Entertainment alle pijlers

Wie is de mol? 2014

01-01-2014 15:52 847 berichten
Donderdag 2 januari 2014 begint een nieuw seizoen van Wie is de mol?''.



Deelnemers:

Aaf Brandt Corstius

Tygo Gernandt

Susan Visser

Jan Willem Roodbeen

Daphne Bunskoek

Freek Bartels

Jennifer Hoffman

Owen Schumacher

Sofie van den Enk

Maurice Lede



Wie is volgens jullie de mol?
Ik denk Owen Schumacher. Geen idee waarom. Ik heb het nog nooit goed gehad aan het begin van de reeks. Meestal vliegen ze er als eerste uit.
Ja dat is nu nog puur gokwerk he.

Enfin, niet Tycho. Ligt teveel voor de hand...hij is teveel een sneaky type vind ik.
Ze beginnen in Hong Kong



Ik denk ook niet dat Tygo de mol is, om precies dezelfde reden.
Heb een molboekje, ga zo eens kijken wat er precies in staat...vanavond naar 13 jaar wie is de Mol kijken op 3 en zo meteen alle filmpjes op de site.



Dan ben ik er klaar voor morgen, nu nog geen verdenkingen.

Heb er gewoon mega veel zin in!
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg Aaf of Owen.
Alle reacties Link kopieren
Of daphne.
Kun je dat molboekje ook gewoon in de winkel kopen of alleen op de website?
Promo aflevering 1
Ja, ik ga het ook volgen! Ik heb nog geen verdenkingen.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa ik kan niet wachten, eindelijk!!



Alleen heb ik morgen een familiaire afspraak die ik echt niet kan verzetten, heb ik weer....
music is my life
quote:evygreat schreef op 01 januari 2014 @ 16:05:

Kun je dat molboekje ook gewoon in de winkel kopen of alleen op de website?Bol.com en vast ook wel in de boekhandels denk ik.
En er is een app!
Dank!
Wat stom! Met de app kun je alleen inloggen via Facebook en ze willen dan toegang tot je vrienden. Jammer, die app verwijder ik weer.
Alle reacties Link kopieren
ik ga het ook weer volgen! Jamer van die app, ik hou er ook niet van dat het gelijk via FB is!
Alle reacties Link kopieren
Aaf!
quote:Krullevaer schreef op 01 januari 2014 @ 16:30:

Wat stom! Met de app kun je alleen inloggen via Facebook en ze willen dan toegang tot je vrienden. Jammer, die app verwijder ik weer.



Nee dat ga ik dus ook maar niet doen, en daarnaast veel van de mol spelende vriendjes zitten niet eens op FB.



En na eerste minuut promo verdenk ik Aaf.
Alle reacties Link kopieren
Leuke deelnemers, vooral bij de vrouwen. Hoop dat zij ver komen. Vind het sowieso altijd sneu voor de eersten die weg moeten. Die kunnen achteraf nauwelijks meepraten, lijkt me.

Ik gok Owen Schumacher.
Aaf of Daphne... geen idee waarom, het is nu nog puur gokwerk.



Maar ik heb er weer zin in!
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar had ik het voor het eerst sinds Jon van Eerd weer goed!!! Ik ga dus ook kijken morgen. Wij zijn lid geworden van de Avro en zitten met het echte mollenboekje in de aanslag om alles bij te houden!
Alle reacties Link kopieren
quote:evygreat schreef op 01 januari 2014 @ 16:05:

Kun je dat molboekje ook gewoon in de winkel kopen of alleen op de website?bol.com had hem ook!
quote:Flashy schreef op 01 januari 2014 @ 17:43:

Vorig jaar had ik het voor het eerst sinds Jon van Eerd weer goed!!! Ik ga dus ook kijken morgen. Wij zijn lid geworden van de Avro en zitten met het echte mollenboekje in de aanslag om alles bij te houden!Vorig jaar was het Kees hoor
quote:evygreat schreef op 01 januari 2014 @ 16:01:

Ze beginnen in Hong Kong

[afbeelding]

Ik denk ook niet dat Tygo de mol is, om precies dezelfde reden.



Waarom staat Owen daar? Lijkt wel een M achter zijn hoofd zo die boot.



Lekker nu al paranoia worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 01 januari 2014 @ 17:49:

[...]Waarom staat Owen daar? Lijkt wel een M achter zijn hoofd zo die boot.Lekker nu al paranoia worden.

Ach paranoia...dan deze:

In dit filmpje stellen Maurice en Jennifer zich voor. Nu gaat de roddel dat die laatste op 1:11 een M vormt met haar handen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven