Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol 2011

29-09-2010 18:11 1252 berichten
Vanaf 6 januari weer een nieuw seizoen!



Alle deelnemers zijn inmiddels bekend:

- Hanna Bervoets

- Horace Cohen

- Anna Drijver

- Soundos El Ahmadi

- Karin de Groot

- Pepijn Gunneweg

- Jan Kooijman

- Miryanna van Reeden

- Art Rooijakkers

- Patrick Stoof
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik val er even in, heb wel naar De Mol gekeken maar hier niet mee geschreven. Ik was nu alleen wel even heel benieuwd of er nog wat geschreven werd over de lok van Art. Maar nee hoor, tot Dolfje dan net. Gelukkig, want ik vind die lok ook heulemaal niks ;-)!
Alle reacties Link kopieren
Hahah Laika,ja ik moest het even kwijt:)
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik kom ook even posten over de 'lok van Art'. Ik vind het leuk, maar ja, mijn lief draagt zijn haar dan ook zo. (Het staat hem natuurlijk wel veeeel leuker dan Art en is ook veel meer trendsetter want heeft die haardracht als meer dan vier jaar! )



En verder begin ik maar eens uit m'n tunnel te kruipen, want zit al sinds aflevering 1 op Art...
@iris26, waarom, waarom laat iemand zn telefoon aan staan tijdens de finale van widm???
Alle reacties Link kopieren
quote:rebbel schreef op 17 maart 2011 @ 22:31:

En verder begin ik maar eens uit m'n tunnel te kruipen, want zit al sinds aflevering 1 op Art...



hier nog een ... Het samenspel van Art en Patrick heeft mijn tunnelvisie alleen maar versterkt.

Vond het echt een hele leuke serie .. Hopelijk volgend jaar ook.

Ennuh .. ik wil dan ook wel meedoen
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva82 schreef op 17 maart 2011 @ 21:29:

Haha inderdaad, vooral die laatste met die boekjes. Pieter Jan zei het letterlijk. Op naar volgend jaar!

Ooooh, ik durf het bijna niet te zeggen want achteraf gepraat... maar toen Pieter Jan het zei dacht ik al: "heee, wacht eens even. Hij zegt het nu rechtuit". Maar het leek me er zo te dik bovenop liggen dat ik dacht dat het dus niet waar zou zijn. Wel dus.



Ik snap nu wel waarom Art zo moest mollen. Ik vond hem in de uitzendingen best irritant maar gisteren kon ik hem meer waarderen.



Soundos is ook een leuke meid. Lekker stoer.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat 'op naar volgend jaar' niet. Wat is er zo bijzonder aan??
Alle reacties Link kopieren
quote:kipkerrie schreef op 18 maart 2011 @ 09:14:

Ik snap dat 'op naar volgend jaar' niet. Wat is er zo bijzonder aan??



Niks. Dwz als je er niets aan vindt, dan vindt je er niets aan.

Ik vind het toevallig wél heel leuk, dus ja, op naar volgend jaar!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik vind het programma ook super! Maar ik dacht weer in allerlei hints en aanwijzigingen enzo (dat krijg je van wie is de mol )
Alle reacties Link kopieren
Oh zo! haha, ik dacht dat je er niets aan vond!
Alle reacties Link kopieren
Jawel!!! Ik ga het volgende seizoen zeker weer kijken!
Alle reacties Link kopieren
Wauw Patrick de mol....... tja ik zat vanaf afl 2 op Art! Echt goed gedaan!!!!! Ik kijk elk jaar en heb het nu 2x fout gehad weer laatste keer goed was met Jon) dus volgend jaar wil ik het weer goed hebben!
Alle reacties Link kopieren
Briljant gedaan van Patrick. Ik zat altijd op Karin, en de schok was groot toen zij er uit ging.Ik was bang dat Art hem was en dat was een hele slechte mol door zijn opvallende acties. Zo simpel kan en mocht het spel niet zijn.

Patrick heeft het echt super gedaan imo. Ik ben totaal misleid en hij viel mij iig niet op. Nooit.

Ik dacht zelfs dat Patrick op Karin zat. En zijn enthousiaste reactie toen hij de vrijstelling kreeg vd finale. Wat een briljant acteur! Ik dacht nog..die reageert zo natuurgetrouw. Never de Mol.



Vond het een prachtig seizoen!

(en op naar die Televiziering!)
http://www.avro.nl/tv/pro ... rborgen_aanwijzingen.aspx



Check dit, alle aanwijzingen, leuk!!
quote:_maris_ schreef op 17 maart 2011 @ 22:49:

@iris26, waarom, waarom laat iemand zn telefoon aan staan tijdens de finale van widm???



Het is gewoon mijn vaste lijn, die staat altijd aan.....

Mobiel staat idd op stil.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat Patrick helemaal niet zo veel gemold heeft. Een keer een kokertje in z'n zak gestoken en dat naamplaatje op z'n borst laten zien. Maar het is ook heel veel keer niet gelukt. zegt ie zelf. Vond het in ieder geval niet zo spectaculair.
Alle reacties Link kopieren
quote:madamemicmac schreef op 18 maart 2011 @ 12:50:

Ik vind dat Patrick helemaal niet zo veel gemold heeft. Een keer een kokertje in z'n zak gestoken en dat naamplaatje op z'n borst laten zien. Maar het is ook heel veel keer niet gelukt. zegt ie zelf. Vond het in ieder geval niet zo spectaculair.Helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Toch blijf ik het raar vinden dat Patrick Art een joker heeft gegeven. Dat riekt toch naar voortrekkerij. Welke reden je er ook voor hebt.
Alle reacties Link kopieren
En mag dat niet als mol? Patrick zag Art als dekmantel en wilde hem graag in het spel houden.
quote:madamemicmac schreef op 18 maart 2011 @ 12:50:

Ik vind dat Patrick helemaal niet zo veel gemold heeft. Een keer een kokertje in z'n zak gestoken en dat naamplaatje op z'n borst laten zien. Maar het is ook heel veel keer niet gelukt. zegt ie zelf. Vond het in ieder geval niet zo spectaculair.



Precies. Het mislukte wanneer hij wilde mollen, of het liep toevallig helemaal zoals het hem goed uitkwam... Niet bepaald een goede mol.



Ik vond het gisteren oersaai, die aflevering. Dat Patrick de mol zou zijn had ik al bedacht en Art vond ik een vervelend manneke.



Volgend jaar hou ik het voor gezien.
quote:Toet schreef op 18 maart 2011 @ 13:56:

Toch blijf ik het raar vinden dat Patrick Art een joker heeft gegeven. Dat riekt toch naar voortrekkerij. Welke reden je er ook voor hebt.



Ze hadden een bondje. Jij helpt mij en dan help ik jou. Al vanaf aflevering 1. En dit was een gouden greep, want de 1 vond het leuk om te keten en de mol uit te hangen en de andere beloonde hem daarvoor.



Ik denk dan ook dat Art al heel snel in de gaten had dat Patrick de mol was en daarom ook zo lekker in dat bondje bleef hangen. En omdat Patrick niet goed was in molacties, was hij gebaat bij Art.



Het zou me niets verbazen als Patrick zich al heel in het begin versproken heeft waar Art bij was. Patrick versprak zich een paar keer. Art heeft zoveel in zijn omgeving gezeten, die heeft het vast wel vaker horen gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke laatste aflevering! Heb 't net zitten kijken, alhoewel ik in de krant al de ontknoping had gelezen.

Super leuk stel mensen bij elkaar, ik genoot helemaal met ze mee. Ook echt erg grappig vaak ook.:)
Alle reacties Link kopieren
Net pas kunnen kijken. Gelukkig was het Patrick en ben ik het met jullie eens dat hij niet zo heel veel gemold heeft. Als je dit vergelijkt met de Molacties uit de eerste seizoenen, is het heel magertjes.



En idd die lok van Art.....niet mooi!
Ik vond de laatste aflevering juist tegen vallen. Patrick heeft niet veel gedaan. Ik had meer verwacht.
Ik vond Art zijn haar wel leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven