Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol 2011

29-09-2010 18:11 1252 berichten
Vanaf 6 januari weer een nieuw seizoen!



Alle deelnemers zijn inmiddels bekend:

- Hanna Bervoets

- Horace Cohen

- Anna Drijver

- Soundos El Ahmadi

- Karin de Groot

- Pepijn Gunneweg

- Jan Kooijman

- Miryanna van Reeden

- Art Rooijakkers

- Patrick Stoof
Ja leuk! Jan Kooijman schijnt in GTST te spelen en zit in de jury van So you think you can dance. Prettige verschijning ;)

Pepijn is een van de Ashton Brothers, maar dat ken ik ook niet echt. Er gaan nog wat geruchten op het WIDM forum, zitten ook wel leuke namen tussen.
Alle reacties Link kopieren
Jah! Jan Kooijman! Alleen daarom ga ik al kijken!*zucht** kwijlkwijl*
Alle reacties Link kopieren
Volgens een aantal dj's van 3fm schijnt ook een van hun collega's mee te doen... Ik wil Gerard Ekdom of Michiel Veenstra daar wel rond zien huppelen...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag een paar leuke/grappige mannen erbij zien, bijvoorbeeld Eric Courton, Tijl Beckand, Arjan Ederveen of Eric Sauers en lekker hapje Waylon, gewoon om naar te kijken. En als vrouwen Tatum Dagelet, Georgina Verbaan (kan nu niet), Floortje Dessing of Aaf Brandt Corstius, samen met haar broer, lekker droog stel.
Alle reacties Link kopieren
georgina heeft al eens meegedaan, lag er snel uit helaas.Michiel Veenstra volgens mij ook, maar weet ik niet zeker. Gerard Ekdom zou wel leuk zijn idd.
Volgens mij ging het gerucht over een vrouw van 3fm, die bleek opeens een tijdje weg te zijn. Rozemarijn dacht ik.

Op het WIDM forum hebben ze het ook over Bart Peters en Dennis van der Geest (zou ik beide erg leuk vinden) en Eva van de Wijdeven.
Potver... Ik zag het topic, ik dacht vanavond Wie is de mol... Is het pas 6 januari
Ik ook... Dat duurt nog wel even!
Alle reacties Link kopieren
quote:mardjen schreef op 29 september 2010 @ 19:05:

Potver... Ik zag het topic, ik dacht vanavond Wie is de mol... Is het pas 6 januari Is het al 2011 dan?
Alle reacties Link kopieren
Tvp
@Nike, Arjan Ederveen JAAA! Lijkt me ook ge-wel-dig om eens in zo'n programma te zien. ( je zou toch bijna de redactie gaan schrijven )
Alle reacties Link kopieren
Pepijn is leuk, is van de BZT show, en van het Klokhuis!
Alle reacties Link kopieren
kan geen fotootje plakken helaas,
Vind 't grappig dat altijd alleen onbekende BN-ers aan dat soort spelletjes meedoen. Volgens mij doen ze dat vooral om 'n echte BN-er te kunnen worden.



Alleen Cees Geel ken ik van die namen in de OP.
Alle reacties Link kopieren
Kan echt niet wachten tot het weer begint..

Met Kim, zat ik vanaf aflevering 1 al goed
Je kent Carice van Houten en Anouk (de zangeres) niet?
Alle reacties Link kopieren
En Jan Kooijman en Anna Drijver zijn ook momenteel actief in de televisiewereld en filmwereld. Dus het is niet zo dat die ineens weer naar boven komen.

Pepijn Gunneweg ken ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Aub geen Tijl Beckand,als ik iemand zo niet grappig vind is hij het wel...



Pepijn Gunneweg zegt me niks,ook niet als ik hem google.



Het maakt mij verder niet uit,zou liever onbekende mensen zien maar ja daarin ben ik niet alleen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou liever zelf meedoen.. mja :-)
Alle reacties Link kopieren
Pluk, zou liever ook zelf meedoen! Mochten ze ooit weer afleveringen maken met 'normale' mensen geef ik mij gelijk op!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 29 september 2010 @ 20:00:

Vind 't grappig dat altijd alleen onbekende BN-ers aan dat soort spelletjes meedoen. Volgens mij doen ze dat vooral om 'n echte BN-er te kunnen worden.



Alleen Cees Geel ken ik van die namen in de OP.Eehm dat ligt dan toch echt aan jou. Ik heb wel vaker zulk soort opmerkingen gelezen van jou, waarna je ook vertelt dat je weinig tv kijkt. En het is toch ook logisch dat de allerbekendste NLers geen tijd hebben om dit in te plannen in hun drukke agenda.
Alle reacties Link kopieren
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-234108



Alle kandidaten zijn bekend. Ik ken alleen de helft niet :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Greyli schreef op 29 september 2010 @ 20:02:

Kan echt niet wachten tot het weer begint..

Met Kim, zat ik vanaf aflevering 1 al goed dat had ik met john!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven