Entertainment alle pijlers

Wie is de mol? 2014

01-01-2014 15:52 847 berichten
Donderdag 2 januari 2014 begint een nieuw seizoen van Wie is de mol?''.



Deelnemers:

Aaf Brandt Corstius

Tygo Gernandt

Susan Visser

Jan Willem Roodbeen

Daphne Bunskoek

Freek Bartels

Jennifer Hoffman

Owen Schumacher

Sofie van den Enk

Maurice Lede



Wie is volgens jullie de mol?
Jaaaaa duidelijk
Alle reacties Link kopieren
Jaaa eindelijk begint het weer! Ik denk aan Jennifer of Sophie. Pure gok op gevoel, maar vorig jaar zei ik nog voor het begonnen was dat het Kees was. Dus ik vind mezelf wel geloofwaardig nu
Leukleukleuk! Ik denk zelf Susan Visser.
quote:rvdlem schreef op 01 januari 2014 @ 17:59:

[...]



Ach paranoia...dan deze:

In dit filmpje stellen Maurice en Jennifer zich voor. Nu gaat de roddel dat die laatste op 1:11 een M vormt met haar handen....



Moeten we nu ook al op aanwijzingen gaan letten in de voorstelfilmpjes? Dan ga ik nog even de hele serie van Gooische Vrouwen bekijken, kijken of daar een aanwijzing bijzit van Susan Visser,,,



Oh ja...ik weet het.... Zij speelt al jaren de vriendin van Linda DE MOL
Alle reacties Link kopieren
Oeh morgen al! Ik heb er zin in!
Alle reacties Link kopieren
quote:annapalona schreef op 01 januari 2014 @ 16:01:

vanavond naar 13 jaar wie is de Mol kijken op 3 en zo meteen alle filmpjes op de site.



Dan ben ik er klaar voor morgen, nu nog geen verdenkingen.

Heb er gewoon mega veel zin in!Dank je wel voor de waarschuwing, want ik had dat over het hoofd gezien. Begint het molseizoen dit jaar nog een dagje eerder.
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 01 januari 2014 @ 18:28:

[...]





Moeten we nu ook al op aanwijzingen gaan letten in de voorstelfilmpjes? Dan ga ik nog even de hele serie van Gooische Vrouwen bekijken, kijken of daar een aanwijzing bijzit van Susan Visser,,,



Oh ja...ik weet het.... Zij speelt al jaren de vriendin van Linda DE MOL Eerlijk gezegd snap ik zelf nul van de helft van de spellen en zie ik elke aanwijzing of hint over het hoofd
Ik vind het ook lastig om hints te vinden. De laatste keer dat ik het zeker wist was toen Yvon Jaspers de mol.was.

Maar ik vind het gewoon leuk om te kijken verder. Ik ga me nooit heel erg verdiepen in alle theorieen...ik word er tureluurs van.
Alle reacties Link kopieren
Precies, moet je al die blogs lezen en naar radioprogramma's luisteren op onmogelijke tijden, heb ik allemaal geen zin in. Ik hou het bij dit forum en de uitzendingen op TV.
quote:rvdlem schreef op 01 januari 2014 @ 21:16:

Precies, moet je al die blogs lezen en naar radioprogramma's luisteren op onmogelijke tijden, heb ik allemaal geen zin in. Ik hou het bij dit forum en de uitzendingen op TV.Ja, ik ook. En ik kijk op twitter #widm
quote:LouisaVuitton schreef op 01 januari 2014 @ 18:28:

[...]





Moeten we nu ook al op aanwijzingen gaan letten in de voorstelfilmpjes? Dan ga ik nog even de hele serie van Gooische Vrouwen bekijken, kijken of daar een aanwijzing bijzit van Susan Visser,,,



Oh ja...ik weet het.... Zij speelt al jaren de vriendin van Linda DE MOL Je mag aanwijzingen zoeken, ik zag er een in de promo van 1 minuut
Alle reacties Link kopieren
quote:annapalona schreef op woensdag 01 januari 2014 21:18 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="LouisaVuitton in "Wie is de mol? 2014"" class="messagelink">LouisaVuitton schreef op 01 januari 2014 @ 18:28</a>:</b>

[...]





Moeten we nu ook al op aanwijzingen gaan letten in de voorstelfilmpjes? Dan ga ik nog even de hele serie van Gooische Vrouwen bekijken, kijken of daar een aanwijzing bijzit van Susan Visser,,,



Oh ja...ik weet het.... Zij speelt al jaren de vriendin van Linda DE MOL </div></blockquote>Je mag aanwijzingen zoeken, ik zag er een in de promo van 1 minuut Vertel vertel vertel!!
Op alle foto's draagt Owen een petje...(mollen kunnen niet tegen daglicht). Ook draagt hij als enige een opvallende bril (mollen zijn nagenoeg blind).









Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen ook zeker kijken!



Ik kijk gewoon ontspannen het programma ipv op hints etc te letten.
Alle reacties Link kopieren
Zin in!!
Leuk om naar te kijken. Ik heb ook zin in morgen!



Ik ga ook eens op zoek naar die allereerste afleveringen met George, die zou ik ook weleens willen zien.
Alle reacties Link kopieren
Net de 13 jaar aflevering gekeken. Ik heb echt echt weer zin in!!
Mwah, dat over petjes en brillen wordt elk jaar wel gezegd. Te makkelijk.
quote:Starshine schreef op 01 januari 2014 @ 22:20:

Mwah, dat over petjes en brillen wordt elk jaar wel gezegd. Te makkelijk.Daarom juist....
Mwah, ik geloof ook niet zo in de petjes en brillen. Die bril heeft Owen wel vaker op. Zag 'm van de week nog op de tv ermee.

En de petje zal wel zijn tegen de zon, omdat ie kaal is.

Wat niet uitsluit dat ie het best kan zijn, maar niet vanwege dat petje denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ga dit jaar weer kijken, vind het een heerlijk programma.

Vorig jaar heb ik de vodcast van Joeri van Breukelen ontdekt, echt heel grappig en een leuke aanvulling op het spel.

http://www.widmvodcast.nl/
quote:LouisaVuitton schreef op 01 januari 2014 @ 22:22:

[...]





Daarom juist....



haha, daarom word ik compleet gek van al die theorieën. Met Milouska was dat ook zo, die had steeds shirtjes aan met een M erop. Achteraf was dat een aanwijzing, maar ik dacht steeds 'ja haar naam begint met een M en het zou te makkelijk zijn, zo'n aanwijzing'.



Maar met Yvon had ik het wel door....met die onderwateropdracht lag er een groot bord op de zeebodem met DE MOL erop. Ze draaiden die om en tadaa, Yvon Jaspers. Toen wist ik het zeker en ik had gelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 02 januari 2014 @ 09:52:

[...]





haha, daarom word ik compleet gek van al die theorieën. Met Milouska was dat ook zo, die had steeds shirtjes aan met een M erop. Achteraf was dat een aanwijzing, maar ik dacht steeds 'ja haar naam begint met een M en het zou te makkelijk zijn, zo'n aanwijzing'.



Maar met Yvon had ik het wel door....met die onderwateropdracht lag er een groot bord op de zeebodem met DE MOL erop. Ze draaiden die om en tadaa, Yvon Jaspers. Toen wist ik het zeker en ik had gelijk.Net als toen Kim de mol was. Kim stond toen voor Kim is mol.
Alle reacties Link kopieren
Ohh heerlijk zo'n topic! Ik lees mee.



Ik heb geen verdenkingen want ik zit er toch altijd gigantisch naast en ik mis altijd al die aanwijzingen



Ik heb er iig zin in, kijk er al maanden naar uit!
People say 'crazy cat lady' like its's a bad thing..
Alle reacties Link kopieren
quote:manmar schreef op 02 januari 2014 @ 07:25:

Vorig jaar heb ik de vodcast van Joeri van Breukelen ontdekt, echt heel grappig en een leuke aanvulling op het spel.

http://www.widmvodcast.nl/Leuk inderdaad, ga ik volgen. Heb echt zooooveel zin in het nieuwe seizoen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven