Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol 2011

29-09-2010 18:11 1252 berichten
Vanaf 6 januari weer een nieuw seizoen!



Alle deelnemers zijn inmiddels bekend:

- Hanna Bervoets

- Horace Cohen

- Anna Drijver

- Soundos El Ahmadi

- Karin de Groot

- Pepijn Gunneweg

- Jan Kooijman

- Miryanna van Reeden

- Art Rooijakkers

- Patrick Stoof
Alle reacties Link kopieren
quote:Toet schreef op 26 oktober 2010 @ 18:47:

http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-234108



Alle kandidaten zijn bekend. Ik ken alleen de helft niet :-)



Ik heb ze ook net gezien. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Een aantal van de kandidaten nog nooit gezien, een aantal komen me vaag bekend voor.



Heb er wel weer zin in!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ze niet zien op de laptop.....*zucht*.



Wie is die Anna Drijver?

Kunnen jullie nog meer namen hier opschrijven?
Alle reacties Link kopieren
@ steph:



Anna Drijver

Jan Kooijman

Pepijn Gunneweg

Hanna Bervoets

Horace Coren

Patrick Stoof

Soundos El Armadi

Art Rooijakkers

Karin de Groot

Miryanna van Reeden



Voor mij ook bijna allemaal onbekenden, maar dat zal het er niet minder leuk/spannend om maken denk ik.



Superleuk dat het weer op tv komt, moeten alleen nog een paar maandjes geduld hebben.



Alle reacties Link kopieren
Het zijn ook voor mij een aantal onbekenden. Behalve Jan, Pepijn, Horace en Art.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een beetje teleurgesteld. Ik moest iets van vijf kandidaten googlen, omdat ik geen idee had wie het waren. Nu weet ik nog van twee kandidaten niet wie ze zijn.

Naja, een grotere desillusie dan Expeditie Robinson met BN-ers zal het vast niet worden.
Alle reacties Link kopieren
Nog maar 3 nachtjes wachten!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet wachten, weer een excuus om Jan te zien *kwijl*
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd, ik ken ook niet alle namen en ben bang dat ik me dan automatisch toch meer ga richten op de BNers die ik wel ken.

Balen ook dat het op donderdagavond is, dat is mijn sportavond...dat wordt dus alles via uitzending gemist kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken inderdaad ook niet alle namen. Was van plan om me dadelijk eens even te gaan inlezen (op de site van de Avro).

Ik heb in ieder geval zin in donderdagavond :-)
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk ik heb er al zin in!!!!
Ik denk dat Pepijn de mol is. Vriend denkt Horace
Ik ga voor Art Rooijakkers als Mol!
Alle reacties Link kopieren
Horace is de mol!!
Anna is de mol!
Alle reacties Link kopieren
Het maakt me niet zoveel uit dat ik de meeste deelnemers niet ken. Naarmate de serie vordert, leer je ze steeds beter kennen.

Maar eerlijk gezegd vond ik de eerdere series met onbekende deelnemers veel leuker, omdat je nog niemand kende en helemaal blanco aan de serie begon. Gold ook voor Peking Express.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat één van de acteurs de mol is. Da's meestal zo namelijk.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
is als anna de mol is dat niet te voor de hand liggend (dat was toch de bitch uit komt een vrouw bij de dokter). ik denk dat ze door dat imago al snel verdacht gaat worden. Door de kijkers althans. In rl is ze wss niet iemand die rondneukt met een man waarvan zn vrouw kanker heeft



Ik vind het altijd zo moeilijk om iemand te kiezen omdat ik het niet fout wil hebben.



Zijn er meer mensen trouwens die na wie is de mol even terugspoelen naar de test om te kijken wat degene die eruit gaat heeft geantwoord?
Ik ga ook voor Art als mol!

Waarom..... Gewoon daarom
Alle reacties Link kopieren
Heb er weer zin in!



De mol is trouwens lang niet altijd een acteur hoor. Dennis Weening en Milouska Meulens zijn toch de mol geweest?

Dit jaar ken ik er ook redelijk wat niet. Ga zo eens googlen op Hanna Bervoets, Soundos nog iets, Karin de Groot en Patrick Stoof. Bij de rest heb ik wel een gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Aha, bij Karin de Groot nu ook een gezicht en Patrick Stoof is dikke Barry uit de Net5 serie Single.
Alle reacties Link kopieren
Mol Yvon Jaspers was ook geen actrice.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er dit jaar niet zulke leuke mensen bij zitten.

Art vind ik wel leuk en Anna en Miryanna.



Die Hanna en Soundos vind ik raar,ik ken ze niet maar als ik de foto's bekijk van de site vind ik ze nu al niet leuk overkomen..(ik weet het het slaat nergens op)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Anna trouwens juist een tof wijf, dus die mag van mij de finale wel halen (of de mol zijn).



Voor mijn generatiegenoten: Pepijn Gunneweg speelde vroeger ook in Fort Alpha, een serie over een havo klas, waarin o.a. ook Tygo Gernandt, Tatum Dagelet en Cas Janssen speelden.



En Horace Cohen vind ik echt zo'n type die zich verdacht gaat maken, maar de mol niet is.



Art Rooijakkers zou denk ik wel een goede mol zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:sharonvd schreef op 04 januari 2011 @ 15:30:

Zijn er meer mensen trouwens die na wie is de mol even terugspoelen naar de test om te kijken wat degene die eruit gaat heeft geantwoord?



Ja ik!

Maar diegene noemt altijd meerdere namen of GEEN naam!

Vaak weet ik tijdens de test al wie eruit gaat.....let maar eens op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven