Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna zwanger of bevallen in Showbizzland!

11-01-2012 16:20 3224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leef en roddel hier mee over showbizzbeebs & de showbizzsterren met nesteldrang





nieuwe ronde, nieuwe kansen
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Dit zou Blue Ivy zijn, beweert iemand. Maar anderen vinden de foto fake. oordeel zelf.



Alle reacties Link kopieren
Sja, waarom zou iemand die geld zat heeft een foto naar buiten brengen die eruit ziet alsof hij gemaakt is met een camera uit de jaren 70. Ik denk ook dat Bey wel iets anders zou dragen, zelfs in het ziekenhuis. Hoofd is erop geshopt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Neuh Jòh,

Hier zijn de échte foto's:



http://twitpic.com/85exkz
quote:jo12345 schreef op 11 januari 2012 @ 16:37:

Neuh Jòh,

Hier zijn de échte foto's:



http://twitpic.com/85exkz
Alle reacties Link kopieren
hey, waren we weer vol?
Alle reacties Link kopieren
Gevonden! Ben benieuwd of Tooske nu echt zwanger is of het juist gaat spelen...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha die van B is echt superfake! Zo'n slonzige outfit maar wel compleet gestyled kapsel? Right..
Alle reacties Link kopieren
quote:zwartezwanen schreef op 11 januari 2012 @ 16:31:

Dit zou Blue Ivy zijn, beweert iemand. Maar anderen vinden de foto fake. oordeel zelf.



[afbeelding]Deze foto is fake, ik heb de blog gezien die het eerst op internet heeft gezet en er staat met koeienletters onder "let op fake, impressie van gebeurtenissen." Gewoon een grapje dus, maar andere media lezen schijnbaar niet.
Alle reacties Link kopieren
pffff die foto hebben we at 3x voorbij zien komen..... ik denk dat het nog wel heeeeeeel lang gaat duren voordat we een echte foto zien.... net zo als bij suri destijds....
Eens Dutchie.



trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Penelope en Leo









Hattie van Tori Spelling







Haven



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren




De zwangere Alyson Hannigan









Adorable Nahla
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
kerri Russels Willa
Alle reacties Link kopieren
Jo Dee Messina Welcomes Son Jonah Christopher.



It's a boy!



Singer Jo Dee Messina and her husband Chris Deffenbaugh have welcomed their second son, her rep confirms to PEOPLE.



Jonah Christopher was born Wednesday, Jan. 11 at 2:43 p.m. in Nashville and weighed in at 6 lbs., 13 oz.



Big brother Noah Roger, 3, welcomed the new addition with open arms.



"Noah couldn't wait to hold his little brother," the country crooner, 41, says in a statement. "He's so good with him. God has blessed us so much."



Messina and Deffenbaugh, who wed in 2007, announced the pregnancy in October.



Alle reacties Link kopieren




Alyson Hanningan



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 11 januari 2012 @ 16:34:

Sja, waarom zou iemand die geld zat heeft een foto naar buiten brengen die eruit ziet alsof hij gemaakt is met een camera uit de jaren 70. Ik denk ook dat Bey wel iets anders zou dragen, zelfs in het ziekenhuis. Hoofd is erop geshopt.Eens. Daar komt eerst een legertje stylisten langs met leuke kleding etc. En dan pas worden er foto's gemaakt. Volgens mij is het zo strak gemanaged dat dit soort foto's echt niet kunnen gebeuren. Fake dus. Ik denk het ook.
Jonah en Noah
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 12 januari 2012 @ 12:03:

Jonah en Noah Maar het rijmt zo leuk, zullen ze wel gedacht hebben
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:dutchie1976 schreef op 11 januari 2012 @ 22:51:

[afbeelding] kerri Russels Willaschrok me dood, dacht dat daar Joran vd Sloot met een baby stond...
Alle reacties Link kopieren
man en ik zijn in discussie nu we Wie is de Reisleider kijken. Is Pauline Wingelaar zwanger?
Alle reacties Link kopieren
Oh en Joran wordt toch idd binnenkort vader? Een of andere leipe vrouw is door hem in het gevangenispeeskamertje bevrucht toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat Pauline zwanger is.. misschien een 'champie' buik.. onee wijn buik
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Pauline van de week ergens in een tv programma horen vertellen dat ze in de rimboe een parasiet had opgelopen, en sinds die tijd ook regelmatig last heeft van een opgeblazen buik, ze gaf heel duidelijk aan dat ze niet zwanger was, omdat iedereen dat dus dacht.
Alle reacties Link kopieren
Zoontjes van brit...hiihhih

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven