Entertainment alle pijlers

Wie is de mol? 2014

01-01-2014 15:52 847 berichten
Donderdag 2 januari 2014 begint een nieuw seizoen van Wie is de mol?''.



Deelnemers:

Aaf Brandt Corstius

Tygo Gernandt

Susan Visser

Jan Willem Roodbeen

Daphne Bunskoek

Freek Bartels

Jennifer Hoffman

Owen Schumacher

Sofie van den Enk

Maurice Lede



Wie is volgens jullie de mol?
Alle reacties Link kopieren
Oooh dan zou ik het voor het eerst goed hebben....
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk Sophie de mol en Freek de winnaar....
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof nog steeds dat Freek de mol is.
Alle reacties Link kopieren
Freek is de mol, Sudan de winnaar.. Dat zeg ik al vanaf aflevering 1
Alle reacties Link kopieren
Ze zeggen toch net dat Freek niet de mol is.
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 13 maart 2014 @ 22:05:

Freek is de mol, Sudan de winnaar.. Dat zeg ik al vanaf aflevering 1



Uh.....



Susan is niet de winnaar

Freek is niet de mol

Sofie is niet de verliezer



Dus jouw idee klopt sowieso niet.



Bij het voorfilmpje zie je Susan als eerste binnen komen, dan Sofie en als laatste Freek.

Mol, winnaar, verliezer......
Alle reacties Link kopieren
Freek heeft de test niet gemaakt toch? Dus hij kan ons ook op het verkeerde been hebben gezet met z'n flesjes-stellingen.



Edit; wie zijn mol is dan, hij is sowieso niet de mol, aldus Art.
Freek is zo'n goede mol dat zelfs Art het niet door heeft. Freek is dus gewoon nog steeds de mol
Alle reacties Link kopieren
Freek is niet de mol. Dat maakt hem winnaar of verliezer. Hij zat op Sofie.

Susan is niet de winnaar. Dat maakt haar verliezer of mol. Zij zat op Sofie.

Sofie is niet de verliezer. Dat maakt haar winnaar of mol. Zij zat op Susan.



Als Sofie de mol is, is Freek winnaar en Susan de verliezer.

Als Susan de mol is, is Sofie winnaar en Freek verliezer.

Als Sofie de mol is, heeft Freek gewonnen op tijd/kennis.

Als Susan de mol is, heeft Sofie gewonnen omdat ze de juiste mol heeft gekozen.



Susan is geen winnaar. Freek kan alleen winnaar zijn als Sofie de mol is. Sofie is geen verliezer. Als mol maakt zij Freek winnaar. Als winnaar maakt zij Susan mol. Suzan maakt als mol Sofie winnaar en als verliezer Sofie de mol



En dat laatste lijkt me stug omdat Sofie in zijn geheel op Susan zat, en Tygo voor een deel op Sofie en wegmoest.



Mijn theorie: Susan mol, Sofie winnaar, Freek verliezer.
Waar zit de any-key?
Wat Houston zegt!



Ik probeer het hetzelfde te zeggen tegen mijn man, maar dat lukte niet (dus laat ik het even lezen nu). Maar zo denk ik ook.



Komt nog bij: er mist dus 1750 uit de pot. Ik dacht te zien dat Suzan een envelop liet liggen.
Die missende 1750 kan ook nog in een envelop van Suzan hebben gezeten en is dat die envelop waarbij ze onheilspellend zei: "Zo, nu kan er niets meer met dat geld gebeuren".
Maar ik weet het natuurlijk niet



(nu stop ik met tegen mezelf lullen)
Alle reacties Link kopieren
quote:norahdubois schreef op 14 maart 2014 @ 00:28:

Die missende 1750 kan ook nog in een envelop van Suzan hebben gezeten en is dat die envelop waarbij ze onheilspellend zei: "Zo, nu kan er niets meer met dat geld gebeuren".

en nu was de titel " iets kan gebeuren" !!



Ik zit vanaf afl. 1 op susan
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
Alle reacties Link kopieren
Sofie moet wel de mol zijn. Ze acteerde zo slecht haar blijdschap toen ze door ging gisteren.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ik Freek nog steeds als mol verdenk:



Bij Art z'n praatje zei hij:

Susan, een kandidaat die.... blabla

Freek, als mol..... blabla

Sofie, blabla kandidaat blabla



En ook vond ik het nogal emotieloos toen Art vertelde wat ze NIET waren. Krijg er gewoon een enorm montagegevoel bij.



Net als poldervrouw denk ik Susan winnaar, Freek mol.
Alle reacties Link kopieren
Wat dus niet waar is, Art was heel duidelijke en deed niet anders als anders.



Ik zit vanaf aflevering 1 op Susan, dus blijf daarbij. Ik dacht gezien te hebben dat zij een envelop liet liggen.



Sophie kan ook heel goed de mol zijn, al hoop ik het niet. Vond haar heel irritant. Ze bemoeide zich steeds ook heel nadrukkelijk met de vrijstellingen. Maar maakt haar dat tot mol?



Ik vind dat wij dit jaar weinig hebben gezien van degene die echt geld in de pot brachten. Dat zal ongetwijfeld aan de montage liggen, het is nu zo gemonteerd dat iedereen de mol lijkt. Ik vind dat ze daar een beetje teveel in doorslaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Houston77007 schreef op 13 maart 2014 @ 23:35:

Freek is niet de mol. Dat maakt hem winnaar of verliezer. Hij zat op Sofie.

Susan is niet de winnaar. Dat maakt haar verliezer of mol. Zij zat op Sofie.

Sofie is niet de verliezer. Dat maakt haar winnaar of mol. Zij zat op Susan.



Als Sofie de mol is, is Freek winnaar en Susan de verliezer.

Als Susan de mol is, is Sofie winnaar en Freek verliezer.

Als Sofie de mol is, heeft Freek gewonnen op tijd/kennis.

Als Susan de mol is, heeft Sofie gewonnen omdat ze de juiste mol heeft gekozen.



Susan is geen winnaar. Freek kan alleen winnaar zijn als Sofie de mol is. Sofie is geen verliezer. Als mol maakt zij Freek winnaar. Als winnaar maakt zij Susan mol. Suzan maakt als mol Sofie winnaar en als verliezer Sofie de mol



En dat laatste lijkt me stug omdat Sofie in zijn geheel op Susan zat, en Tygo voor een deel op Sofie en wegmoest.



Mijn theorie: Susan mol, Sofie winnaar, Freek verliezer.Jeetje, wat heb jij het goed op een rijtje! Letterlijk en figuurlijk
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:yolo8 schreef op 14 maart 2014 @ 09:27:

Waarom ik Freek nog steeds als mol verdenk:



Bij Art z'n praatje zei hij:

Susan, een kandidaat die.... blabla

Freek, als mol..... blabla

Sofie, blabla kandidaat blabla



En ook vond ik het nogal emotieloos toen Art vertelde wat ze NIET waren. Krijg er gewoon een enorm montagegevoel bij.



Net als poldervrouw denk ik Susan winnaar, Freek mol.Maar dat kan toch niet? Er is gisteren duidelijk gezegd dat Freek niet de mol is. Freek is winnaar of verliezer.
Alle reacties Link kopieren
Yolo en poldervrouw, als blijkt dat jullie gelijk hebben ga ik nederig door het stof.



Maar tot die tijd:



Louise: ik hou van analyseren
Waar zit de any-key?
Wow Houston! Hou jij toevallig ook van logigrampuzzels?
Alle reacties Link kopieren
Maar volgens mij klopt die logica niet helemaal, Sofie zegt wel dat ze volledig op Susan zat, maar ja, als ze mol is, dan kan ze wel zoveel zeggen....
Niets is zeker en zelfs dat niet
Norah, volgens mij zag ik hetzelfde als jij bij de Amerikaanse brievenbussen! Ze dacht zeker: ik kom er wel mee weg want we hebben al een dubbele in een brievenbus. jaja! Nou ik zag het ook!
Alle reacties Link kopieren
Nog een analyse.



Susan en Sofie waren in december in het glazen huis. Daarnaast zie je bij het voorstukje van vorige week Sofie en Susan samen naar binnen lopen en daarachter Freek. Zeker vanwege het feit dat ze samen met de zwarte vrijstelling in het glazen huis waren, vind ik het niet gek om te denken dat zij winnaar en mol zijn.

In dat geval is Freek verliezend finalist. En Sofie automatisch winnaar. Suzan daarmee mol.

Verder zei Art dat Susan geen winnaar is, en Sofie geen verliezer. Ze hebben op elkaar gestemd. Betekent dat niet automatisch dat Susan verloren heeft omdat zij op Sofie heeft gestemd (die niet de mol, maar wel de winnaar is).
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
Ja en er werd wel heel erg op die brievenbus 'ingezoomd' daarna. Dus er moet haast wel iets met die brievenbus zijn. Hoewel ik het niet meteen zag eigenlijk.



Daarbij moest Susan precies 1750 op de post doen, precies het bedrag wat mist. Ook zie je op mijn onderstaande linkje het geniepige lachje van Susan als ze zegt; 'nu kan er niks meer gebeuren'. Deze aflevering heette; ' er kan IETS gebeuren'.



18:20:



http://www.youtube.com/wa ... feature=youtu.be&t=18m23s
Alle reacties Link kopieren
quote:Houston77007 schreef op 14 maart 2014 @ 12:19:

Verder zei Art dat Susan geen winnaar is, en Sofie geen verliezer. Ze hebben op elkaar gestemd. Betekent dat niet automatisch dat Susan verloren heeft omdat zij op Sofie heeft gestemd (die niet de mol, maar wel de winnaar is).



Als je het zo stelt, Susan verliest, Sofie geen mol maar winnaar, dan is Freek dus mol in dit geval.



Ervan uitgaande dat Sofie mol is, is Susan wel verliezer ja, want ze is geen winnaar. Maar dan heeft Freek dus gewonnen en niet Sofie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven