erop verheugd, maar verschrikkelijk langdradig (stond ook al in de Veronica gids vermeld, maar ja, eigenwijs).
Alle reacties Link kopieren
Gone Girl, op zich wel een spannende film, heeft wel een vreemd einde.
Alle reacties Link kopieren
Left Luggage. Het boek staat in mijn boekenkast en heb ik al dikwijls gelezen maar wilde ook de film een keer zien.
Alle reacties Link kopieren
Magic in the Moonlight. Leuke Woody Allen film!
Alle reacties Link kopieren
Vorige week Gone Girl in de bios gezien! Goede film, vrij slim opgezet ook. Ik merk in ieder geval dat ik er nog wel eens aan terugdenk en voor mij is dat een teken van een goede film.
Time spent with a cat is never wasted
Woensdag heb ik Now is good gezien. Vond het een tranentrekker.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Dit topic heeft alweer meer dan 3000 posts Wil een van jullie svp een nieuw topic openen?



Hartelijk dank!



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Hobbit deel 1 en 2 thuis gekeken. Leuker dan ik gedacht had. Ga dus in december ook na deel 3

In de Bios: Gone Girl. Film duurde vrij lang. Opvallende film anders dan ik gedacht had. Vreemde wendingen, toch wel wat onbevredigend einde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven