Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 4!

30-07-2016 09:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren




En hier kunnen we weer verder!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Aaahhhh dat bekkie van River.



En wat fijn dat het met het kindje van Michael Buble weer goed gaat!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Liadan schreef op 14 april 2017 @ 00:17:

River Rocket Oliver

[afbeelding]Daar zou Rob Geus wel wat van vinden, zo'n verse baby op zo'n gore tegelvloer.
Die vloer is toch niet vies?
River wat een droppie
Alle reacties Link kopieren
Art Rooijakkers heeft een tweeling gekregen: Puk & Keesje
Alle reacties Link kopieren
Wat een afschuwelijke namen. En zijn het jongens of meisjes? Of een van allebei?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 14 april 2017 @ 13:20:

Wat een afschuwelijke namen. En zijn het jongens of meisjes? Of een van allebei?2 meisjes haha
Ik vind het echt hele leuke namen.
Och, verschrikkelijk.



Echt van die Oud-Zuid-namen. Zie al zo twee peuters voor me met regenlaarzen, hip jurkje, vloekende maillot en piekhaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook totaal niet van die " hippe" namen. Er zijn zoveel mooie meisjesnamen...

Puk en keesje, afschuwelijke klanken ook.
Puk en Keesje????



Je krijgt 2 meisjes en na lang nadenken en uit alle namen was deze combi het aller-állermooiste wat je kon verzinnen?



Ben ik wel benieuwd wat er nog meer op het lijstje stond
quote:Lamis schreef op 14 april 2017 @ 16:18:

Och, verschrikkelijk.



Echt van die Oud-Zuid-namen. Zie al zo twee peuters voor me met regenlaarzen, hip jurkje, vloekende maillot en piekhaar.

En dan heet je als volwassen vrouw keesJE

Mijn honden hadden namen als puk
quote:maylina schreef op 14 april 2017 @ 11:49:

[...]





Daar zou Rob Geus wel wat van vinden, zo'n verse baby op zo'n gore tegelvloer.Die vloer is het vies hoor.
quote:Lamis schreef op 14 april 2017 @ 12:07:

Die vloer is toch niet vies?Ziet er uit alsof er voor decennia aan gefossileerd vuil in zit. Als die vloer zo hoort is hij wel heel handig in een gezin met vijf kinderen, je ziet er niks van als er een stuk pizza ingetrapt wordt en ze allemaal met modderige regenlaarzen binnenkomen.
quote:Lamis schreef op 13 april 2017 @ 18:16:

[...]



Net oma Lakeesha from the hood.
Is dat wel een echte vloer van Jamie Oliver. Op Instagram heb je ook zo'n achtergrond afbeelding.

Maar het lijkt wel echt.
Puk vind ik wel leuk! Die werd hier afgekeurd door man maar Keesje...neuh.
Nee zo zou ik mijn kinderen ook niet noemen.

Volgens mij heeft Yvon Jaspers ook een dochter die Keesje heet toch?
Alle reacties Link kopieren
Jeff Goldblum (64) heeft een zoontje gekregen. Zijn vrouw Emilie Livingston (34) is vorige week bevallen.



Dat onthult Emilie op Instagram. Het jongetje heeft de naam River Joe Goldblum gekregen en werd op 7 april om 8.53 uur 's ochtends geboren.



Bij een foto van het gezin schrijft ze: "Ik kan niet geloven dat er al een week voorbij is. We kunnen niet gelukkiger zijn. Jeff Goldblum is onze rots en is en blijft een ongelofelijk lieve en gepassioneerde vader. Ik hou van mijn mannen."



De Jurassic Park-acteur en zijn vrouw hadden al een zoontje van bijna twee, Charlie Ocean.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik zwanger was van zoons en contact had met diverse dames in de 'puflessen' was er ook een dame die in verwachting was van twee meisjes. Deze meisjes kregen een waslijst aan klassieke namen, denk aan: Catharina Wilhelmina Josephine Henriette Elisabeth en nog wat namen. De tweeling had maar liefst 7 klassieke namen elk. En aangezien dat kennelijk in de praktijk als lastig werd ingeschat kregen ze een roepnaam: Joosje en Koosje.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Soetkees: te erg
Alle reacties Link kopieren
Jeff en zijn misses moeten er nog 1: Lake...
Alle reacties Link kopieren
quote:-Suze- schreef op 14 april 2017 @ 20:26:

Soetkees: te erg Ja echt. Ze beviel in het ziekenhuis en schijnt echt meer dan 100 mensen in drie dagen op bezoek te hebben gehad. Iets met: jezelf vreselijk belangrijk te vinden. En maar niet snappen dat het personeel en de overige verse moeders er een beetje gestoord van raakten. Wij kregen haar niet aan het verstand dat eea. niet helemaal normaal was, zeg maar. Maar goed, dat zeggen de namen natuurlijk al.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Luna Legend is 1 geworden



https://www.instagram.com ... b/?taken-by=chrissyteigen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven