Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien?

28-07-2012 16:37 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke film(s) heb je de laatste tijd gezien en wat vond je ervan? Vertel!!



klik hier voor het oude topic.



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
quote:sartan schreef op 28 juli 2012 @ 17:34:

En Brave - (originele versie) mooi gemaakte, grappige, lieve animatie (tja, typisch Disney dus wel wat zoet) Ik vond m leuk!



Leuk was hij ja! Ik baalde wel dat we de Nederlandse moesten kijken ivm kleine kinderen, want bij de originele versie heb je dat heerlijkse Schotse accent!



Onlangs heb ik Step up 4 gekeken in de bios, ontzettend gaaf! Als je van the ultimate dance battle en so you think hebt genoten, is dit echt je film! Zat soms mee te bewegen in de stoel, haha!
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 29 juli 2012 @ 09:01:

We need to talk about kevin.



Mooie film met diep triest verhaal..Ja, hele indrukwekkende film en helaas ook weer actueel. Prachtige rol van Tilda Swinton
Eergisteren Batman "THE dark knight rises". Erg leuke twist. En gisteravond spiderman ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
@hiltje, was er echt een beetje van ondersteboven... Inderdaad fantastisch neergezet.. Maar man o man, wat een verdriet.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 29 juli 2012 @ 09:01:

We need to talk about kevin.



Mooie film met diep triest verhaal..



Heb het boek een aantal jaar geleden gelezen..vond de film veel minder goed.



Tilda Swanton super actrice!
Alle reacties Link kopieren
Magic mike



Verhaal was niet veel aan, maar die strippende mannen en de dansmoves van Channing Tatum maken dat helemaal goed!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lilith75 schreef op 28 juli 2012 @ 17:16:

Eden Lake,



Vreselijk, wat een geweld ben echt met een naar gevoel naar bed gegaan.



Kijk graag met mijn oudste zoon horrors/thrillers....maar deze was té.

Vanavond "Mirrors".Ja, deze heb ik ook gezien. en hele nare film. was er na afloop echt een tijdje kriegel van
Alle reacties Link kopieren
Friends with kids...bleehhh echt niet leuk, en dan ben ik nb zwanger dus je zou verwachten dat het thema ons zou aanspreken maar nee, heel erg niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net met manlief The Ruins gezien....wat een enorm slechte film, ik heb een vervelend onvoldaan gevoel aan overgehouden...
Alle reacties Link kopieren
The Ruins vreselijk slecht!!



Gisteren The woman in black gezien..wel aardig niet geweldig...geen aanrader.
Alle reacties Link kopieren
@Lilith had je mijn bericht eerder gelezen of andersom. Het had ons anderhalf uur ellende bespaard, bah was een slechte film....naar The Woman in Black ben ik ook benieuwd....niet doen dus? Ik heb het boek gelezen en ik vond het wel spannend...wel jammer dat ik de plot en het einde al ken...
Alle reacties Link kopieren
The woman in black heb ik in de bios gezien om de HP acteur. Ongeloofwaardig qua leeftijd. Het boek ken ik iig niet dus weet niet of dat overeenkomt. Weet wel dat er een paar meiden in de zaal waren die de film zo eng vonden dat ze steeds heel hard zaten te praten en te gillen.

Ik heb er nog een paar keer over gedroomd



Vond het einde een beetje flauw
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
@lorenne,

Het is niet echt de moeite waard eigenlijk, had er meer van verwacht.

Beetje traag ,het verhaal opzich is wel oké, het boek zal beter zijn dan de film.



@Nymphadoratonks, whahaha gedroomd over deze film??



Gisterenavond 1408 gezien een verfilming van een boek van Stephen King, was wel de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
The Dark Knight Rises, voor de tweede keer
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vandaag naar The dark knight rises samen met broertje, want vriend houd niet zo van batman, dus heeft de eerste 2 delen ook niet gezien.

Mijn broer heeft hem al gezien en zegt dat het de beste film is die hij ooit gezien heeft. Beter nog dan de vorige. Ben heel benieuwd.

Hoorde vandaag dat ze The Hobbit in 3 delen gaan doen, dat is balen, moet je na elk deel weer een jaar wachten.
Alle reacties Link kopieren
Laatste film die ik zag was Liar Liar, gisteren op TV.



Wat zal ik zeggen, je moet van Jim Carrey humor houden...
Alle reacties Link kopieren
Lilith ja! Was om 11 uur in de bios met 8 andere mensen ofzo. Ik vond m wel eng hoor op zo'n groot scherm



Ik vond deel 1 van Batman echt supersaai in vergelijking met 2 of 3. Door Ledger ging ik Batman pas waarderen.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik ook Tonks. Al moet ik zeggen dat ik Michael Caine wel kon waarderen in Batman Begins. Vind hem altijd beter acteren dan Christian Bale. Hij steelt de show onder zijn neus uit.

Dat deed hij ook al in the prestige.

Michael Caine is een meester acteur. Doet vaak bijrollen maar is zooo goed dat hij je meer bij blijft dan de hoofdpersonen vaak.

Heath Ledger was de enige uit The Dark Knight die ik beter vond acteren. Geweldige rol.
Alle reacties Link kopieren
Omar m'a tuer

Er is een vrouw vermoord. Omar, de tuinman, wordt beschuldigd omdat op de deur in bloed geschreven staat dat Omar het gedaan heeft. Alles bewijst het tegendeel, maar wordt toch schuldig bevonden.

Ongelooflijk, maar toch waargebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Eerder zag ik nog Letters to Julliet. Leuke film, voldeet geheel aan de verwachtingen (ook ten aanzien van plot)



All stars

blijft leuk. Wel grappig dat zelfs de figuranten bekende acteurs zijn.



John Q

Mooie film! Ik leefde ontzettend mee, zat op het eind echt van 'oh nee het zal toch niet?!'
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Intouchables: franse film, gebaseerd op een echt verhaal. Gaat over een Somalische jongeman die voor een oudere gehandicapte man gaat zorgen. Ik zat te huilen in de bios. En ik houd niet eens van franse films



Hiervoor een andere franse film: le prenom: grappige film, maar met heel voorspekbaar einde.
Alle reacties Link kopieren
Nou heb gisteren dus The Dark knight Rises gezien en vond hem best wel goed. Niet zo geweldig als ik had verwacht maar hij was zeker de moeite waard.

Bane is een goede Bad guy, speelt de rol erg goed. Ik ken hem als mager scharminkel uit Band of Brothers en hij is hier een beer van een vent. Voor mij was hij onherkenbaar.

Michael Caine schittert wederom als Alfred maar hij heeft maar een kleine rol wat ik jammer vind.

Christian Bale vond ik beter in deze dan in de vorige film.

Misschien omdat hij nu niet overschaduwt werd door The Joker.

Catwoman was leuk maar vond het personage verwarrend en niet goed uitgewerkt.

Goede film maar 5 sterren is overdreven. Het mist de verfijnde lijnen van de vorige film.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren op TV Crash gezien met oa Mat Dillon en Sandra Bullock. Wat een onwijs goede film!!! Verschillende verhaallijnen die elkaar raken (zoals bij Magnolia) met racisme als centraal thema. Film heeft terecht een oscar gewonnen.
Alle reacties Link kopieren
Magic Mike
Alle reacties Link kopieren
Larry Crowne met Tom Hanks en Julia Roberts,wel ok zo voor een doordeweekse dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven