Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 4!

30-07-2016 09:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren




En hier kunnen we weer verder!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Mooie OP Male!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:EHR schreef op 31 juli 2016 @ 21:31:

Die jurk van Victoria op de tweede foto kan wat mij betreft zo het onflatteuze topic in. Die doet haar geen goed.Ze is zwanger op die foto denk ik.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Tvp sorry... maar te leuk topic om te volgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 31 juli 2016 @ 21:43:

Wat lijkt Suri op Tom op die foto!En Katie oogt heel vermoeid, maakt haar ouder.
quote:hatsetats schreef op 31 juli 2016 @ 22:05:

[...]



Ze is zwanger op die foto denk ik.



Alweer?



Ze was toch tegelijk met Sofia? Die oogt gewoon plat.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:EHR schreef op 01 augustus 2016 @ 00:17:

[...]





Alweer?



Ze was toch tegelijk met Sofia? Die oogt gewoon plat.Geen idee.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Follow your heart, but take your brain with you....
Alle reacties Link kopieren
quote:EHR schreef op 01 augustus 2016 @ 00:17:

[...]





Alweer?



Ze was toch tegelijk met Sofia? Die oogt gewoon plat.Is een oude foto joh, Sofia is ook zwanger op die foto.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Lekkere gebleekte tanden bij Suri.
Angelina Jolie wordt opnieuw moeder (volgens Grazia)



Er zit een gezinsuitbreiding aan te komen in huize Jolie-Pitt. Hoewel het gerucht eerst nog ging dat Brad en Angelina een Syrisch kindje onder hun vleugel wilden nemen, is daar volgens insiders niets van waar. Het koppel wil namelijk een ouder jongetje uit Afrika adopteren, weet InTouch.



Adoptie

"Brad en Angelina willen een ouder kind adopteren om mensen ervan bewust te maken dat de oudere weeskinderen vaak over het hoofd worden gezien", vertelt de bron. "Volgens Angie lijkt iedereen alleen baby's te willen adopteren, terwijl er zo veel andere prachtige, waardige en deserving oudere kinderen zijn."



"En ze hebben het gevoel dat wanneer ze een kind adopteren, dat 10 jaar of ouder is, hij of zij beter tussen hun andere kinderen past", voegt de bron eraan toe. Brad en Angelina hebben al zes kinderen: Maddox (14), Pax (12), Zahara (11), Shiloh (10) en tweeling Knox and Vivienne (8).
Alle reacties Link kopieren
Tvp
quote:nijntje021 schreef op 01 augustus 2016 @ 18:09:

Angelina Jolie wordt opnieuw moeder (volgens Grazia)



Er zit een gezinsuitbreiding aan te komen in huize Jolie-Pitt. Hoewel het gerucht eerst nog ging dat Brad en Angelina een Syrisch kindje onder hun vleugel wilden nemen, is daar volgens insiders niets van waar. Het koppel wil namelijk een ouder jongetje uit Afrika adopteren, weet InTouch.



Adoptie

"Brad en Angelina willen een ouder kind adopteren om mensen ervan bewust te maken dat de oudere weeskinderen vaak over het hoofd worden gezien", vertelt de bron. "Volgens Angie lijkt iedereen alleen baby's te willen adopteren, terwijl er zo veel andere prachtige, waardige en deserving oudere kinderen zijn."



"En ze hebben het gevoel dat wanneer ze een kind adopteren, dat 10 jaar of ouder is, hij of zij beter tussen hun andere kinderen past", voegt de bron eraan toe. Brad en Angelina hebben al zes kinderen: Maddox (14), Pax (12), Zahara (11), Shiloh (10) en tweeling Knox and Vivienne (8).Volgens een bron....????
quote:_nut_ schreef op 01 augustus 2016 @ 21:53:

[...]



Volgens een bron....????InTouch Weekly
Alle reacties Link kopieren
Ik ben lekker vlot, maar happy new topic! Leuke foto in de OP.



Reese met haar jongste, Tennessee

Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 31 juli 2016 @ 23:24:

[...]



En Katie oogt heel vermoeid, maakt haar ouder.Voor mijn gevoel oogt Katie altijd zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 30 juli 2016 @ 19:53:

Myllena Mae is 2 jaar geworden



https://www.instagram.com/p/BIfCoOChhsi ... doutzenWat een leuk meisje! Ze kijkt echt heel ondeugend
Alle reacties Link kopieren
PaPaul met zijn jongste zoon Toby



De moeder van Lindsey Lohan beweerd dat haar dochter niet zwanger is. Laten we het hopen.
Alle reacties Link kopieren
Complimenten voor de OP! Iemand enig idee wanneer de eerste van die baby's verwacht worden? Voor mijn gevoel zijn een aantal van die dames (vooral Behati) al eeuwen zwanger, warendat ook allang toen ik zelf zwanger was en mijn baby is nu 3 maanden..
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 03 augustus 2016 @ 14:33:

PaPaul met zijn jongste zoon Toby



[afbeelding]Leuke foto! Ik heb altijd het idee dat Paul de Leeuw een heel leuke vader is.
Alle reacties Link kopieren
Olivia Wilde







Met zoontje Otis



Alle reacties Link kopieren
Hier ook een tvp. Dank voor al het plakken dames
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is Behati nog niet bevallen maar is ze wel bijna uitgerekend.

25 juli heeft ze nog een foto gedeeld van haar buik.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven