Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna zwanger of bevallen in Showbizzland!

11-01-2012 16:20 3224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leef en roddel hier mee over showbizzbeebs & de showbizzsterren met nesteldrang





nieuwe ronde, nieuwe kansen
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
kennen jullie in nederland spanx

http://www.spanx.com/home/index.jsp?cam ... 9396|spanx



de beste panties om een paar cm kwijt te raken zonder dat je rolletjes krijgt.... ik vind ze super....



baby spanx was een parodie van saturday night live.. effe kijken of ik het filmpje kan vinden



http://vimeo.com/27202644
quote:saaaaar81 schreef op 27 november 2012 @ 21:53:

Met zo'n bolle baby krijg je anders echt wel op je donder bij het CB Och.. fuck het CB. Ik kreeg met Tut ook op mijn flikker. Inmiddels is het een prachtkind met een bloedmooi figuurtje
Ze heeft gewoon de billen en benen van tante Kim!
Alle reacties Link kopieren
quote:Borodini_ schreef op 27 november 2012 @ 23:08:

[...]





Och.. fuck het CB. Ik kreeg met Tut ook op mijn flikker. Inmiddels is het een prachtkind met een bloedmooi figuurtje Ik had ook een spekjes kind Inmiddels een ranke kleuter die stevig op haar beentjes staat
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:dutchie1976 schreef op 27 november 2012 @ 22:23:

kennen jullie in nederland spanx

http://www.spanx.com/home/index.jsp?cam ... 9396|spanx



de beste panties om een paar cm kwijt te raken zonder dat je rolletjes krijgt.... ik vind ze super....



baby spanx was een parodie van saturday night live.. effe kijken of ik het filmpje kan vinden



http://vimeo.com/27202644Wat duur!!!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Jeah, ik heb een primeur



Backstreet Boy AJ McLean voor eerste keer vader

AMSTERDAM - AJ McLean is dinsdag voor de eerste keer vader geworden. De vrouw van de 34-jarige Backstreet Boy-zanger is bevallen van een dochter, die de naam Ava Jaymes McLean heeft gekregen.



McLean en echtgenote Rochelle zijn 'zo verliefd' op hun dochter, laten ze weten op de website van de Backstreet Boy. "En blij dat we aan ons gezin zijn begonnen."

De zanger maakte eerder al bekend dat het een meisje zou worden en Ava Jaymes zou gaan heten. McLean is de eerste Backstreet Boy die vader is geworden van een meisje.

Door: Novum



http://www.nu.nl/achterkl ... an-eerste-keer-vader.html



Leuke naam! En ook leuk voor ze! Hij heeft een moeilijke tijd net drugs achter de rug en vind het fijn om te lezen dat het nu zo goed gaat. Hopen dat het zo blijft
Alle reacties Link kopieren
Is hij pas 34? Mijn leeftijd dus.



Altijd gedacht dat hij zo'n vijf jaar ouder was.
Ik dacht ook dat hij veel ouder was, maar ik was ook geen fan dus niet zo op gelet. De middelste naam vind ik niet leuk, maar die moest zeker omdat ze dan zo leuk dezelfde initialen hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 27 november 2012 @ 21:53:

Met zo'n bolle baby krijg je anders echt wel op je donder bij het CB Nou, zeker weten! Mijn dochter kwam zo ter wereld (incl. putjes in beentjes en billen ) en bleef zo tot een jaar of drie. Heb er een hoop commentaar op gehad van het CB.
quote:Lebowski schreef op 28 november 2012 @ 09:52:

Ik dacht ook dat hij veel ouder was, maar ik was ook geen fan dus niet zo op gelet. De middelste naam vind ik niet leuk, maar die moest zeker omdat ze dan zo leuk dezelfde initialen hebben Ik gok dat het een vernoeming naar AJ is. Dat staat namelijk voor Alexander James. En dan voor het vrouwelijke de Y ertussen ofzo
Volgens de Telegraaf site is Jessica Simpson weer zwanger (7 mnd na de vorige bevalling). Het is bevestigd door het management en is gepland en zeer welkom. En ze is net zoveel afgevallen..
Alle reacties Link kopieren
Zo dat is pas een nieuwtje!!! Zonde van t afvallen maar wel ontzettend leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:Dyaa schreef op 28 november 2012 @ 13:12:

Volgens de Telegraaf site is Jessica Simpson weer zwanger (7 mnd na de vorige bevalling). Het is bevestigd door het management en is gepland en zeer welkom. En ze is net zoveel afgevallen..Toch beter dat ze zoveel is kwijt geraakt. het is bijvoorbeeld beter om zwanger te worden met een startgewicht van 70 kilo dan met 95 kilo(ik noem maar wat).
Alle reacties Link kopieren
'Jessica Simpson alweer zwanger'

AMSTERDAM - Jessica Simpson zou nadat ze dit voorjaar haar eerste kindje op de wereld zette, wederom in verwachting zijn.



Foto: Wenn

"Het was zeker niet gepland. Maar, ja, Jessica is weer zwanger", zegt een bron tegen het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly.

De 32-jarige zangeres en haar verloofde, de 33-jarige voormalige American footballer Eric Johnson, verwelkomden op 1 mei dochter Maxwell Drew Johnson. Zeven maanden later zou ze alweer zijn bevrucht.

"Ze is echt dolgelukkig", zegt de bron. Een woordvoerder van Simpson weigerde tegen het blad te reageren op het bericht.

De zangeres leverde na haar bevalling een moeizaam gevecht tegen haar overtollige kilo's. Ze kwam flink aan tijdens haar zwangerschap en sloot een miljoenendeal met Weight Watchers om af te vallen. Ze had echter de grootste moeite om weer in vorm te komen.
Alle reacties Link kopieren
ik was ook ruim 35 kilo aan gekomen bij de eerste.. want ik had zoiets ik ben zwanger ik eet alles....... bij de 2e had ik mijn lesje echter wel geleerd hoor.. 15 kilo aan gekomen... (er zit ook maar 16 maanden tussen mijn eerste 2)... en nu..nu ben ik de eerste 31 weken heel goed geweest.. deze laatste 6-8 weken ..kan het me niet meer schelen hahahaah
quote:Dyaa schreef op 28 november 2012 @ 13:12:

Volgens de Telegraaf site is Jessica Simpson weer zwanger (7 mnd na de vorige bevalling). Het is bevestigd door het management en is gepland en zeer welkom. En ze is net zoveel afgevallen..En op nu.nl staat dat er niks bevestigd is en dat het niet gepland is vaag haha!
Alle reacties Link kopieren
Ja was een ongelukje van Jessica Simpson.. Poeh en ze was zo lekker afgevallen...
Alle reacties Link kopieren
quote:liefie2003 schreef op 28 november 2012 @ 21:26:

Ja was een ongelukje van Jessica Simpson.. Poeh en ze was zo lekker afgevallen...



Of zou het de enige vluchtweg uit het WW contract zijn, Het ging natuurlijk niet zo goed met afvallen. Dan is opnieuw zwanger worden wel een easy way out.



Of zeg ik nu hele gekke dingen?
Zij dacht toch ook dat tonijn kip was? Zou me niets verbazen als ze dacht dat door borstvoeding ze niet zwanger kon worden. Verrassing
Alle reacties Link kopieren
quote:sondra_74 schreef op 29 november 2012 @ 00:27:

[...]





Of zou het de enige vluchtweg uit het WW contract zijn, Het ging natuurlijk niet zo goed met afvallen. Dan is opnieuw zwanger worden wel een easy way out.



Of zeg ik nu hele gekke dingen?





Ja, vind ik wel.

Ik ken geen enkele vrouw die zwanger wordt omdat ze zich dan zo lekker kan laten gaan.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Maar zo heftig is het toch allemaal niet. Genoeg dames die het overkomt.16 maanden leeftijdsverschil is druk maar best te doen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
ik was ook zwanger toen de oudste 6 maanden was Ja ik gaf bv en ik was aan de pil....... en ik heb me enorm kut gevoelt omdat C nog zo klein was.... heb ook niet kunnen genieten van de zwangerschap,
Alle reacties Link kopieren
`Zeven maanden later zou ze alweer zijn bevrucht.`



Goh, wat een plastische zin zeg
Alle reacties Link kopieren
quote:Keetje_Stippel schreef op 29 november 2012 @ 04:38:

`Zeven maanden later zou ze alweer zijn bevrucht.`



Goh, wat een plastische zin zeg Alsof je het over een paard hebt.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Even gegoogeld maar ik zie nergens dat het bevestigd is, alleen dat het een gerucht is.



Ik ben benieuwd of er een clausule over een nieuwe zwangerschap in haar WW-contract staat
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven